[Suggesties] Wat vind jij van het XBW Forum?

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Fardo, 26 jan 2005.

?

Wat voor cijfer geef je het forum van Xboxworld?

  1. 10

    14 stem(men)
    10,6%
  2. 9

    34 stem(men)
    25,8%
  3. 8

    33 stem(men)
    25,0%
  4. 7

    24 stem(men)
    18,2%
  5. 6

    7 stem(men)
    5,3%
  6. 5

    2 stem(men)
    1,5%
  7. 4

    3 stem(men)
    2,3%
  8. 3

    4 stem(men)
    3,0%
  9. 2

    1 stem(men)
    0,8%
  10. 1

    10 stem(men)
    7,6%
  1. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Het nieuwe jaar is alweer begonnen en ook voor Xboxworld staat er weer een jaar vol verrassingen voor de boeg. We zullen waarschijnlijk meer te weten komen over de opvolger van onze Xbox en wie weet welke spannende informatie nog meer vrijgegeven wordt.

    Xboxworld heeft sinds de oprichting in 2001 een explosieve groei doorgemaakt en die stijgende lijn willen we graag volhouden. Hoe kan het forum nog beter worden? Wat moet anders? Of wat moet zeker niet veranderen? Je mag overal suggesties over geven.

    Suggesties over het frontpage en de mods graag in een andere thread

    Ten slotte, als je het forum mag een cijfer mag geven, van één op tien, wat zal dat cijfer zijn?

    Bouw je post logisch op en geef vooral duidelijke argumenten waar we wat mee kunnen.

    NB kraak admins/mods/users niet in deze thread af ...Mocht je kritiek hebben kom dan met duidelijke punten (links) en onderbouw je suggesties
     
    Laatst bewerkt: 26 jan 2005
  2. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Om zelf te beginnen (sorry dubbelpost) ... het forum roeleert ... leuke mensen.. veel hulp op afstand, etc... een echte com. de mods en admins doen goed hun best om het forum levendig te houden. Ook is de Green Mile een heel leuk stekkie :)
     
  3. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Poll toegevoegd :)
     
  4. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Thnx .. hey er is al iemand die een 1 heeft gegeven :eek: .... waarom?
     
  5. Robinsky009

    Robinsky009 Active Member

    Berichten:
    564
    Leuk Bevonden:
    7
    De waarom weten ze zelf niet doen ze voor de lol :'-(
    Ik heb zelf een 10 gegeven vind het super vet hier Hier kom het liefste in forums en ook bij Xboxarena is het leuk :9 te minsten van die leuke gastjes hiero maar sommige komen gewoon de boel verpesten die vind ik minder leuk!! :mad:
     
  6. VliegtuigNL

    VliegtuigNL Non-Xbox Hokken Slet

    Berichten:
    358
    Leuk Bevonden:
    0
    5 gegeven. Vind toch dat een forum wat beter kan. 2e delen van threads worden zelden door de originele topic-starter gestart, meer door een moderator/admin. Ook wordt er imo te veel offtopic gepost, wat blijkbaar hier mag?!
     
  7. Genassix

    Genassix Endless Challenge

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb een 9 gegeven. Kheb ongeveer dezelfde mening als fardo. Kgeef echter geen tien omdat eh jah tkan alijd beter. (kweet alleen nu even niet wat :))

    Nog een groot pluspunt: Goede layout. Ik vind het forum heel erg overzichtelijk. Niet te donker etc.
     
  8. ghoulio

    ghoulio AmsterdaM

    Berichten:
    166
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een negen gegeven omdat het aantal post wat bij je account staat niet altijd klopt.

    Verder is het een dik wijs forum :cool:
     
  9. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    8, Zit er al een redelijke tijd.. Een van de meest actieve members toen ik registreerde.
    Soms zit ik op xboxworld.nl, maar omdat mijn hersenen zeggen van je moet nog naar xbw, typ ik ''cntr+o www.xbw.nl'' in, en bam, kom ik terecht op dezelfde site, Jep zo erg is het :+
    Waarom een 8? het kan altijd beter. Vindt wel btw dat de DEEL 1 topics ergens neer mag worden geflikkert, soms heb je meer geclosede topics dan open
     
  10. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    9 vond ik wel op zijn plaats. Goede organisatie is van groot belang op een forum, en dat zit wel goed hier. Ook is alles lekker overzichtelijk. De threads kun je altijd makkelijk terug vinden etc etc.
    Wat maakt het nou uit wie de topic-starter is, het gaat toch om de thread zelf, en niet de starter? En over die off-topic reacties, imo ligt dat toch echt aan diegene die dat doen, heeft weinig met het forum zelf te maken. En de mods/admins geven daar in de meeste gevallen commentaar op.
     
  11. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Ik heb een 9 gegeven omdat het een forum is waar je veel hulp en informatie over games krijgt maar het gelijktijdig altijg gezellig blijft
     
  12. Jeroen

    Jeroen nomnomnom

    Berichten:
    1.804
    Leuk Bevonden:
    4
    Ook een 9 van mij kant :)

    Erg veel informatie te vinden over echt van alles en nog wat.
    Bovendien is xbazar een erg goeie ruil/koop toevoeging aan het forum :)

    Tja, en waarom geen 10. Er is natuurlijk altijd ruimte voor verbeteringen, niks is perfect natuurlijk.
     
    Laatst bewerkt: 26 jan 2005
  13. Exige

    Exige PS3: Miqe

    Berichten:
    952
    Leuk Bevonden:
    0
    Mee eens. Eveneens een 9 van mijn kant.
     
  14. Humorke

    Humorke God of Fire

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    *is akkoord met bovenste twee*
    een 9
    Ik blijf niet gauw op forums, en deze blijft het volhouden, heb je een probleem, er word wel binnen het uur zeker geantwoord op een thread, ook al is ie tegen dan al gesloten.
     
  15. WiXX

    WiXX Kijk uit maloot...

    Berichten:
    2.027
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik vind het forum goed, alleen die moderators niet
     
  16. Dokter Gonzo

    Dokter Gonzo Hunter S. Thompson

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een 7 gegeven, best wel veel informatie over xbox-gerelateerde zaken. Ik vind het jammer dat de mods soms te snel een topic sluiten.
     
  17. Fig0

    Fig0 Patrick NL

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    2 gegeven want alles wat hier gezegt wordt is wel wat commentaar op te gefen.
    + dat die moderators een humordosis van 3 keer 0 hebben en elk grapje zo'n beetje verbeteren zodat er geen lol meer aan is!

    En kom nu maar weer op met jullie commentaar op mij want daar zijn ze hier wel goed in, of komt hier nu een dikke mod overheen!!!!
     
  18. FabianNL

    FabianNL Guest

    heb er ook een 9 tegen aan gegooit, echt orgineel is het niet meer maarja ;)
     
  19. laurensversluis

    laurensversluis Ooohjax!

    Berichten:
    416
    Leuk Bevonden:
    0
    _O_
     
  20. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    ik wil een 9,5 geven. maar die staat er niet dus word het een tien. je word altijd snel geholpen en er is veel info te vinden of het forum. de green mile is ook erg leuk!
     

Deel Deze Pagina