1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

XBOX 2 wordt gepresenteerd op de E3 2005

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door USNavyseal, 28 jan 2005.

  1. USNavyseal

    USNavyseal Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
  2. dirtybolle

    dirtybolle xboxlive member

    Berichten:
    700
    Leuk Bevonden:
    0
    het zou wel kunnen kloppen maar ze zeiden eerst ook dat billy ( voor de vrienden ) de xbox2 ging voor stellen op de CES
     
  3. jeroen kroes

    jeroen kroes hertog jan ownage

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    jah maar ik hoop dat ze snel de eerste plaatjes ervan vrijgeven :)
     
  4. X Heer

    X Heer SNK Playmore

    Berichten:
    635
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie liever de kracht van de console in persoon. Screenshots kun je manipuleren.
     
  5. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Geen verassend nieuws, wel nieuws. Ik had wel verwacht dat het op de E3 bekend zou worden. Ik ben idd wel benieuwd naar specs en plaatjes.
     
  6. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben heeeel erg benieuwd naar dit meesterlijk apparaat. Zeker wil ik eerst een zien hoe hij er uit ziet en hoe dat nou allemaal precies zit met die 3 verschillende boxen. Er is eigenlijk nog genoeg dat wij er nog niet over weten. Ik ben ook benieuwd naar de prijs.
     
  7. Booster

    Booster verified user

    Berichten:
    763
    Leuk Bevonden:
    0
    me cker too!!
     
  8. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben benieuwd...
     
  9. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Jep me too, nog maar ff afwachtte :)
     
  10. Cees

    Cees Active Member

    Berichten:
    300
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb zo'n idee dat het een megading wordt!!! :D:D maar hoe zit het nou met die verschillende uitvoeringen?¿:confused:
     
  11. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    wanneer is de e3 ook alweer :D

    Ik ben echt heel erg benieuwd hoe hij eruit gaat zien maar ook vooral wat er in die mooie behuizing zit ;)
     
  12. Metal_Wolf

    Metal_Wolf Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    0
    goh wat een verassing :p E3 (Electronic Entertainment Expo) is in Mei
     
    Laatst bewerkt: 29 jan 2005
  13. Suka

    Suka not a B*tch

    Berichten:
    1.221
    Leuk Bevonden:
    0
    Hopelijk komen alle 3 de groten met hun bakje: Nintendo, sony en M$. Ben erg benieuwd! :D
     
  14. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wou dat ik naar de e3 kon..
     
  15. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    Ik snap niet waarom mensen niet de frontpage lezen ofzo. Dit nieuws is al maanden bekend, ook de PS3 is er.

    http://archief.xboxworld.nl/news/6226/

    Daar is ons bericht. Het stoort me serieus, maarja :)
     
  16. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    boeie, dan kunne we er hier tenminste over praten :cool: (ik weet het, dat kan daar ook, maar toch...).
     
  17. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    hier is overzichtelijker :) Hier kun je elkaar openlijk aanvallen.. daar minder :cool:
     
  18. jellejelle

    jellejelle PSP Only

    Berichten:
    696
    Leuk Bevonden:
    10
    Dat nieuwsbericht is van gisteren, dezelfde dag als waarop TXB het plaatste, dus waarom is het dan al maanden bekend. Er waren genoeg redenen om aan te nemen dat Bill Gates hem tijdens zijn speech op de CES zou aankondigen.

    Zou het zelf niet zo'n slimme move vinden van MS als ze tot de E3 wachten. Ik hoop dat ze op de GDC toch echt wel met iets komen, anders ben ik bang dat ze op de E3 ondergesneeuwd raken door de PS3. Het verschil in releasedata tussen de consoles zal dit keer niet zo groot zijn, maar het is imo toch wel een voordeel om als eerste je machine en de kracht ervan te tonen. Sony en Nintendo kunnen dan toch niet meer de specs aanpassen, mocht blijken dat de nieuwe Xbox weer de krachtigste is. En je hebt dan toch 2 maanden exclusieve publiciteit voor je console. Maar goed, we zullen zien.
     
  19. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    waarom zou ms het eigenlijk pas op de E3 laten zien, is daar een goede reden voor? Want nadat ik heb gezien wat jij hebt gepost snap ikhet niet helemaal meer :confused:
     
  20. jellejelle

    jellejelle PSP Only

    Berichten:
    696
    Leuk Bevonden:
    10
    Een goede reden, dat weet alleen MS zelf waarom ze willen wachten tot de E3. Een goede reden zou kunnen zijn dat alle gamesjournalisten uit de hele wereld er zijn.

    Maar nu J. Allard de openingstoespraak op de GDC houdt is het niet waarschijnlijk dat de Xbox 2 wordt aangekondigd. Dan hadden ze wel iemand gestuurd die hoger op de bedrijfsladder staat. Bill Gates of Peter Moore. Maar goed, het is allemaal speculatie, dus we zullen moeten afwachten tot de GDC of tot de E3.
     

Deel Deze Pagina