1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Vervolg XIII?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Robinho, 25 feb 2005.

  1. Robinho

    Robinho Active Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand of er nog een vervolg komt op dit machtige spel? Ik heb het net opnieuw uitzitten spelen, en wil weleens weten of er een opvolger van zit aan te komen?

    Iemand hier iets van gehoord?!
     
  2. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Ik heb der nog nix van gehoord maar der komt 100% zeker een vervolg. Als je het spel namelijk uitspeelt krijg je namelijk tezien. To Be Continued.
     
  3. Arno S.

    Arno S. I never asked 4 this

    Berichten:
    897
    Leuk Bevonden:
    74
    Zou leuk zijn, wil ook wel eens weten hoe het verder gaat.
     
  4. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het zeker een mooie cell-shaded shooter en dus hoop/denk ik ook dat er een vervolg op komt. ik ga hem in ieder geval zeker halen. :)
     
  5. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    idd.. ik vond het een beetje een vaag einde, maar er moet een einde komen. Ten eerste zijn er nog 2 lui over als ik het goed heb, maar ook omdat er staat 'to be continued', zoals Metal Mark al zei =)
     
  6. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat er vast wel een vervolg komt. Het is alleen al best lang geleden dat XIII is uitgekomen en over het vervolg heb ik dan (waarschijnlijk net zoals jullie) nog niks over gehoord, en dat vind ik dus wel het raarste van het verhaal.
     
  7. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Ja daar heb je gelijk in, Ik had ook wel verwacht dat der binnenkort toch wel een vervolg zou moeten aankomen.
     
  8. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Toch wel jammer als er geen vervolg zou komen. maar het zou mooi geweest zijn als er een 2e deel uitkwam van XIII dat het dan een blauw hoesje zou zijn aangezien het 1e deel rood is. :)
     
  9. exilim

    exilim mASter_eXiLim

    Berichten:
    172
    Leuk Bevonden:
    0
    Het eerste deel van deze game is super.. ik hoop dat er oowk een gevolg gaat komen en daar bennik dan wel aardig cker van
     
  10. dirtybolle

    dirtybolle xboxlive member

    Berichten:
    700
    Leuk Bevonden:
    0
    ubisoft heeft wel gezegt dat er een vervolg gaat komen waarschijnlijk(2005) maar nog geen datum
     
  11. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar zouden ze er dan wel mee bezig zijn ?
     
  12. roedos

    roedos Active Member

    Berichten:
    283
    Leuk Bevonden:
    0
    hmmm...tis goed mogelijk dat er een vervolg komt, maar het spel heeft niet echt goed verkocht.....dus ze kunnen het project altijd staken aangezien er te weinig geld aan te verdienen valt...
     
  13. Victor

    Victor Guest

  14. jeroen kroes

    jeroen kroes hertog jan ownage

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    jah net als met halo zie je owk zoon ding daar komt owk nog wel een vervolg van ( halo 3 ofzoow ma ze moge trouwes ook wel met zoon andere naam komen ofzoow
     
  15. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Het vervolg (als die nog komt) gaat zeker harder verkopen dan het 1e deel. :)
     
  16. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Mag ik vragen waar jij dat op concludeert? je weet niet hoe het koopgedrag is van mensen.
     
  17. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou, het 1e deel verkocht misschien niet zoveel maar het was een ieder geval wel een populaire game, en na zoveel tijd nog geen vervolg ervan te hebben gehad denk ik dat deze nu wel lekker over de toonbank gaat vliegen want de game moet dan wel veelbelovend zijn lijkt mij. :)
     
  18. Afroman

    Afroman Becaus i got high

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0
    Het 2 deel zou dan helemaal niet verkopen als het 1 deel al niks is
     
  19. Harryyo

    Harryyo Registered xboxgamer

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    I hope so :9

    maar komt er egt een vervolg???
    Hoe gaat het spel dan heten: XII2, XIII, XII 'subtitle'...hoe dan ook, we horen het wel :)
     
  20. Suka

    Suka not a B*tch

    Berichten:
    1.221
    Leuk Bevonden:
    0
    Van mij mag ie zeker komen! XIII vond ik een aardige shooter :)
     

Deel Deze Pagina