Internet verbinding

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door woolyonline, 4 mrt 2005.

1. woolyonline

woolyonline I will kill you!!

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo mensen,

Ik heb nu @home breedband, zie hier de specs:

Ik ben een live gamer en speel dus heel veel over live, dan heb ik natuurlijk een hekel aan lag, aangezien ik toch een hele goede internetconnectie heb ben ik erg boos over toch lag. Vooral de laatste tijd heb ik last van lag, nu wil ik graag weten hoe dat komt, ik heb mijn internet connectie van mijn xbox via de pc (dus 2 netwerkkaarten in mijn pc) verder hebben we maar 1 pc met internet die direct vanaf de modem internet krijgt, die loop dan via een crossed door naar de xbox, verder niets.

Nu wil ik graag weten wat ik kan veranderen in mijn instellingen op mijn pc om de xbox optimaal snelheid te geven, ik ben niet van plan een router te kopen aangezien we maar 1 pc hebben. Wie kan mij hier mee helpen?

Ook ben ik bereid een snellere (maar geen duurdere) connectie te nemen, wat is een goede provider en welk pakket hiervan?

greetz wooly _0/

2. Suka

Suka not a B*tch

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zelf ook @home breedband en ik heb hier een ultieme verbinding en ook op live. Het is beter als je de xbox direct aansluit. Heb je al poorten opengezet btw?

3. woolyonline

woolyonline I will kill you!!

Leuk Bevonden:
    0
    Poorten openzetten? Ik heb niet veel verstand van internetconnectie , kun je dit nader uitleggen.........

greetz wooly

4. boessie3

boessie3 Milo NL

Leuk Bevonden:
    0
    @woolyonline
    Ik zou zeggen doe is de test op speedtest.nl...testsuite
    Als het gewoon klopt dan lig het niet aan jou maar aan de ander op xbox live..
    Het ligt ook echt aan het spel.
    Bijv in HAlo is er geen lag (of nauwelijks) maar in pro evolution soccer is er weer wel
    heel veel lag.Ik heb zelf een 8mb download en 1mb upload abo en ik heb zelfs last van lag.Als je echt een andere provider wilt kies dan DEMON INTERNET.
    Gratis helpdesk al een paar keer achtereenvolgend provider van het jaar.
    Altijd een contstante verbinding en als demon offline gaat krijg je altijd een mailtje van tevoren hoe lang het gaat duren.
    Hopelijk heb ik je hiermee geholpen

Ps kijk is naar de test uitslagen van jou postcode(speedtest.nl) ;)

Laatst bewerkt: 4 mrt 2005
  5. Franko

Franko Lets Roll

Leuk Bevonden:
    0
    kies dan geen demon internet die zijn kut... heb ze zelf ook.. veel gezeik mee

6. boessie3

boessie3 Milo NL

Leuk Bevonden:
    0
    Wat voor problemen heb jij dan FRanko?????
    Ik ken 3 mensen met Demon en ze zijn allemaal zeerrrrrrrr positief :D

7. Cygnum

Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of jullie Radar kijken, maar een tijdje geleden was er een testje. XS4All kwam daar als een van de betere uit de bus, gevolgd door Planet Internet. Die twee zijn erg goed.

8. SoulFighter

SoulFighter XBW Zeur

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb planet internet, heb eigenlijk nooit last van lag, en is eignelijk ook nooit down.
    maar @wooly: het zou ook goed aan anderen kunnen liggen op xboxlive, of aan het feit dat je xbl via de pc hebt verbonden.

9. Franko

Franko Lets Roll

Leuk Bevonden:
    0
    gehouwehoer met snelheden,packetloss,complete uitvallen voor een week.... drama

ja zijn kwalitatief wel goed... maar erg duur voor de snelheden die ze geven

Deel Deze Pagina