[FRS] 10 tot 15 euro retour voor oude games!?

Discussie in 'Algemeen' gestart door timmio, 4 mrt 2005.

  1. timmio

    timmio GOOAALLLL!!

    Berichten:
    512
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik kan eigenlijk niks vinden hiero op het forum hierover. Maar ik las het volgens mij in de Metro vanochtend (balen dat ik die niet effe meegenomen heb, kon ik het stukje scannen).

    d'r stond namelijk in dat je voor games ouder dan een half jaar, 7,50 euro tot 10,00 terug kreeg (10 bij aankoop nieuwe game), en voor de andere 15 tot 20 (dacht ik, kan ook 12,50 en 15 euro zijn geweest).

    AAngezien ik hiero wel is games voorbij zie gaan voor 7,50 euro, geef ik die liever aan de FRS voor wat knaken, stuk makkelijker en scheelt je weer gekloot. Ik heb nog wat oude meuk liggen die ik liever inruil voor een vette nieuwe game.

    Maar heeft iemand dit al gedaan? Kan je bijvoorbeeld ook 5 games in wisselen en dan een nieuwe kopen? (en kan je natuurlijk ook nog 10% korting krijgen met je pas, of is dat actie-op-actie en kan dat niet?), ik kan dus nergens op de FRS site nog iets hierover vinden, maar ik zoek effe verder.

    Iemand al een ander topic gezien hierover, of ervaring ermee?
     
  2. Lars

    Lars StarFucker!®

    Berichten:
    930
    Leuk Bevonden:
    1
    ik hoop het iig niet, dat zou niet leuk zijn voor de gameshops..
     
  3. timmio

    timmio GOOAALLLL!!

    Berichten:
    512
    Leuk Bevonden:
    4
    Tja, idd, maar het stond levensgroot in de Metro, dus meer mensen moeten het gelezen hebben neem ik aan.

    Klote FRS site kan ik niks op vinden, misschien ff een belletje naar Soest hiero, eens zien wat de zogenaamde voorwaarden zijn (zeker 1 game per keer, bla bla, die onzin)
     
  4. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    ik hoop van wel, wij hebben hier geen echte gameshop, dan moet ik de trein naar R'dam nemen..
     
  5. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    En FRS zeker 2e hands dingen gaan verkopen. Games die niet meer doen gewoon inleveren bij FRS en die gaan kapotte games weer verkopen. Vind dit niet echt een goede zaak.
     
  6. timmio

    timmio GOOAALLLL!!

    Berichten:
    512
    Leuk Bevonden:
    4
    Ja die zullen ze idd wel weer verkopen, maar ik neem aan dat de game wel moet werken en niet als onderzetter gebruikt mag zijn ;). Ik ga er ook vanuit dat Hans toch wel ff elke game eerst speelt om te testen en daarna pas in de bak gooit van 15 euro (geheid komt er 5 euro ofzo bij als je ze dan weer wilt kopen, maarja da's handel he)
     
  7. Lars

    Lars StarFucker!®

    Berichten:
    930
    Leuk Bevonden:
    1
    waar stond het in de metro? was het niet de Spits? ik kan het niet vinden in de metro...
     
  8. timmio

    timmio GOOAALLLL!!

    Berichten:
    512
    Leuk Bevonden:
    4
    euuh, zou zomaar kunnen, haha,,
     
  9. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Metro en Spits zijn allebei online te lezen, zo op te zoeken natuurlijk.

    En of je 5 games kan inwisselen voor een nieuwe? Nee natuurlijk niet! Dat is voor hun toch geen handel. Het is veel interessanter voor ze dat jij gewoon een spel koopt, ook al is het met zoveel euro 'korting'.
     
  10. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt mij wel handig, maar nogal ingewikkeld. :confused:
     
  11. Suka

    Suka not a B*tch

    Berichten:
    1.221
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb hier nogal wat games klaar voor de dump :)
     
  12. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, ik ook wel. :p
     
  13. timmio

    timmio GOOAALLLL!!

    Berichten:
    512
    Leuk Bevonden:
    4
    euhm , handel = juist 5 inwisselen voor een nieuwe! Ze gaan natuurlijk die oude games verkopen, + niet elke maniak komt met 5 games ofzo aanlopen. Dikke lokkertjes natuurlijk. Ze zijn echt niet gek daar, Hans is niet zomaar rijk geworden (zie je hem nog lopen met z'n zakken voor guldens)
     
  14. Dukey

    Dukey Gaming 24:7

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    Net gedaan, de games moeten in de computer staan (3 van de 9 spellen die ik wou verkopen namen ze niet aan) of zijn te goedkoop in nieuwstaat om er 7,50 voor te geven. Was de eerste BTW :)
     
  15. timmio

    timmio GOOAALLLL!!

    Berichten:
    512
    Leuk Bevonden:
    4
    aha, toch restricties, valt nog mee. Maarre waar wist jij het nou van?
     
  16. eL_C!D

    eL_C!D Active Member

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    heb hier in haarlem een echte gamewinkel (DIGIfan) die dit al een hele tijd doet en lijkt echt alsof FRS het van hun heeft gestolen, ze hebben zelfde kreet ook nog eens :confused:!
     
  17. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Het staat ook in het FRS Magazine/ Movie Max magazine, en zal ook wel op www.frs.nl staan. Jammer dat het niet voor alle games geld, anders kocht je een game van 10 euro, en dan kreeg je er een paar maanden later weer 7,50 voor terug :p
     
  18. Demolition-Man

    Demolition-Man X360 / PS4 / Vita

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    2
    Je kunt games die ouder dan 6 maand oud zijn inleveren tegen 7,50 cash of 10 euro inruil bij een nieuwe game. Het is niet zo dat als je 6 oude games inlevert, dat je dan 6 x 2,50 extra korting krijgt.
    Bij games die jonger zijn dan 6 maanden is het 15 euro cash of 20 inruilkorting.
    Games moeten in het FRS-systeem staan en in perfecte staat zijn en compleet. De filialen mogen zelf beslissen of ze een bepaalde game innemen. De inruilkorting is niet te gebruiken in combinatie met andere akties.
     
  19. swordman

    swordman Active Member

    Berichten:
    658
    Leuk Bevonden:
    5
    -ze gaan eerst kijke of t spel er goed uit ziet.
    -je moet dan een bonnetje invulle zodat als ze t toch niet doen dat je hem terug moet neme
    -zonder legetimatie nemen ze t niet aan


    ik zat er ook aan te denken om t te doen (m'n broertje heeft t al gedaan)

    maar jij krijgt 7.50 euro en hun verkope t weer voor 15 euro
     
  20. n.e.r.d

    n.e.r.d pharrel williams

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    1
    ik ga denk ik ook maar eens langs
    je hoeft ze tog niet bij FRS hebben gekocht?
     

Deel Deze Pagina