De centrale Splinter Cell 3 Clan thread. Zoek je een clan? Zoekt je clan leden ? Wil je een clan oprichten ? Alles over clans kan je hier vragen !
Need ga mar weer eens sozializen online ,speelde altijd met wat lui die echt 10x beter waren dan mij, maar wel dik humor
Oh ja idd jij ja, en dop master ik zat steeds te switchen tussen sc2 , rbs,fsw, amped2 geloof ik elkspel speelde ik steeds met anderen Dus clannetje oprichten?
Clanmatches zijn gewoon dus 2on2. Ik denk zelf dat het uberhaupt niet leuk is om in een team te zitten van 10 man ofzo, dan speel je vaak met een verschillend persoon.
Je kunt maximaal dus 2vs2 en ook 3vs1 en 2vs1 en vs1, maar maximaal 4 per potje... Maar met meer wordt het ook niet meer leuk...
@xboy needs Xbox, heb je het nooit opgemerkt dat heel veel met die waarden werken? zowel online als offline en software en hardware. dat het 100 is betekd imo gewoon 96+4 of 128 met limiet
Heb net een squad aangemaakt Heb het spel nu eventjes namelijk (gewoon legaal, hoe doet er even niet toe )
Ehm.. misschien een beetje een domme vraag, maar wat heb je nou precies aan een clan, en wat wordt er precies bedoelt met clansupport?
Je speelt dan potjes met je eigen clan, en dan kan je je clan een hoge rank geven op de scoreboards..