[PC] Vind jij jezelf snel?

Discussie in 'Games' gestart door Ruud, 20 mrt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ruud

Ruud Guest

Think twice...

Hier zijn veel filmpjes te downen over snelheidsrecords bij 't uitspelen van games. Iedereen kent de filmpjes van Half Life en Maroi waarschijnlijk wel, maar hier vind je er veel meer.
    Ben nu bezig met 't Fable-record filmpje, waarin Fable in 2 minuut (//edit: uur natuurlijk) 16 uit wordt gespeeld. Damn...

Laatst bewerkt door een moderator: 20 mrt 2005
  2. Gryphon

Gryphon FritsmaN

Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk dat je 2 uur bedoeld :confused: 2 minuten kan niet.

Edit: Je hebt al ge-edit

3. Levathian

Levathian Team XBW

Leuk Bevonden:
    0
    fable in 2 uur 16 uitgespeeld?! wow, dat is echt snel.

4. Koffiepad

Koffiepad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is inderdaad wel erg rap, dan heb je echt alleen de hoofdlijn gedaan.

5. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Altijd lekker he ruud ff flabberen :+. Gaat ook maar ff die Fable kijken...

6. Cygnum

Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    En moet je het verhaal van begin tot eind kennen, je moet wel weten wat je te wachten staat.

7. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    niet alleen dat, je moet ook nog eens de perfecte routes kennen zodat je alles ubersnel kan bereiken
    je moet niet veel tijd gebruiken om jezelf te upgraden en god weet wat nog

8. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Ik heb zelf een hele poos (lees heel veel jaar) geleden dat pokémon spel op de gameboy in minder dan 9 uur uitgespeeld (de League) Het is natuurlijk lang niet het snelst, maar voor mijn doen wel :)

9. Ruud

Ruud Guest

Ach ja, in dat Half Life-filmpje gebruikten ze ook een bult glitches, beetje flauw ;)

10. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het maar dom zo snel uitspelen. Spelletjes spelen doe je voor je plezier en als je het zo snel wilt doen lijkt mij er geen reet meer aan :).

11. exilim

exilim mASter_eXiLim

Leuk Bevonden:
    0
    het is leuk om te zien, maar om het zelf te doen lijkt mij dat niks aan....

12. Ruud

Ruud Guest

Hmhm, ik denk ook dat er totaal geen uitdaging aan zit om 'm zo snel mogelijk uit te spelen en ik denk ook dat ze dat tegen hun wil doen en dat ze 't helemaaaal niet leuk vinden.

:'-(

13. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik ken ook iemand die dat doet. Die begint altijd op de moeilijkste moeilijkheidsgraad en dan speelt ie het nog razendsnel uit. Max Payne 2 in 4 uur enzo... Echt niet normaal. Of bij Far Cry op de moeilijkste graad er een spel van maken een level lang maar 2 keer geraakt te worden ofzo... Maar hij is ook echt zo'n freak wat dat betreft. Z'n pa heeft een computershop en het moment dat er een nieuwe videokaart of wat dan ook uitkomt wordt die in de gamescomputers thuis ingebouwd... Ik weet niet of jullie trouwens Dead Man Walking kennen bij Max Payne, maar daar kom je in een stukje van een level waar je niet meer uitkomt en dan komen er steeds meer mannetjes. Je kunt bijna geen extra leven krijgen, je hebt wel heel veel kogels. Ik ging het een keer proberen en ik hield het een minuut of 4 vol, vond ik al aardig wat. Had ie z'n record net verbeterd, dik 50 minuten. Als ie ook de schietknop achter elkaar indrukt, gaat dat sneller dan als ie hem vasthoudt bij automatische geweren.

Ik ben zelf redelijk snel, maar de eerste keer niet. Dan doe ik altijd veel te voorzichtig en ga ik bijvoorbeeld met Splinter Cell veel te snel opnieuw laden als ik een keer een alarm af laat gaan... Als ik het dan de tweede keer uitspeel, weet ik dat ik wat meer risico kan nemen... Voor de rest vind ik wel dat ik bij te veel spellen tegenwoordig het idee krijg dat er teveel aandacht uit gaat naar de MP, waardoor SP veel te kort is... Max Payne 2 was toen een mooi voorbeeld, hier zat alleen geen MP in... Maar bij Splinter Cell: PT en Halo 2 had ik dat wel. 8-10 uur is tegenwoordig echt heel gewoon, dat vind ik echt kort. Call of Duty was ik bijvoorbeeld ook zo snel doorheen... Dan wordt het soms nog gerekt door lastigere moeilijkheidsgraden zoals bij Halo 2, maar Call of Duty heb ik al 5 keer op z'n moeilijkst uitgespeeld en bij Pandora Tommorow is dat ook niet echt heel leuk... Bovendien vind ik bijvoorbeeld bij Halo 2 het helemaal niet zo leuk meer om hem nog een keer uit te spelen, maar dan veel moeilijker want dan weet ik dat ik die frusterende stukjes ook nog een keer moet doen en dat ik er nog veel langer of zal doen. Wat dat betreft is de moeilijkheidsgraad vaak een erg makkelijke manier op de levensduur van een spel te verlengen. Ook Chronicles of Riddick had ik trouwens vrij snel uitgespeeld...

14. Game Error

Game Error Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ooit geprobeerd metroid fusion in record uit te spelen, het was me uiteindelijk gelukt in n middagje:p
    d8 een uurtje of 3

15. Burnout Master

Burnout Master Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  16. Suka

Suka not a B*tch

Leuk Bevonden:
    0
    Die gozers zijn echt goed, vraag me af hoe lang ze de boel wel niet hebben moeten instuderen.

17. BLACE

BLACE Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb met een vriend nog eens geprobeerd halo2 co-op zo snel mogelijk op legendary uit te spelen.... na het 1e level zijn we gewoon weer normaal gaan spelen, dat is veeeeeeeeeeel leuker :cool: :)

18. madison

madison madison

Leuk Bevonden:
    0
    ik doe het altijd lekker rustig aan.....

19. floris.sp

floris.sp Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond het snel om bij PGR2 de KWS in 24uur uit te spelen op staal maar dat doe ik nu vele malen snelller denk ik ik ga het maar eens proberen.

20. XboxRulez4ever!

XboxRulez4ever! XBW Luizak

Leuk Bevonden:
    1
    wooow heel majora's mask net gekeken ( vanmiddag en de net ) jezus wat is die gast snel niet normaal maar gek genoeg zag ik ee nstuk waar hij nog makkelijk een minuut sneller over had kunnen doen( door fout in het spel die ik nog wist:)) maar ook leuk om naar te kijken:)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina