Bedreigingen ???

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Hit `em hard, 26 mrt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hit `em hard

Hit `em hard gimme one of those!!

Leuk Bevonden:
    3
    naar aanleiding van deze tread :

http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?threadid=70171

wil ik toch nog even iets mededelen. Ik snap echt niet wat mensen bezield om naar aanleiding van zo`n soort ban of wat dan ook zo te doen, waar ben je dan mee bezig? gaat echt helemaal nergens over, stuur ik vriendjes op je af:confused: ik heb het een keer gehad in een ander soort situatie, en die vriendjes kwamen ook echt:confused: naja, niet ze waren er niet lang want het waren mannetjes van 15, en ze kenden me verderz niet O-)

Maar goed ik snap best dat er mensen zijn die dit heel erg bedreigend vinden en vind ook dat er cordaat tegen opgetreden moet worden.

Srry admins, mods, als deze tread jullie in het verkeerde keelgat schiet maar ik wil ff een discussie proberen op te wekken tussen mensen die dit ook hebben gehad en wat ze denken dat de beste oplossing is (negeren, admin waaarschuwen imho.) maja als ie gesloten word snap ik het ook wel;)

2. Roberto

Roberto ....

Leuk Bevonden:
    0
    Ik begrijp niet wat jij te maken hebt met die andere thread, maar waarom zou je in godsnaam iemand willen slaan omdat hij je uit een videospelletje gekicked heeft? Dan moet je toegeven dat gamen toch echt je leven is, en dan ben je erg zielig. Enne, je adres opzoeken kan echt niet zo makkelijk als het lijkt...

3. Xenon NL

Xenon NL | XENON NL |

Leuk Bevonden:
    0
    auw kut ey... jullie kunnen je egt aanstellen...als iemand op xbc zegt: 'Ik ga je pwnen' ga je dan ook huilen of zo?..dacht het toch niet he? waarom gloof je dan deze zeik wel...heb al zoveel van die dingen over me heen gehad (he Syberian a.k.a Ness (die vervolgens wel niet komt:mad:)) en wat dan nog ALS ze komen...meen je dat ze je herkennen of wat dan ook? of dat ze je op je bek gaan slaan?

| XENON NL |

4. Caps13

Caps13 Guest

jongen ik wordt nu aangezien als gangster maar ik zal het allemaal PRECIES uitleggen, want meneertje Micael_T is een heel vies spelletje aan het spelen:

Ik krijg na aanleiding van mijn mening in een topic 2 dreigende pm's van vrienden en Michael_T. Zij vertelden mij dat ik de lul zou zijn etc. etc. Ik kwam gister in zijn server om verhaal te halen, maar Michael_t ging weer asociaal en gruwelijk uitdagend lopen doen. Hij bannde mij van zijn server en ik werd natuurlijk kwaad. Ik reageerde door die pm op hem. Dit was eigenlijk een reactie op zijn PM.

5. Caps13

Caps13 Guest

zie de vierde post :)

6. Xenon NL

Xenon NL | XENON NL |

Leuk Bevonden:
    0
    Krijg egt het gevoel dat iedereen hier op xbw op een of andere Katholieke Nonnen School zit of zo en nog nooit ruzie heeft gezien/gehad.

7. Ninto

Ninto Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Gezellig hier.

8. Caps13

Caps13 Guest

Deze kreeg ik van een vriend van Michael_T. Hij zat naast z'n vriend en z'n vriend noteerde alles in een pm

******LIJER

--------------------------------------------------------------------------------

JIJ MOET JE BEK HOUDEN TEGEN MICHAEL als je nog een zon domme opmerking maakt ben je de lul. dus houd je ****** bek. ******teef

PS; je bent egt 13 ofnii? vuile ****** kleuter.

dus houd je bek of je bent de lul

9. Xenon NL

Xenon NL | XENON NL |

Leuk Bevonden:
    0
    leuke pm...doet me denken aan Ness alleen komt die ook niet:mad:

10. Roberto

Roberto ....

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom zou je geloven dat er een vriend naast hem zit? Damn, jij bent ook een geval apart. Via internet kan iedereen schelden en bedreigen, dat is niet zo moeilijk, nee.
    Blijf die pm's gewoon naar !SIC! sturen, hij gaf al eerder aan dat je er niets mee opschiet als je het openbaar maakt.

11. Ninto

Ninto Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Wat een ongelooflijk zielige mannetjes zijn dat zeg. Die denken zeker dat ze gangster zijn ofzo. En als ze echt gangster zijn, dan moeten ze zich schamen! Geef je dit soort dingen aan bij de politie dan zijn die gastjes de lul. Een dikke boete plus een paar weekjes gevangenis zal die zielige mannetjes goed doen.

12. Hit `em hard

Hit `em hard gimme one of those!!

Leuk Bevonden:
    3
    @roberto: 100% agreed. Dit topic is niet bedoeld om je pms die je gehad hebt openbaar te maken ofzo. gewoon je ervaringen en wat je ermee doet. allemaal dat gescheld en die onzin slaat negens op.

@ Xenon, waar heb jij het over????:confused:

13. Caps13

Caps13 Guest

jij weet niet wat er gaande is en wat er allemaal speelt. Jij kan dus totaal niet oordelen over deze situatie . Je bent de zwakste schakel, Totziens _0/

14. Caps13

Caps13 Guest

Ze zitten me achterna, ze zitten me achterna :+

15. Cyberia

Cyberia Guest

@ Xenon

bedoel je mij? mijn bijnaam is Ness, maar ik ken jou helemaal niet.
    Als ik je uitgescholden heb zou ik het me echt wel kunnen herinneren ;)
    (want laten we eerlijk zijn; wie doet dat NOOIT? )

Ness

16. Ninto

Ninto Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Iemand die een beetje normaal kan nadenken gaat niet iemand bedreigen. Maar denk dat Michael_T überhaupt geen hersentjes heeft.

17. Caps13

Caps13 Guest

lees vierde post

18. Xenon NL

Xenon NL | XENON NL |

Leuk Bevonden:
    0
    had ik het tegen jou? nee dus shut up

19. Cyberia

Cyberia Guest

Dat heeft hij zeker niet!
    Ik kots gewoon van mannetjes zoals hij, anders zwart maken terwijl hij juist degene is die loopt te bedreigen en stuff.
    MODERATORS: KICK MICHAEL T VAN XBOXWORLD.NL ; reden ; naaiballerij!!

BLEUGH!! KOTS KOTS OP MICHAEL T
    waarom verknalt hij het gamen voor anderen, zielig figuur

20. Xenon NL

Xenon NL | XENON NL |

Leuk Bevonden:
    0
    ja ik krijg nog altijd een pak rammel van jou en je vriendjes... heb je me toen beloofd nou niet beloftes in gaan trekken he... :+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina