Burnout 4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Elgee, 26 mrt 2005.

  1. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Het is nog vroeg, maar het eerste plaatje van Burnout 4 is opgedoken.
    De game zal eind dit jaar uitkomen op Xbox en PS2, en ook weer online te spelen zijn. Het is een scan uit PS2 magazine.
    Bron: Gamersnet.nl
    [​IMG]

    Nou vroeg ik mij af, wat er nou zoal verbetert kan worden aan Burnout 3. Ik vond B3 erg mooi en het geluid was ook lekker. Misschien iets meer afwisselende tracks?

    En als ik naar deze screens kijk, zie ik een donker sfeertje. Zou Burnout nu ook 'underground' gaan? Ik verwacht het eigenlijk niet, want daar zijn al genoeg racers van.
    De glimmende auto spreekt mij wel aan, alleen zie ik nog geen andere auto's om tegen te beuken.
     
  2. Remcooo

    Remcooo Active Member

    Berichten:
    179
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk dat het qua crashes iets beter kan...Bij 3 had je soms als je iemand vol raakte, dat je gewoon doorreed, terwijl als je bijvoorbeeld een klein hoekje raakte, je alweer kapot was.

    En je tegenstanders blijven altijd dicht achter je... En als ze een eind voorliggen, zijn ze makkelijk bij te halen
     
  3. Darkzell

    Darkzell XBW Member

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat catch-up systeem moet eruit, balans tussen crash junctions en races moet wat beter want in BO3 waren er echt veels te veel van die crash junctions.
     
  4. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Jup. Weg met catch-up, of in ieder geval een heel stuk minder, zodat een race spannend kan worden ipv vervelend.
    Crashes werden te veel en saai. Ga op het juiste moment over het kruispunt, rij tegen een auto en zie of je het haald. Sommigen haaldje makkelijk, anderen met veel moeite.
     
  5. Levathian

    Levathian Team XBW

    Berichten:
    248
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb burnout 3 ook en ik vond het een erg gave game. Maar ik ga denk ik geen bunrout 4 kopen. Ze moeten echt wel met iets beter komen want anders is dit gewoon uitmelken. Ik vind die screen er ook niet echt mooi uitzien...
     
  6. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Een betere soundtrack zou niet verkeerd zijn. Die was echt bagger. En niet van die neppen namen van b.v. verschillende auto onderdelen. En vettere auto's die je ook kan tunen.
     
  7. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Zelf vond ik de soundtrack erg geslaagd. Maar goed, het nadeel van gamse is dat de soundtrack lang niet altijd iedereen aanspreekt.
    Het tunen hoeft voor mij absoluut niet. Even lekker snel racen. Tunegames zijn er voor mij al genoeg.
     
  8. Levathian

    Levathian Team XBW

    Berichten:
    248
    Leuk Bevonden:
    0
    tunen lijkt mij juist wel leuk, ik weet ook niet wat ze er anders in moeten stoppen om een volledig nieuw spel te maken...
     
  9. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja tunen lijkt me gewoon vet om je auto op bepaalde punten b.v. sterker of zwaarder ofzo te maken. Ik vond de soundtrack ook niet zo goed omdat ik hem er niet zo bij vond passen. Van die punk, dan heb ik liever harde metal. Dan ga je ook lekkerder in de game mee.
     
  10. unXist

    unXist F5 hoer

    Berichten:
    707
    Leuk Bevonden:
    0
    Tunen is idd vet maar dan wel in een game zoals NFS:U en Midnight Club 3. Burnout is gewoon lekker arcade raggen zonder al te veel fratsen, zo is het goed en zo mag het van mij ook blijven.
     
  11. 4sake

    4sake Active Member

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    wrom hij neit op xbox 2?:confused: die komt owk begin 2006 uit...

    lkkr vaag(A)
     
  12. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Tunen hoeft van mij ook niet, maar ik vind het wel een must dat er variatie tussen de auto's komt te zitten qua snelheid en gewicht. Dat zat er totaal niet in bij BU 3.
     
  13. party crusher

    party crusher VGcats is de shit

    Berichten:
    781
    Leuk Bevonden:
    0
    ja tunen is echt nix voor bij burnout
    wat ik graag zou willen is dat je zelf de camera bestuurd wanneer je crasht. dan is het makkelijker om aftertouch takedowns te maken.
    die namen van de autos boeien me niet. maar misschien wat meer per klasse
    en natuurlijk dat catch up systeem dr uit
    misschien ook wat meer gevoel voor snelheid. ik vin dat die blur iets eerder kan worden ingezet.
     
  14. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, die aftertouch takedown was echt een ramp. Leuk dat ze het erin hebben gestoken maar je kan niet eens zien waar de auto's aankomen.
     
  15. Renegades NL

    Renegades NL Active Member

    Berichten:
    1.019
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik vond deel 3 een zware tegenvaller, Deel 2 was IMO stukken beter.

    Drie miste op een of andere manier iets, het was gewoon een weekie leuk en toen niemeer. Rijden kwam meer op geluk dan skilzz kreeg ik soms het gevoel.

    Ook ging de muziek niet meer harder als je harder ging !!!!! Wat dom was dat zeg, dat was juist het verste uit burnout.

    Het boosten ging allemaal te makkelijk en de take-down ook.
     
  16. FeaR

    FeaR Inside you ...

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    4
    op dat plaatje ziet de game er wat serieuzer uit ..

    burnout 3 was 1 van de beste titels van 2004

    hopen dat deel 4 wat beter wordt, ook al vond ik 3 perfect hoor ..
     
  17. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja precies. Boost was makkelijk te verdienen en je had altijd wel genoeg. En takedowns ook. En het is ook best wel makkelijk. Behalve de tijdraces. En je moet ook veel geluk hebben om goed te scoren. Soms kom je op een kruispunt en dan steekt er net een vrachtwagen over. Ja dan heb je pech en crash je gewoon. Dat kan je jammergenoeg niet vermijden.

    En wat ook zeer irritant was dat als je net voor de finish eerste rijd en dat je dan zo'n vrachtwagen tegenkomt op een kruispunt zodat je crasht en de rest je voorbij rijd... En daar heb je dan een kwartier voor zitten racen. Pfff.
     
  18. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zat te twijfelen of ik deel 3 zou kopen (uiteindelijk Richard Burns Rally gekocht, ik hou meer van realisme). Ik vond het jammer (ookal is het vanzelfsprekend) dat er geen licentie was en ik hou meer van racen dan van beuken. Als ze met deel 4 meer op het racen gaan leggen (natuurlijk wel mét beuken erbij) dan lijkt 'ie mij wel goed. Wel hopen dat EA zich niet teveel met Critireon gaat bemoeien over hoe de game zal worden, Alles wat EA aanraakt veranderd in stinkende diarree:9 (IMO)
     
  19. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben het met je eens. EA kon het zelf niet af. Gek zeg. Ik vond deze game eigenlijk het enige goeie spel van EA terwijl Critireon hem eigenlijk gemaakt heeft.
     
  20. Vengo

    Vengo Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    hmmm. EA... Bagger... Burnout 4 komt hopelijk zonder te veel mainstream eigenschappen op de xbox. B3 was imo erg gruwelijk. Alleen multiplayer had veel te weinig aanpassingen aan verkeer, wegen, auto's etc. Erg jammer. Splitscreen en Live zouden dan echt zo vet zijn geweest. Ook zou een soort van verhaal door de game leuk en een origineel concept zijn om het spel aan te passen met de nodige opwaarderende eigenschappen, die wel net anders zijn dan bij andere racegames. Dán krijgen we pas een vette sequel! :D. Ook subtiele aanpassingen, zoals harder geluid bij boosten mag er voor mij in. Natuurlijk zouden speciale unlockables ook leuk zijn, zoals nieuwe vorm van racen. Ook vind ik dat boosten iets meesterlijks moet worden en heel speciaal. Ik vind dat er ook een vleugje tactiek in B4 mag komen te zitten. Bijv. bij het botsen. Speciale moves, om met vloeiende bewegingen achter uit te gassen en vervolgens meteen te accelereren. Jup, ik weet wel wat er in B4 moet komen. 8)
     

Deel Deze Pagina