Ik heb het spel nu al 2x uitgespeeld, eerste keer op easy
en daarna op normal. Nu ga ik beginnen op difficult, als me tentamens deze week eindelijk afgelopen zijn
. Ik geniet echt van dit spel, echt heel anders dan alle ander shooters die ik gespeeld heb op de xbox. Er is al veel info gegeven over dit spel in de 2 threads, maar wat vinden jullie dat verbeterd kan worden?
Ik heb me best wel geergerd aan al die hekjes en prikkeldraad overal. Zo kreeg ik niet het idee dat het een open landschap was, wat het toen natuurlijk wel moet zijn geweest. Ik zou hier liever de 'onzichtbare muur' zien, dat je iig wel de indruk krijgt dat je in een open landschap loopt. Want ondanks dat de maps groot zijn zie je wel precies waar je niet heen mag. Dit vermindert voor mij het realisme. Ook die mistereuze mortieren teams, die wel heel goed kunnen schieten. Ook al bestaat er geen manier waarop ze me gezien kunnen hebben, ze schieten altijd precies in de lijn waar ik loop. Dat krijg je toch het gevoel een soort ingeprogameerde magneet te zijn. En op de allerlaatste missie, in het veld. Er stonden 2 tanks en een man of 8 te schieten op de laatste overgebleven heldhaftige kraut. Ik hoefde niets meer te doen, en ik ging schuilen achter een grote berg zand omdat mijn health bijna op was. En wat denk je dat die Duitser weet te presteren? Ondank dat iedereen behalve ik op hem aan het schieten was kiest hij mij als doelwit en gaat op de zandhoop voor me schieten. Yeah right dat zou ik ook doen in zijn positie
. Naja, heeft het team van gearbox nog wat te verbeteren voor het tweede deel, waar ik nu al heel erg naar uitkijk! En nu ga ik maar is beginnen met leren voor morgen
Klik om te vergroten...