Pro Evolution Soccer 4 [Deel 8]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 7 apr 2005.

  1. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Welkom bij alweer het 8e deel van de Pro Evolution Soccer 4 thread(s)



    [​IMG]



    Voor velen is PES 4 het beste voetbalspel wat er momenteel te krijgen is.

    Bron:konami of europe

    Wat screenshots
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]


    Links naar nieuws berichten.
    pro evolution soccer 4 update
    Informatie gepresenteerd door Xboxworld.nl
    Pro Evolution Soccer 4 hands-on
    Nieuwe screenshots uit Konami's Pro Evolution Soccer 4
    Pro Evolution Soccer 4 update klaar in midden van januari


    Links naar voorgaande delen
    Pro Evolution Soccer 4 [Deel 1]
    Pro Evolution Soccer 4 [Deel 2]
    Pro Evolution Soccer 4 [Deel 3]
    Pro Evolution Soccer 4 [Deel 4]
    Pro Evolution Soccer 4 [Deel 5]
    Pro Evolution Soccer 4 [Deel 6]
    Pro Evolution Soccer 4 [Deel 7]
     
  2. xboxwizz

    xboxwizz ........

    Berichten:
    293
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou weleens een potje willen spelen spelen tegen de beste die er hier is. Wie durft?
     
  3. Tompy

    Tompy !!OSM!!

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe komt het dat het veld van fifa (de kleur van het gras) veel mooier is dan van pes4.
    dat van pes4 doet bij sommige weersomstandigheden zeer aan mijn ogen en het flikkert veel, is dat normaal? en ook als de keeper uitschiet dan geraakt die bal heel ver dat het niet meer realistisch is, de bal zweeft lijk in de lucht.
    dat je de goals kan opslaan vindt ik dan weer beter.
     
  4. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    _0/ ... Dat wil je echt niet.... Ik ben niet de beste, maar voeg me maar toe.... Je bent echt de zoveelste die dat roept haha.... En vervolgens zijn we de meeste niet meer terug...
     
    Laatst bewerkt: 7 apr 2005
  5. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Hehe inderdaad! Trouwens al weer een tijdje geleden dat ik je bij PES4 heb gezien Cy, wordt weer tijd voor een potje! :cool:
     
  6. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    `

    Heeeey Riv,

    Ik speel bijna niet meer, sinds ik het PESLive toernooi heb gewonnen voel ik me daar te goed voor haha. Nee hoor, ik ben die lag gewoon zat.... Maar ik ben altijd wel te porren voor een potje tegen bekenden dus wat mij betreft doen we het soon. Gewoon ff gezellig weer een potje ballen..


    Ik heb trouwens sinds een maand ofzo Winning Eleven 8 Liveware Evolution, vreselijk stoere game is dat zeg. Het is zeg maar PES 4,5, je weet dan ongeveer wat je kunt verwachten in PES5, dus neem het maar van mij aan, het wordt weer verdomd goed....
     
  7. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ahh ik ben benieuwd! Zeg maar een keer tijdens een potje wat er vernieuwd is! :cool:
     
  8. Tronky

    Tronky Active Member

    Berichten:
    1.740
    Leuk Bevonden:
    1
    Zijn er hier eigenlijk mensen die niets van last hebben van lag?
    Als ik zelf niet create blijf ik toch steeds lag ondervinden... Ik heb nochtans een goeie internetverbinding.
     
  9. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Deel 8 alweer;9 Het moet niet veel gekker worden:)
     
  10. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Voordat de patch uitkwam had ik nóóit last van lag. Het maakte niet uit of ik joinde of hoste, ik had gewoon nooit lag. Na de patch heb ik alleen last van lag als ik join. Als ik create heb ik nergens last van, en als ik join dan heb ik last van enige vertraging in het spel. Het zijn geen haperende beelden, maar het reageert net allemaal niet zo soepel. Terwijl ik gewoon Chello Classic heb (4mb down/1mb up)

    Een topspel als dit verdient dat gewoon! :cool:
     
  11. 013

    013 Active Member

    Berichten:
    237
    Leuk Bevonden:
    0
    Het veld van Fifa, dat zijn wel heel perfecte velden altijd, PES4 brengt de realiteit bij jou op het scherm, dus ook slecht ogende velden bij bijv. sneeuw.
    En de bal onrealistisch uitschieten? De meesten schieten hem iets over de middellijn en dat is alles behalve onrealistisch! Kijk maar naar Gomez (PSV) die de bal al bijna over de middellijn gooit!
     
  12. Sunrise

    Sunrise BGN

    Berichten:
    245
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij ben jij wel de beste die hier is, geboren underdog.
     
  13. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    8)
     
  14. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Cyrax, kun je wat verandereing/verbeteringen van Winning Eleven 8 Liveware Evolution t.o.v. PES4 noemen? Ben wel benieuwed :)
     
  15. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij wordt dit de Grootste Thread in XBW 's Geschiedenis. :)

    However..als ik een Wedstrijd heb gespeeld zie ik de Uitslag en al mijn Mannetjes. En bij al mijn Mannetjes zie ik allemaal gekke Punten bijgeteld worden. Wat wordt daar precies mee bedoeld ? Is dat een soort SP Ranking ofzo ?
     
  16. Heideroos

    Heideroos Drossie

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    0
    Kheb een zeer vreemd probleempje.
    Gisteren heb ik samen met een vriend een hele tijd mijn MasterLeague verder gespeeld.
    Toen we dat net weer wouden doen, lukte dat niet. Hij kon niet kiezen om bij mij te zijn. Hij kon alleen een grijs figuurtje bij mij laten meespelen. Maar we konden niet meer samen ML spelen.

    Hoe kan ik dit oplossen?
     
  17. armageddon

    armageddon Active Member

    Berichten:
    71
    Leuk Bevonden:
    0
    Even een Regulate Condition doen in het Master League menu en dan gewoon de wedstrijd spelen. Bij Regulate Condition kan je dan als het goed is de controllers al instellen.
     
  18. Gerben_S

    Gerben_S Alias gerben

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    als je 100 punten worden je speler 1 punt hoger... is wel grappig principe al1 vreemd dat je na je 25ste niet meer vooruit kan!! (soms nog wel 26) terwijl het schijnt dat je op die leeftijd juist je beste periode hebt.. kijk bijvoorbeeld na Zidane.

    klopt over dat flikkeren heb ik ook zwaar last van.. Ook bij spellen als SSX 3 komt dat ontiegelijk vaak voor. Vraag me af of maker daar wat aan kunnen doen...
     
    Laatst bewerkt: 7 apr 2005
  19. <:.oRoBBeRTo.:>

    <:.oRoBBeRTo.:> .

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    1
    Als je een team met masterleaugue heb gemaakt en je gaat daarna multiplayeren, hebben de spelers dan de stats van je masterleaugue of gewoon de standaard stats? Bijvoorbeeld Zidane van je masterleaugue die iets minder wordt in stats, of gewoon die van het real madrid niveau.
     
  20. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    En op Live dan als ik dan Tackle krijg IK altijd een Waarschuwing of Gele Kaart en doen ze dat bij mij gebeurt er niets..:confused: Is dit een Cheat ofzo ??
     

Deel Deze Pagina