Ik kwam via de site van Tiscali de game 2 Days to Vegas tegen, een soort GTA game denk ik (kan geen Tjechisch). De developer is bekend van de Rocky game ( _0/ ) en veel informatie over het project heb ik niet kunnen vinden. Aan de screens te zien gaat het echter wel om een next gen game. Sommigen zien er namelijk ziekelijk mooi uit. Check this: Bron: http://www.steelmonkeys.com/eng/projects_eng.html Iemand meer informatie over deze game of ontwikkelaar? Ik vind het allemaal nog een beetje vaag, maar ik word vooral verleid door de screens
Dit is echt de mooiste game die ik ooit heb gezien, al twijfel ik of de laatste van die pontiac gto wel echte screenshots zijn. Zouden ook van een foto kunnen zijn. Maar ik vind vooral die met die politieagent erop mooi, check ook de weerspiegeling in de auoto naast 'm.....
Dit ziet er echt retestrak uit! Die class one game product label staat er niet ten onrechte. Echter de vergelijking met GTA zie ik niet helemaal, eerder de Driver-serie qua story-line, maar dan echt super vet! (mochten dit de screens zijn idd). Ik vraag me ook af wanneer deze uitkomt en voor welke systemen. EDIT: typo
Hoe kan je dat NU al zeggen terwijl er amper wat bekend is ? :{ De screens zien er zéér goed uit, vooral de auto's !
Tering! Ik dacht dat het foto's waren. Je ziet zelfs de weerspiegeling van de straat op de auto's! Dit moet wel op de XBox 2 uitkomen kan gewoon niet anders. Ik krijg zo wel zin in de nieuwe Xbox! Echt net echt al!
Ik heb de makers even een mail gestuurd met wat vragen, hopen dat ze de tijd nemen om ze te beantwoorden
Moet wel op de xbox2, anders hebben ze minstens 5 dvd's nodig voor het spel (als de grote in vergelijking met GTA is dan). Kdenk ook niet dat de huidige xbox het aan kan, maar ziet er idd supermooi uit!
denk het niet.. Dit trekken pc`s echt niet ) Xbox2 en ps3 zouden wel krachtig genoeg moeten zijn om dit weer te geven maar NO way dat pc`s dit de komende 3/4 jaar kunnen weergeven
Zou wel extreem dom zijn van de makers om geen console versie te maken. Daar wordt het echte geld verdiend lijkt me.