Kijk dit is nou een handig topic, misschien dat er iemand is die hier antwoord op weet. Ik ben bezig om mijn website een beetje te veranderen zodat hij ook in andere browsers als IE is te bezoeken alleen nu heb ik een probleempje met het css gedeelte. Ik wil graag dat de footer altijd onderaan iemand zijn scherm blijft staan en dat alleen de content area scrolt als het nodig is (gedeelte wat ik gevuld heb met The quick brown dog jumps over the lazy fox moet alleen scrollen dus.). Nu kan ik dat oplossen door er een vaste height waarde aan te geven alleen dan heb je 2 scrollbalken als je op een resolutie van 800x600 kijkt (site is voor 1024x768 gebouwd) en op 1280 zie je een leeg gedeelte onderin. Dus weet iemand daar misschien een oplossing voor? Ik heb al op een aantal css sites gekeken alleen daar vind je alleen tutorials voor standaard 3 colom layouts. En het lijkt me dat het een vrij standaard layout is die ik wil maken Ik heb ook even een test versie online gezet waar je de source code kan bekijken. weg is de html pagina en weg is me style sheet. (die w3c buttons zijn alleen even tijdelijk zodat ik snel me css en html kan nakijken. alles wat in die banner staat gaat er uiteindelijk uit, maar ik denk niet dat dat iets met mijn probleem te maken heeft?) Even voor de duidelijkheid dat scrollende main contend vak is geen i frame maar geregeld met de css overflow property. Dus als ik het goed heb gedaan zitten er geen frames, tabellen of i frames in.
Laatst bewerkt: 18 mei 2005