Unreal Tournament 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door Excess-Denied, 9 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169

    Eindelijk is het dan officieel bekend, Unreal Tournament III (voorheen 2007) komt officieel naar de Xbox360.

    Platforms: Xbox 360, Playstation 3 en PC.
    Uitgever: Midway
    Developer: Epic Games
    Genre: FPS (first person shooter)
    Release datum: Zomer 2008
    Belangrijke opties:
    - Offline Players: 1-4
    - Co-op slitscreen (2 players)
    - System Link
    - Online Multiplayer
    - Downloadable Content
    - Online Leaderboards
    - Clan Support
    - HDTV 720p Support
    - Widescreen 16:9

    Wallpapers (drukken op het plaatje):
    [​IMG] [​IMG] [​IMG]

    De Screenshots: (Xbox 360 only)
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    Filmpjes: (Xbox 360 only)
    [gt]32979[/gt]
     
    Laatst bewerkt: 19 apr 2008
  2. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    YO!! ziet wer erg gelikt uit, maare komt deze ook naar de consoles of nie??
     
  3. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Niet als Unreal Tournament.
    Er is net een Unreal Championship uit op de xbox, dus het zal nog even voor Unreal Championship 3 uitkomt.




    De screens zien er erg goed uit, net als alle andere games in ontwikkeling met de Unreal 3 engine. :)
     
  4. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    deze komt ook naar de nieuwe xbox :)
     
  5. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Die screens zien der echt vet mooi uit. Die unreal 3 engine mogen ze in de toekomst wel meer gaan toepassen op games. Dat 3de plaatje is echt super..
     
  6. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    @ Fardo
    Zoals !SIC! al zegt, heet ie dan geen Unreal Tournament meer maar Championship. En zoals ik al in de Unreal Engine III topic zei zal Championship weer exclusief naar de Xbox 360 gaan omdat Microsoft en Epic nu 1maal die dail hebben. Oftewel nog een reden om de Xbox 360 te gaan halen. ;)

    Maar goed even weer over Unreal Tournament. Ik weet niet of jullie dit filmpje nog herrineren, maar daar zie de Scorpion Buggy door een erg mooie stad rijden. Mischien een level uit Unreal Tournament? Hopelijk word ook meer bekend over Unreal Tournament op de aankomende E3.

    Het zijn mooie tijden voor ons gamers toch. :cool:

    Edit:
    [​IMG]


    Nieuw plaatje erbij....(druk erop voor vergroting)
     
    Laatst bewerkt: 10 mei 2005
  7. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat een na laatste plaatje bij de eerste post is echt super. Ik hoop dat er veel van dit soort grote open levels in het spel komen. De personages vond ik nog niet echt super, maar daar hebben ze toch nog anderhalf jaar de tijd voor.
     
  8. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Omg, Dit spel is Gruwlijk ik heb zelf alle Unreal's Maar deze... Komt ckers in me Collectie de PC Versie is gewoon het vet'st :+ Maar ik speel vaak de laatste tijd UT2003.. UT2004 heb ik zo vaak gespeeld en ik vind het wel vet maar UT2003 is bagger i know maar met die Mods erbij is hij ckers vet. Maar waarvoor UT2007? Het zou toch Unreal Tournament: Envy heten? lol Maar dan Kunnen ze beter UT2006 er Zetten want dat spel komt eind dit jaar ergens uit dus :+
     
    Laatst bewerkt: 10 mei 2005
  9. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Het heet UT2007 omdat hij pas "second half of 2006" uitkomt zoals je bovenaan kan lezen. En aangezien dat de voorlopige release datum is zal het denk ik nog wel later worden, maar ja je hebt wel gelijk 2006 had net zo goed gekund. Ook is gebleken door dat filmpje op Gamespot, dat we dit keer niet meer Championship voor de Xbox zullen hebben, maar dat het allemaal gewoon Tournament gaat heten. Maar das niet zo erg omdat er tussen Championship en Tournament nou ook niet veel verschil zat, met uitzondering van Championship 2 want die is toch wel vernieuwend ten opzichte van de pc versie.
     
    Laatst bewerkt: 10 mei 2005
  10. Franko

    Franko Lets Roll

    Berichten:
    1.519
    Leuk Bevonden:
    0
    zo ga maar alvast een videokaart aanschaffen van 400 euro....
     
  11. ITNL3

    ITNL3 Jedi Knight

    Berichten:
    776
    Leuk Bevonden:
    5
    hahahha of een xbox 360 :) die betere gfx kan voor minder geld +) CONSOLES ROELEREN!!! :p spam mode sorry, moest ff
     
  12. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Tja je vergeet 1 heel belangrijk ding, en dat is speelbaarheid .

    En ik weet zeker dat iedereen het daar toch overeens is dat de Ut 2k4 beter speelt als die Championship. Deze game is gewoon voor pc gemaakt, maar ja das het hele pc gamers vs console gamers verhaaltje en daar is deze topic niet voor.

    En over die die videokaart van 400euro....als je een beetje research zou doen zou je weten dat dat ook onzin is, check maar wat er uit de mond van de mensen van Epic is gekomen...
     
    Laatst bewerkt: 10 mei 2005
  13. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ik schop even deze topic omhoog omdat er wat nieuwe screens en filmpjes zijn.

    (geld zowel voor de Xbox360/Ps3/ als natuurlijk de pc versie)

    [​IMG]

    KLIK voor meerdere nieuwe screens.
    KLIK voor een nieuw filmpje.
     
  14. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb het nieuwe filmpje gezien en het ziet er erg tof uit. Grafisch ziet het er heel goed uit, en de gameplay is heel snel en chaotisch. Kan niet wachten totdat ie uitkomt.
    Vooral online gaat dit gaaf worden.
     
  15. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Idd idd, ik heb 2004 zooooo vaak gespeeld. Geweldig spel, ik vond dat chaotisch ook leuk, sommigen vinden het juist niet en gaan meer voor het rustig wandelen, maar Onslaught was zo tof. Hopelijk kan je in de 2007 versie, met nog een grotere groep tegen elkaar vechten. :)
     
  16. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik hoop het ook. Ik vind dat chaotische element in een spel zoals UT juist erg goed werken.
    Ook tof dat ze de voertuigen erin hebben gehouden.
    Onslaught was idd heel gaaf. Ik denk wel dat je met grotere groepen tegen elkaar kan vechten, zou wel bruut zijn.
     
  17. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Ziet er goed uit. Echt heeeeeel goed uit. Unreal engine 3 is echt tof... Die engine moet ze nog meer perfectioneren. Ik had laatst een filmpje gezien van wat medewerkers van Epic die weg waren gegaan en een nieuw bedrijf hadden opgericht, en ze hadden een engine gemaakt die er vele malen beter uitziet dan Unreal engine 3, dat was echt zo super modder vet cool _O_ Alleen heb ik dat filmpje niet meer, het was ook ooit op G4tv gekomen...
     
  18. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Deze game is echt heel wreed. Eindelijk een nieuwe Unreal game!
    Unreal Championship vond ik maar niks.. terwijl ik UT 2004 echt kapot heb gespeeld destijds. Dit soort games vragen om een muis. Moet wel zeggen dat je wel een nieuwe machine nodig hebt voor deze game.. en dat wordt duur.
     
  19. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Ziet er zeker vet uit ! :D
    Maar ik speel geen games op de PC, alleen op consoles....dus ik wacht wel op een nieuwe (gelijkwaardige) console Unreal :)
    Vind Unreal Championship 2 op de Xbox erg vet, en qua controls geen enkel probleem....vind een controller nu eenmaal fijner dan een muis en toetsenbord, ik kan daar echt nie mee omgaan :mad: Mja is maar net wat je gewend bent natuurlijk....
     
  20. Cypher

    Cypher Yohohohohoho!

    Berichten:
    293
    Leuk Bevonden:
    8
    Hmmm... de specs zullen er ook niet om liegen, maarjah daarvoor hebben we next-gen consoles want UT2007 op de PS3 zag er gigantisch goed uit (al waren het maar devkits).
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina