kheb zon vraag heh.. als je een filmpje wil make met je xbox. moet je daar dan zon capture card ofso voor hebbe? en zo ja, waar haal je die?
Je hebt in ieder geval een video-in op je computer nodig + software. De stekkers die je dan normaal op de tv aansluit, sluit je nu op je pc aan. Dan kan je spelen en je kan de software het laten opnemen.
Ik heb vandaag een "Pinnacle PCTV Deluxe" gekocht, maar op de een of andere manier zendt het kastje geen xbox signaal door naar mijn laptop. Ik heb hem speciaal gekocht om ingame filmpjes te kunnen maken, heeft iemand ervaring met de "Pinnacle PCTV Deluxe"? Sorry als dit niet de goed plek is om mijn vraag te stellen maar ik kon geen (centrale) thread vinden.
Jij ook Wel gek van die 2/3 seconden delay... ben ik niet gewend van pinnaclesys! Als je opneemd loopt dan je geluid wel syncroom met het beeld!
filmpjes maken van je xbox Das nie zo heel moeilijk. Pak een videocamera, zet je Xbox op een plateau en loop wat rondjes om je Xbox heen. Vergeet niet het dekseltje van de lens te halen!
Hier een uitgebreide uitleg hoe je kan gamen op de tv en opnemen op de pc tegelijkertijd. Kwestie van een paar splittertjes...
Tja, dat word ook vaak gedaan. Je bereikt alleen wel veel betere kwaliteit als je het via de pc doet.
zo'n ding moet ik ook hebben, wat zijn de gemiddelde kosten voor zo'n kastje/kabels/software?? en moet je xbox daarvoor dicht bij je pc staan?
Ja geluid en beeld lopen syncroom... @dynamike, dankje ik zal dit proberen . @Koffie mok en sargeant swift, ik er ongeveer 100 euro voor betaald. Daar bij zat naast het kastje, software (mpeg 2 compressie licentie), voedings kabel en een usb kabel.
waar heb je die gekocht dan? gewoon besteld op i-net? **** /Mod Geen illegale praktijken toegestaan - Cygnum