1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Project Gotham Racing 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door Meneer Stefan, 13 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]

    Het is weer zover. Een nieuw deel van één van de beste Arcade-Sims ooit gemaakt zal verschijnen.
    Waar deel 1 positief verrasste en deel 2 alle verwachtingen overtrof, zal deel 3 de ultieme launchgame voor de 360 moeten worden. En het mooiste is, tot nu toe lijkt dat ook te gaan gebeuren!

    Platform:
    Xbox 360

    Publisher:
    Microsoft Game Studios

    Developer:
    Bizarre Creations

    Genre:
    Arcade/Simulation Racer

    Releasedate:
    2 december 2005

    XBW PGR3 gamepage
    Met verschillende videoclips en screenshots, alsmede informatie

    Officiële Project Gotham Racing 3 site
    Het officiële PGR3 forum plus info over ál de features van deze game kan je hier vinden

    Eerste officiële Trailer
    PGR3's eerste trailer. Een prachtige (render) van wat deze game te bieden heeft

    Officiële Ingame Trailer
    De eerste trailer met ingame beelden, en gewoon een replay van een vette race

    De (tot nu toe bevestigde) auto's:

    De racelocaties:

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 26 okt 2005
  2. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Aangezien er nog niet echt een goede thread was voor deze grote titel, hier: *)

    Zelf verwacht ik heel wat van deze "blockbuster".
    Vernieuwde Graphics, Gotham TV, Nieuwe steden, auto's etc.
    Discusseer hier dus mee en post nieuwtjes als je ze vindt.

    Hier is het hoesje van PGR3:
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 13 jun 2005
  3. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb je post een ietsie aangepast! Ik denk dat we een soort regeltjes moeten maken voor een standaard 'centrale game post'. :)

    Anyways, deze game gaat heerschen!
     
  4. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Dank u wel ;)

    Ontopic maar:

    Bijv over het aantal auto's. Waar dat in PGR2 102 waren, zijn het er nu "maar" 80. Mij viel dit een beetje tegen, zeker als je bekijkt dat de console waar 'ie op draait nóg sterker is. :'-( (je hebt overigens wél cockpit-camera. :) )
     
  5. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
  6. Azumi

    Azumi *

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    25
    wow...die graphics zijn egt mooi :)
    het verbaast me tog steeds wat die xbox 360 tog voor schitterende graphics kan tonen *)
     
  7. Genassix

    Genassix Endless Challenge

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik had het eerlijk gezegd iets realistischer verwacht. De kleuren zijn nog steeds te fel en het blinkt een beetje nep als je het mij vraagt.
     
  8. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Tja, ik wacht wel even af op echte ingame beelden. Kan hardstikke mooi zijn met schademodel etc, maar kan ook zijn dat dat er niet in zit en je een houterig publiek krijgt met constant de zelfde bewegingen.
     
  9. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Over het aantal auto's....wat je nu wel hebt is alleen maar supercars. Geen Mini Coopers meer e.d. Er zullen genoeg mensen zijn die dit minder leuk gaan vinden, maar volgens mij wordt het wel cool. Geen frustraties meer met die irritante Classics, of die overdreven power slides van de Skyline/Impreza e.d. [ik ben de naam van de groep kwijt]

    Marja, dit is een must have voor mij. De mensen achter deze serie hebben al 2x goed werk verricht. Ik heb PGR2 helemaal grijs gespeeld en met de nieuwe Xbox 360 komt het helemaal in orde, daar ben ik van overtuigd! _O_
     
  10. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Ow, wat wacht ik op deze game...
    Na het toch (in mijn ogen) tegenvallende Forza verlang ik weer naar kudo's, conechallenges etc... :9
     
  11. xplayer

    xplayer Active Member

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    1
    PGR2 was gewoonweg beter dan Forza (imho). En ik ben weer toe aan de cone challenges, speed cams en al het ander van Gotham. Ik ga em zeker te weten kopen bij mn 360. :D
     
  12. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Je bent de mooiste screen vergeten "Gaming 4 Ever" hier is ie:
    [​IMG]
    Te mooi voor woorden:9
    Wel beter dat er publiek dat er langs de kant komt en dat er een goed schademodel is! Alles moet het zelfde blijven als deel 2 maar dan hoop ik op nieuwe tracks en auto's. De besturing was goed genoeg. Deze ga ik zeker halen iig!

    Edit: Laatste screen is toch links game rechts echt? Anders is in de game de auto een beetje uitgerekt. (ja ik weet dat de foto niet van het zelfde standpunt is genomen..)
     
    Laatst bewerkt: 13 jun 2005
  13. ITNL3

    ITNL3 Jedi Knight

    Berichten:
    776
    Leuk Bevonden:
    5
    dit kan gewoon niet ingame zijn :) ongeloofelijk!!! Als xbox360 echt zo goed word haal ik hem meteen de eerste dag :)
     
  14. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    Dan heb jij op de eerste dag een Xbox 360 (net als ik :) )
     
  15. Beowulf

    Beowulf Intellectual Killer

    Berichten:
    251
    Leuk Bevonden:
    1
    Renders zijn geen ingame beelden....

    Dit zijn volgens mij mooi gemaakte plaatjes om de hype rondom de 360 te creëren, die zowel de verkoop van de Xbox360 als PGR3 stimuleren.

    Dus, eerst even wachten tot we echte ingame beelden te zien krijgen.
     
  16. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Het gaat bij deze game niet om de graphics. Maar om die ultiem lijpe gameplay! En natuurlijk Gotham tv!!!!!!
     
  17. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Bij deel 2 zag het spel der ook zeer netjes uit hoor. Tgaat zeker wel om de grafics. Tmoet zeker Forza Motorsport en Gt4 overtreffen. En lijpe gameplay :confused: Ik vond hem zwaar relaxt, als je hem maar onder de knie had.
     
  18. KevskiVD

    KevskiVD Active Member

    Berichten:
    949
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind PGR2 een geweldige game, veel variatie qua gametypes en vrij veel auto's om auto te kiezen. Jammer dat er helemaal nix te tunen valt (al was het alleen maar je versnellingbak op short of op long ratio zetten).
    De graphics van deeltje 2 zijn al wel goed, maar dit is helemaal prachtig!
     
  19. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik hoop wel dat ze wat vernieuwingen in de gameplay brengen. Met name zelf schakelen moet echt sneller worden, en die auto's moeten meer snelheidsgevoel geven. Ik ben wel enthousiast over de in-car view.
     
  20. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    deze screen is echt mooi, ingame?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina