Conker: Live & Reloaded

Discussie in 'Algemeen' gestart door Meneer Stefan, 24 jun 2005.

1. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Faqs/Guides voor Conker op gamefaqs.com

Mijn probleem. Ik heb dit spel net een uurtje binnen en bij nu in lvl 4 geloof ik.... :confused: Anyways, ik kom niet verder dan die 4 rode bijen als ik die "normale" bij moet helpen met iets???

Laatst bewerkt: 12 jul 2005
  2. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik heb de N64 versie gespeeld en ik weet niet precies waar je bent. Maar heb je al hun bijenkorf gestolen en teruggebracht naar die huilende kongin?

3. tomdamasker

tomdamasker wachten duurt lang

Leuk Bevonden:
    0
    Ga op de 'B' staan en druk op B, vervolgens krijg je een katepult, waarmee je ze kan neerschieten

4. Suka

Suka not a B*tch

Leuk Bevonden:
    0
  5. biertje-bbm

biertje-bbm Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wat vind je van het spel tot nu toe? Is de klacht dat het maar een beetje doorsnee gameplay is terecht?

Ik hoop dat het spel net als jaren geleden gewoon weer hilarisch is en dat je met het liv gedeelte een echte topper in huis hebt

6. Genassix

Genassix Endless Challenge

Leuk Bevonden:
    3
    Het zijn kevers, niet bijen. :)

Eerst die queen bij helpen met hive terug te krijgen, jij krijgt cash en gebruikt die om een handleiding te kopen van birdy waarmee jij een katapult krijgt waarmee jij die kevers afschiet zodat je verder kan, duidelijk? :)

Even over conker: Wat mij aan het spel opvalt is dat in de hoeken van het scherm het spel donkerder wordt, heeft niemand hier last van? Soort van donkere waas aan de hoeken, wel vreemd aangezien ik daar bij de demo geen last van had en aangezien je bij het respawnen die waas voor 2 sec niet hebt en dan verschijnt ie. Wel vreemd. Hebben jullie dit ook?

Zie ook deze screenshot en jullie weten wat ik bedoel: (kan dit verranderd worden ofzo? tis een beetje irritant)

Laatst bewerkt: 25 jun 2005
  7. Donkey

Donkey Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    das miereneuken he

8. Thomas

Thomas Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Mensen, hoe krijg je die bijenkrof bij dat vrouwtje want als je met dat ding naar beneden springt laat je hem los en ben je ehm kwijt. En als je naar benden loopt kom je twee van die stekelgasten tegen. Hoe moet dit?

9. LaZZ

LaZZ Lord of the Rings

Leuk Bevonden:
    0
    Toen ik naar beneden liep herstartte ik bij de deur met de bijenkorf nog in mijn hand, ben toen naar buiten gerend en heb dat ding terug gebracht... Weet niet of het zo hoort maar dat ging bij mij vrij easy.

10. Thomas

Thomas Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Kun je het nog ff wat beter uitleggen want ik snap er nog niks van. Wat bedoel je precies dat je naar beneden liep en dat je bij de deur herstartte? :confused:

11. LaZZ

LaZZ Lord of the Rings

Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt via dat pad naar beneden lopen maar daar lopen die gozertjes dus. Ik werd gestoken en flikkerde naar beneden (geloof) en was toen dood. Toen herstartte ik bij de deur met dat ding nog in mijn handen. Probeer eens gewoon doodgestoken te wordne door die beesten misschien helpt het :)

12. Genassix

Leuk Bevonden:
    3
    Hoezo mierenneuken!? De hoeken van het scherm zijn gewoon een grote waas, ksnap niet waarom dit gedaan is. :confused:

13. Meneer Stefan

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien om de GFX te focussen op het midden. (waar alles gebeurt)
    Persoonlijk boeit het me iig niet zoveel, maare over mijn vraag
    Als ik met die bij heb gepraat moet ik na het bruggetje dus linksaf slaan?

14. LaZZ

LaZZ Lord of the Rings

Leuk Bevonden:
    0
    Ik neem aan dat dit de eerste keer is dat je die bij moet helpen om dat ding terug te krijgen? Kijk gewoon even om je heen die korf zou niet zo moeilijk te vinden moeten zijn. Als je bij die bij bent gewoon omdraaien en die kant oplopen. En die 4 rode bijen waar jij het over hebt, dat zijn kevers. Geld verdienen en naar die vogelverschrikker gaan. Hij geeft je een katapult om ze mee weg te schieten.

15. Meneer Stefan

Leuk Bevonden:
    0
    Dank u wel, ik zal btw nog wel vééél meer vragen hoor. Normaal ben ik niet zo'n Adventure-gamer. |:- :)

16. Genassix

Leuk Bevonden:
    3
    Dan moet je veel mission X doen, shootermissies. (onder live en co. gedeelte)

17. LaZZ

LaZZ Lord of the Rings

Leuk Bevonden:
    0
    Maakt niet uit. Zo nu en dan kijk ik wel even over er vragen zijn en of ik ze kan beantwoorden :)

18. Meneer Stefan

Leuk Bevonden:
    0
    :9, zoals nu, ik ben al wat verder. Ik heb net in een boerderij Franky verslagen. Op gamefaqs staat dat als ik dat gedaan heb ik uit de boerderij moet gaan. Hoe doe je dat???:p Die deur zit op slot, en tegenover die deur staat zo'n tandwiel-achtig ding, maar daar kan ik niet bij komen. :confused:

19. LaZZ

LaZZ Lord of the Rings

Leuk Bevonden:
    0
    Hoezo je kunt toch aan die hendel gaan hangen tegenover de deur....

20. lange_Frank

lange_Frank Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit vast in dat ene zombie huis(na de grote vleermuis die je moet voeren), ik heb al twee sleutels voor die deur maar ik kan die andere vinden.

Deel Deze Pagina