1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 3: wat moet er allemaal in komen, hoe,...?

Discussie in 'Algemeen' gestart door boss, 1 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Wat moet er voor jullie in halo 3 komen?
    voor mij:
    -grote veldslagen(niet meer alleen of met een klein groepje) met honderd(en) man tegen honderd(en) aliens, een ware veldslag!!!
    -Veldslagen dus op grote gebieden, niet meer zo indoor(kan ook cool zijn, maar niet zo dat het constant hetzelfde is!)
    -Nieuwe aliens, beetje à la gears of war, ik vind persoonlijk die aliens veel cooler
    -een goede live mode zoals in halo 2, maar dan natuurlijk veel uitgebreider en groter!
    -En voor mij zou een switch tussen derde persoon en 1ste persoon wel cool zijn.
    -...
    Wat moet er voor jullie in komen om de ultime halo game te hebben?!...
     
  2. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
  3. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    hm.. green mile heeft dacht ik ook zo'n topic. Enfin, alles moet groter, betere graphics.. vernieuwingen zijn ook niet weg. Ze moeten die kleine irritante maps deruit halen. Soort van Midship moet wel blijven :)
     
  4. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja dat had ik gezien,maar het is nog iets anders he, staat tussen het forum ,vragen, reacties,...
    halo 3 hoort thuis met het xbox gaming forum. En in het andere topic is het meer van wordt halo 3 een topper, ja of nee, en wat gaan de ontwikkelaars doen, bij mij is het gewoon , wat moet het zijn om voor u een topper te zijn, al uw fantasiën, ... mogen er in,...
     
  5. Badkiller

    Badkiller Hardcore xbwer!

    Berichten:
    1.110
    Leuk Bevonden:
    19
    Idd, grote veldslagen zou wel leuk + goed voor het verhaal zijn.

    Een grote veldslag, battle tussen de aliens en de mensen zou een erg mooie einde voor het Halo gebeuren zijn.
    Ook zou ik nou eens bots op het gebied van multiplayer willen zien.
     
  6. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    ja bots zouden wel fijn zijn, ook idd grote veldslagen en gevarieerdere omgeving. ook meer het gevoel dat het van wereldbelang is dus gewoon meer massa in het spel douwen! ook toffe close combat moves zouden altijd welkom zijn!
     
  7. fenomen4l

    fenomen4l Need a Target, Fast!

    Berichten:
    371
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de grote kracht van Halo nog steeds de buitenlevels.... Het sneeuwlevel uit Halo 1 (hoe heet hij ook al weer) speel ik nog vaak, prachtig gewoon. Een paar binnenlevels ok, maar ZEKER 60% buiten 40% binnen..

    En er moet een mooie remake komen van het Prisoner lvl uit Halo 1. Een prachtig level gewoon, heel chaotisch....
     
  8. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja inderdaad!!! Bots!! DAT haatte ik altijd aan halo, zo een cool game met geen bots in de multiplayer, echt wel spijtig,maarja als je online gamed heb je dat niet echt nodig, met mijn xbox ben ik niet online geweest,dus echt wel klote dat er geen bots waren, maar met de xbox 360 ga ik wel online dus :cool: .
    En ik hoop echt dat er grote veldslagen komen en zoals je zegt een final battle zou enorm zijn, beeld u in, 100den aliens, komen op u afgestormd tegen pakt 50 troopers ofzo, zou enorm cool zijn! Dan pas voel je dat je in een oorlog zit! Dan in die battle ook nog wat voertuigen enzo,... mijn fantasie slaagt op hol :D !
     
  9. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    levels moeten gewoon langer en uitgebreider worden dan van Halo2 en dan heb ik het voornamelijk over de aarde.. verder heb ik het wel gehad met de floot!,, laat maar een grote verrassing zien bij de derde ring.. ander rass ofzo..
    verder zou het mooi zijn als het graphise beter in elkaar steekt. ik heb volledig vertrouwen in bungie verder..ze wiste al bij halo2 alles uit de xbox te krijgen en daarom doen ze dat nu ook wel weer!.
    en minder van die space kleurtjes en shit realistischer overlaten komen zou vetter zijn!..
     
  10. Mad

    Mad geregistreerde gek

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    er moet in deel 3 enorm veel aandacht worden besteed aan de multiplayer levels.
    in halo 1 waren de levels subliem, naar ultiem neigend. perfectie nagestreefd. weinig irritante details enzo.
    in halo 2 waren de levels veel te gedetailleerd en daardoor onduidelijk en niet goed speeldbaar, dat is gewoon jammer en zonde
     
  11. masterninja

    masterninja Active Member

    Berichten:
    606
    Leuk Bevonden:
    0
    Als er echt hele grote veldslagen in komen en online co-op zou ik overwegen om hem te halen plus natuurlijk die voertuigen die ze in halo 2 beloofden maar er niet in kwamen.
    Betere levels zouden ook leuk zijn in singleplayer en die dual wielding er gewoon uit die auto aim verminderen en die matchmaking er uit halen en gewoon een lobby systeem gebruiken.
    Oh ja en geen eindbaas meer als einde ik vond die ontsnapping uit halo 1 veel beter.
    Of gewoon zorgen dat je in de laatste level op het einde echt eerst een hele hoop vijanden moet killen voordat je het laatste filmpje te zien krijgt.
    Geen levels meer als een covenant gast spelen ik speel liever als de masterchieff.
    Dat is het wel zo'n beetje wat ik er in wil zien of in sommige gevallen juist er niet in wil zien.
     
  12. Destroy

    Destroy Guest

    halo3 moet een beetje meer de richting van halo1 weer ingaan maar dan met schitterende graphics natuurlijk maar wel wat meer skillfull dus in ieder geval geen auto aim meer :p
     
  13. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    wat halo2 zow rommelig maakte was gewoon dat ie te donker was... en dat het bump-mapping te grof over kwam ( ze waren dan wel 1 van de eerste die het gebruikte )en nu is dat hopelijk allemaal beter uitgewerkt en nu zitter er ook 80 mensen meer erbij om halo3 te maken
     
  14. axess

    axess time wasted

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat men in staat is qua geluid weer op en top te zijn met uitstekende een soundtrack.

    Misschien bevelen geven aan marines op voice-command zou ook goed zijn.

    Wat me opviel is dat jij als MaCh altijd op pad was om een gebied te infiltreren.
    Nu zou het cool zijn als je een gebouw ofzo zou moeten verdedigen aan een stortvloed van convenants met de nodige verdediging bv. van die 300kal kannonen ;)

    Online zou het cool zijn om een dikke team slayer te doen met 50 man met als einddoel 1000 kills ofzo 8)
     
  15. MPGamer02 NL

    MPGamer02 NL Gamer

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
     
    Laatst bewerkt: 1 jul 2005
  16. axess

    axess time wasted

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom zou een switch tussen 1ste en 3de persoon niet werken ?
    Ja natuurlijk gebruik je hem niet in close combat maar is het toch welkom als je als sniper een overzicht wilt hebben van een gebied.
     
  17. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    zoiets haalt het halo gevoel weg
     
  18. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    Vind ik ook.. als je met 3e persoon een overzicht krijgt van het slagveld is het een stuk minder leuk.. In 1e persoon is het een stuk spannender zie je tenminste niet zoveel van wat er om je heen gebeurt..
     
  19. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    voor third person wil ik wel gears of war
     
  20. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja dat is wel waar, gears of war staat me enorm aan ook dus.
    Maar wat wel heel cool met halo 3 zou zijn is: Als er speciale levels online zouden zijn,waarmee je met 10 tot 20 man levels kunt uitspelen, beeld u in, jij met een deel kameraden(kennissen van xboxlive) tegen het alienras, maar dan supergrote slagvelden, zou enorm zijn!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina