Dead Or Alive 4

Discussie in 'Algemeen' gestart door tecmo, 3 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tecmo

    tecmo user

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    dit word voor mij DE launchtitel voor de xbox360.......
    DEAD OR ALIVE 4 zal nieuwe characters bevatten en veel nieuwe moves,
    hier wat plaatjes van mijn favoriet JANN LEE....

    [plaatje]http://image.com.com/gamespot/images/2005/137/928260_20050518_screen008.jpg[/plaatje]
    [plaatje]http://image.com.com/gamespot/images/2005/137/928260_20050518_screen011.jpg[/plaatje]

    zoals je ziet zullen de graphics zeer gedetailleerd zijn _O_
    hier zijn wat plaatjes van de nieuwe characters...

    [plaatje]http://image.com.com/gamespot/images/2005/136/928260_20050516_screen006.jpg[/plaatje]
    [plaatje]http://image.com.com/gamespot/images/2005/136/928260_20050516_screen005.jpg[/plaatje]

    ik hoor graag jou mening over het spel,post hier alles wat je kwijt wilt over DEAD OR ALIVE 4 _0/
     
    Laatst bewerkt: 3 jul 2005
  2. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Kan me niet voorstellen dat hier nog geen topic over is.
     
  3. tecmo

    tecmo user

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    ik kon nix vinden:D
     
  4. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
  5. tecmo

    tecmo user

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    ja maar dat is een thread waarin hij alleen maar screens laat zien en verder nix,ik wil in deze tread het niet over screens hebben maar alles over het spel zelf
     
  6. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Hou niet van fighting games, dus deze zal ik ook nooit aanschaffen. :)
    Deel 3 was al erg mooi en ook deel 4 ziet er gelikt uit, maar op een of andere manier heb ik bij het zien van deze screens nog niet echt het idee dat het om een next-gen gaan.
     
  7. JAGUAR

    JAGUAR xbox

    Berichten:
    710
    Leuk Bevonden:
    0
    dat heb ik ook, het ziet er zeker mooi uit, maar niet iets waarvoor je een xbox360 zou aanschaffen, maar ik denk dat als ze de resterende 70% gebruiken van de 360 kracht het er zeker wel mooier uit moet zien, dit spel staat wel hoog op mn verlanglijstje, ik heb doa3 ook en die speel ik regelmatig, en zeker met vrienden is het ook een leuk spel
     
  8. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit is voor mij DE reden om een Xbox 360 aan te schaffen. Maar volgens mij is dit spel geen launchtitel hoor, maar ik kan er naast zitten. Ik dacht dat DoA 4 een paar maanden na de launch komt. Maar zodra DoA 4 uitkomt, koop ik de 360. Maar tot die tijd vermaak ik me uitstekend met Ultimate.

    @ 2k: Voor eerste generatie ziet het er erg goed uit, toch een stuk gedetailleerder dan Ultimate. En Ultimate haalt volgens mij het maximale uit de Xbox qua graphics
     
  9. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb het filmpje van de E3 gezien, en persoonlijk was ik een beetje teleurgesteld. Eerst en vooral lijken de personages heel fel op de personages van doa3, op gebied van graphics bedoel ik dan. De haren enzo bewegen wel mooi,maar voor een next gen mogen de haren toch nog een stuk mooier zijn. En voor een next gen fight game mag er ook wel blijvende schade ofzo blijven aan het personage, niet dat het bij deze game moet,maar er moet toch iets nieuws komen.De omgeving daarentegen was wel heel mooi, en de animatie ook,maar het zag er allemaal zo simpel uit, ik heb bijna geen 1 nieuwe move gezien, ook als je iemand van trap gooit, lijkt het zo geprogrammeerd, vond ik echt wel spijtig. Ik denk niet dat ik deze game ga kopen.
     
  10. smarty_peanuts

    smarty_peanuts Active Member

    Berichten:
    356
    Leuk Bevonden:
    1
    ziet er niet echt bepaalt veelbelovend uit de gewone xbox moet dit ook aankunnen en dat terwijl TEAM NINJA altijd super mooie graphics op het scherm weet te toveren, of de omgevingen en alles moeten volledig interactief zijn zoals dat ieder blaadje apart kan waaien en zoiets allemaal maar dat kun je niet zien op die screens
     
  11. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    @ Tecmo.

    Hoe kan Jahn Lee nou je favoriet zijn met zo'n vrouwenstem? (Tijdens het vechten dan)

    Ik vind persoonlijk Ryu en Kasumi uber. Ook Hayate/Ein is erg stoer. Ik kijk wel uit naar deze game, alleen het verhaal moet iets duidelijker.
    Bij DOAU2 was het echt niet te volgen...

    ...en een iets leuker einde. Niet steeds tegen dezelfde vijand zoals bij DOAU2 tegen Mei-Lin de Tengu.
     
  12. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja inderdaad, maar op het filmpje dat ik had gezien was wel veel interactief ,maar toch, ik was een beetje teleurgesteld, maar de uiteindelijke versie zal wel mooier worden,het fimpje draaide nog maar op een apple computer G50(of zoiets), en de xbox 360 word veel krachtiger, ze gaan er nog mooiere graphics uithalen.
     
  13. Rovak

    Rovak Guest

    Da zijn wel mooiuuuhhhhh........graphics!
     
  14. tecmo

    tecmo user

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind zijn moves erg vet....toffe vechtstijl en hij ziet er cool uit _O_
     
  15. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik vind ook wel dat Team Ninja op een punt is gekomen waarbij de 'directe' graphics niet meer beter hoeven te worden. Ze kunnen wel mee met de rest. Maar zoals boss al zegt zijn ze goed bezig met de interactieve omgevingen. Vergelijk de levels van DOAU maar eens met DOA3. De bewegingen zien er allemaal wel wat beter uit. Daarnaast natuurlijk alle nieuwe characters en extra's en je hebt al een perfecte uitbreiding of budgettitel. Ik zoek alleen nog dat ene extra ding wat deze game het de moeite waard maakt om hem te kopen voor de volle 60 [+ 10% ??].

    Edit: Wat hebben ze toch met al die apen op de achtergrond?!?! |:-
     
    Laatst bewerkt: 3 jul 2005
  16. Azumi

    Azumi *

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    25
    ik speel doa 3 ook nog heeel vaak want dat is gewoon grappig :D
    en doa 4...die word gewoon fantastisch.
    ik vind het er egt mooi uitzien (genoeg detailt)
    en is die ene Lisa van DoaX? :)

    iig, ik ga deze game zeker halen want dit word egt de moeite waard :)
     
    Laatst bewerkt: 1 aug 2005
  17. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Die zullen wel een rol in de interactiviteit hebben... :cool:
     
  18. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Ze moeten echt soft-shadowing en self-shadowing gaan toepassen en een real-time lighting systeem inbouwen vind ik hoor. Dit is prachtig, maar het is niet precies 'state-of-the-art' grafische technieken die ze gebruiken. Dat vind ik wel erg zonde! :)

    Het lijkt nog te veel op Dead or Alive Ultimate, ook al heeft het meer detail en effecten. De belichting is het enige dat moet veranderen als je het mij vraagt.
     
  19. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja het begint er op te lijken dat de engine gewoon niet meer kan :cool:
     
  20. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Ja, misschien hebben ze inderdaad technische engine-beperkiongen, maar dat betwijfel ik. Ze hebben daar immers een aantal getalenteerde programmeurs zitten bij Team Ninja.

    Ik denk dat het alles te maken heeft met de art-'stijl' die Itagaki wil doorvoeren in de serie, of de snelheidsbeperkingen van de alpha-ontwikkelings kits van de Xbox 360. Inmiddels hebben ze de beta-kits ontvangen die een stuk sneller zijn en meer op de uiteindelijke hardware lijken, voor zo ver ik weet, dus is het afwachten om te zien wat ze allemaal verbeteren. Ik ben nieuwsgierig! :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina