Top Spin 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Meneer Stefan, 20 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]

    Top Spin 1 was dé tennisgame van de Microsoft's eerste generatie spelcomputer's genaamd de Xbox. En nu, op de tweede generatie spelcomputer's zal ook de 2e Top Spin verschijnen... Top Spin 2 op de Xbox 360! Dit keer met verbeterde GFX, een uitgebreidere Career-Modus, meer bestaande tennisspelers plus gewoon die heerlijke gameplay.

    Platforms
    Xbox 360

    Uitgever
    2K Games

    Developer
    2K Games

    Genre
    Sportspel

    Release datum
    Januari 2006

    Belangrijke Features
    Online Multiplayer

    Top Spin 2 Trailer
    XBW Gamepage


    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 25 okt 2005
  2. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Wordt dit nu een game voor de gewoone xbox of de 360?
     
  3. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Voor de 360 als het goed is. (lees de nieuwe XBM als je die hebt)
     
  4. boessie3

    boessie3 Milo NL

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan nu echt niet meer wachten op deze game.
    Hopelijk goede xbl opties en dat je ook >zonder< ranking kan spelen!
    Ik vind de graphics nog wel een beetje tegenvallen van wat ik ervan gezien heb.
    Gameplay zou wel weer top zijn.
     
  5. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kijk echt ongelooflijk uit naar deze game. Voor een eerste generatie games vind ik de graphics niet slecht. Weet iemand toevallig de hele lijst met profspelers die in Top Spin 2 te vinden zijn? Ben namelijk wel benieuwd of Marat Safin of Elena Dementieva in het spel zitten.

    EDIT: Nou, nee dus. Dat vind ik nou jammer. Ik ben dit lijstje op internet tegengekomen:
    Best of the Best -- Take on, play as, or team up with 24 of the world’s top ranked professionals, featuring tennis stars: Andy Roddick, Roger Federer, Carlos Moya, Tommy Haas, James Blake, Lleyton Hewitt, Guillermo Coria, Tim Henman, Max Mirnyi, Alex Kuznetsov, Brendan Evans, Venus Williams, Maria Sharapova, Ai Sugiyama, Lindsay Davenport, Anastasia Myskina, Daniela Hantuchova, Svetlana Kuznetsova, Amelie Mauresmo, Alicia Molik, Angela Haynes, Jamea Jackson, and Corina Morariu.

    Het lijkt me wel leuk om met Coria en Federer te spelen. Ik volg nu al 10 jaar tennis maar wie zijn in godsnaam Alex Kuznetsov en Brendan Evans?? Echt nooit van gehoord. Ook vind ik het raar dat Haynes, Jackson en Morariu erin zitten. Dat zijn hele matige, redelijk onbekende speelsters die ook nooit echt hoog op de wereldranglijst zullen komen. Maar ze zullen er wel in zitten omdat het Amerikaansen zijn. Maar ja, doen ze alle Russische topspeelsters erin, behalve Dementieva. Dan moet ik die zelf maar maken, maar haar bewegingen zijn natuurlijk niet na te maken.
     
    Laatst bewerkt: 20 jul 2005
  6. jponline

    jponline Maxi!!!

    Berichten:
    426
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vond het in deel 1 soms nogal irritant, dat je gedwongen werd om een hoek in te slaan omdat je anders niet naar de bal liep als je de andere kant op richtte. dus als je een bal rechts kreeg, en je stond links, dan werd je gedwongen in de rechte hoek van de ander terug te slaan, omdat je eerst naar de bal moest lopen, en je geen tijd meer had om andere kant op te richten doordat de speler anders niet naar de bal gaat. hopen dat dit nu beter is...
     
  7. TotalSOLO

    TotalSOLO launch ball

    Berichten:
    518
    Leuk Bevonden:
    0
    Je zal toch met Mauresmo tegen Davenport spelen, heb je eindelijk schitterende graphics maar ziet het er nog lelijk uit.
    Wat jponline zegt was ook mijn puntje van kritiek op topspin, maar ik zie dat er al meer slagen in het spel zitten, dus maar goed in de gaten houden deze titel.
     
  8. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik niet met je eens, dat kon wel, gewoon goed timen en veel oefenen. Ik kon met een top spin bal ongeloofelijk cross slaan terwijl ik de bal nét haalde. Ook met een Risk shot was dit goed mogelijk, zodra je de goede kant op rende kon je eigenlijk al de knop indrukken en vervolgens mikken.
     
  9. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Ziet er mooi uit:) Hopelijk wordtie net zo cool als de eerste Top Spin_O_
     
  10. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Deel 1 was tof hopelijk is de career mode wel wat beter :).
     
  11. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond de career-mode juist erg goed. Ik zou het wel leuk vinden als ze wat meer toernooi-licenties konden bemachtigen. Nu hadden ze er maar een paar, de 4 Grand-Slams, én Indian Wells en de Miami Open. Misschien boeit het vele van jullie niet, maar ik ben een fanatiek tennis-volger dus mij wel. O-)

    Gewoon dezelfde geweldige gameplay, zonder al die bugs.
    Gewoon dezelfde geweldige career-mode, met meer licenties.
    Ook gewoon next-gen GFX én next-gen geluid en dan wordt dit zeker weten een toppertje. *)
     
  12. mars15

    mars15 Guest

    jammer dat zo geweldig spel niet op de normale xbox komt
     
  13. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Hopen dat ze iets doen aan die replay's. Dat is zo waardeloos. wil je 'm wegdrukken krijg je zo'n softe service... Verder moeten de laadtijden korter en kunnen dubbelen met Live vrienden.

    Maar ja, ik koop deze game sowieso, dus ik kijk wel wat ze doen... :D
     
  14. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Die services heb ik ook vaak op Xbox Live. Daarom laat ik het op A drukken over aan mijn tegenstander. Anders heb ik zo'n serve die je makkelijk wegslaat. Zo zijn er nog meer dingen voor verbetering vatbaar. Persoonlijk irriteer ik me aan de poppetjes die door de computer worden bestuurd. Ze doen iedere keer hetzelfde. Je weet precies aan hun positie op de baan welke kant ze opslaan.
     
  15. JeePee

    JeePee Guest

    Hier is een fimpje van een stel gasten op de E3. Ze praten over TopSpin2, maar gedeeltelijk ook over de versie die binnenkort op de PS2 uitkomt (waar ik bijna niet op kan wachten }:] )

    Zie hier
    Als die link het niet doet, kijk dan op deze pagina en klik vervolgens op de link; "E3 2005 GameSpot Live Stage Demo"
     
  16. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet kunnen wachten op een ps2 spel? Lijkt me sterk... btw dit is xbw niet ps2w:p
     
  17. robarrio

    robarrio Active Member

    Berichten:
    71
    Leuk Bevonden:
    0
    cool topspin 1 vond ik al erg leuk.
     
  18. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Hopelijk raak ik minder gefrustreerd bij dit spel dan bij deel 1 man o man ik vloek haast nooit bij een spel maar bij top spin was het echt erg... Was zo irritant als je links rechts werd weggeslagen en maar geen kans had om het iniatief terug te krijgen in de rally
     
  19. Robbertje

    Robbertje X360

    Berichten:
    426
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik krijg oude herinneringen te horen :+.
     
  20. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    nadat ik het filmpje van amped 3 had gezien lijkt het me wel vet als je hier gewoon met z'n alle in een tennis park kan zitten en dan mensen uitdagen of gewoon met mensen praten of naar een andere wedstrijd van iemand gaan kijken.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina