Zoals de titel al zegt, Hoe ziet jouw CJ er uit? Ik heb gewoon de standaard kleren waarmee je begint. Heb een tijdje rond gelopen met een doek op me hoofd, urban cammo broek en een zwarte tanktop. Maar ik vind de standaard kleren nog steeds het mooiste. Verder heb ik een stuk of 5 tattoo's en draag ik een crowex horloge en een gouden ketting. Zal binnenkort een foto maken.
ik maak binnenkort ook een foto denk ik mijn CJ: blauwe jeans groene windvanger Gouden Ketting (Cuban) gouden horloge Cesar kapsel (wil blonde cornrow, ga ik binnenkort ff halen) bruine bergschoenen (die zijn hip hiero ) tattoo LS op linkerborst tattoo Grove Street op me rug tattoo Kruis op me arm en ik had een tattoo op me onderrug, maar die heb ik weggehaald d8 ik ik heb ook nog een tijdje zonder shirt gelopen, omdat ik het zonde vind dat je die tattoo's amper ziet..
Hoe kun je zonder shirt rondlopen? Dat vind ik eigenlijk veel gaver, heb nu een tanktop. Maar wel tattoo's en die zie je inderdaad bijna nooit dan... Die van mij is verder altijd op maximum muscle en heeft blauwe jeans, een witte tanktop en witte sneakers. En een gouden horloge en een hanenkam. Hoe kun je zonder shirt rondlopen?
mijn cj : groene schoenen groene broek tot net over me knieen witte rockstar trui goude ketting goud horloge groene zonnebril blonde hanekam. zo ziet er echt vet uit.
In het lijstje van je kleren staat er onderdaan. Remove Items. Dan kies je dus torso zodat je je shirt/jas of iets anders van je bovenlichaam verwijderd
Bij mij heeft CJ een zwarte strandpet/hoed op. Geen torso aan, maar wel een groene broek en witte schoenen. Als je dan gaat dual wielden ziet ie er echt vet uit.
lol mij intereseert het eigenlijk niet zoveel wat mijn CJ aanheeft.. mijne heeft pet op.. zonnebril met blauwe glazen.. wit t-shirt met blauw overhemd.. zwarte broek...witte schoenen. goude horloge.. goude ketting
hoe ik mijn CJ'tje heb aan gekleed: - witte sportschoenen - Zwarte sportbroek met een witte streep - ontbloot lichaam - gouden ketting - zonnebril, met zwarte glazen - gele pet met klep omhoog very stylie dus...
Dat is erg, het ziet er niet uit, een korte broek ziet er bij CJ sowieso lelijk uit. Daarom draag ik altijd een lange broek
Hee, weet er iemand mischien waar je die broek kunt krijgen die CJ aanheeft op dat plaatje als je het spel opstart? Als je het spel opstart komen al die plaatjes voorbij en daar zit soms ook die tussen waar CJ tegen zo'n rooie auto aanleunt en dan heeft ie een beetje bruine/beige broek aan. Bij Binco en Sub Urban hebben ze hem iig niet.
Ik doe ook om de zoveel tijd ff ander kostuumpje aan, ben 2 uur bezig geweest om alle kleding in het spel te kopen. Steeds weer kleedkamer in, laden, kleedkamer uit, kopen, kleedkamer weer in, erg irritant dit. Ze hadden gewoon meteen een aparte buy knop erbij moet zetten en niet alleen "view" en "back". @ Alex: Dat masker krijg je bij Pro Laps, de sportzaak.