Publisher: Microsoft Developer: Q Entertainment Genre: hack & slash release: Augustus Ninety-Nine Nights draait, origineel genoeg, om de strijd tussen het goede en het slechte. De slechte machten zijn in het bezit gekomen van de legendarische Osamu-steen die in het bezit van het kwaad duistere krachten over de wereld verspreid. Deze wereld zal voor 99 dagen en nachten in duisternis gehuld zijn, om op de honderdste dag weer verlicht te worden door de zon, ten minste, als de helden en hun legers de duistere krachten verslaan. Honderden vijanden zullen vernietigd moeten worden met de helden van de kant die jij kiest. De gameplay van Ninety-Nine Nights is voor spelers van Dynasty Warriors of Kingdom Under Fire bekend. Het draait vooral om de actie en het strategische gedeelte van het spel zal minimalistisch uitgevoerd worden. Duizenden vijanden tegelijk zullen zich om je speelkarakter dringen, waarna je deze, afhankelijk van met welk karakter je speelt, op spectaculaire wijzen van het leven kunt beroven. Spelers kunnen nieuwe wapens vinden in de spelwerelden, maar ook hun krachten opwaarderen. screens: http://media.xbox360.ign.com/media/747/747832/imgs_1.html filmpjes: Klikkie
Is de developer niet Q Entertainment(van Japan)?? Ik heb nog nooit gehoord van Phantagram eerlijk gezegd
Phantagram (Koreaans) is de maker van Kingdom Under Fire (series) en Ninety-Nine Nights is hun eerste xbox 360 titel
Phantagram had vroeger een paar games voor de XBOX in ontwikkeling..Strident en Duality. Jammer dat beide games nooit zijn uitgekomen
strident en duality zijn nog steeds in ontwikkeling ... laatst weer aangekondigd ... ze hadden die on-hold gezet, omdat ze zich wilde concentreren op 1 project ... Kungdom under Fire
Ja het ziet er enorm uit, dit is een game waar ook de Japanners op wachten, goei zaak voor microsoft.
teamxbox heeft nog een engelse trailer gepost : http://news.teamxbox.com/xbox/8892/NinetyNine-Nights-Trailer/
ik weet het niet. Ik hoop toch dat deze game wat boeiender word als Dynasty warriors bijvoorbeeld. Alleen maar wat hakken totdat alles dood is vind ik zo uber saai.
Mmm, ik denk dat het veel uitgebreider gaat worden, allé dat hoop ik natuurlijk. Maarja, ik vond dynasty warriors altijd heel fijn, speel nog geregeld op de 4de. Alleen zoals je al zegt, na een tijdje boeit het niet meer zo fel, dus ik hoop echt, dat ze deze game goed uitgebreid,... maken.
Je moet deze game zien als een broertje van kingdom under fire ... zo kan je uit meerdere tribes kiezen ... en wat ik er van begrepen heb is het een on-line conquer game ...
erg jammer dat het eruit ziet alsof het kingdom under fire voor 360 is, met die fantasy sfeer ik heb liever Samurai, Ridders, Romeinen ofzoiets. Iig niet wat KUF heeft, vink niet zo leuk
Ja ik heb ook het liefst samurai's, dan romeinen(ook grieken,...) die oorlogen waren enorm cool. Spijtig dat het game anders wordt, maarja, het kan nog altijd super cool worden, kan je nu nog niet zeggen he . Misschien wordt dit zo cool dat het naast samurai,... kan gaan staan
Screenshots!!![/B][/b] Nog screenshots(zoooo mooi!!!!!): (aangezien ze nog niet op xboxworld zijn, excuses dat het van een ander site is.): whoohoow!
zijn screens van de trailers die hier ook gepost staan. Toch blijft het jammer dat der zo weinig bekend is over deze game. Hoop dat daar snel verandering in komt.