Microsoft's beste launchtitels voor de Xbox 360

Discussie in 'Algemeen' gestart door Meneer Stefan, 18 aug 2005.

  1. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]

    Eind dit jaar zal Microsoft de 360 lanceren in 2 versies.
    Mensen gaan nu bedenken of ze er één gaan kopen, en wélke 360 ze gaan kopen, maar waar ik me dan eerder mee zou bezig houden is welke games ik daarbij neem en... Óf er wel goede launchtitels tussen zitten om een next-gen console aan te schaffen.

    Dit draadje is gemaakt om te discuseren over de launchtitels van de 360. Of die goed genoeg zijn om een console te kopen, welke launchtitels jou leuk lijken etc.

    Kom wel met een onderbouwde mening, waarop je vervolgens kan discuseren en zet je fanboyism aan de kant om gewoon eerlijk en objectief te kunnen posten.

    Launchtitels voor de 360 zijn:

    - Amped 3 (2K Sports)
    - Call of Duty 2 (Activision)
    - Condemned: Criminal Origins (SEGA)
    - FIFA 06: Road to FIFA World Cup (Electronic Arts)
    - GUN (Activision)
    - Kameo: Elements of Power (Microsoft Game Studios)
    - Madden NFL 06 (Electronic Arts)
    - NBA Live 06 (Electronic Arts)
    - Need for Speed: Most Wanted (Electronic Arts)
    - Perfect Dark Zero (Microsoft Game Studios)
    - Peter Jackson's King Kong: The Official Game of the Movie (Ubisoft)
    - Project Gotham Racing 3 (Microsoft Game Studios)
    - Quake 4 (Activision, id Software und Raven Software Corp.)
    - Tiger Woods PGA TOUR 06 (Electronic Arts)
    - Tony Hawk’s American Wasteland (Activision)

    Later komen daar nog toptitels als Forza Motorsport 2, RalliSport Challenge 3, Halo 3 en Fable 2 bij.

    Ikzelf gaan denk ik toch maar een 360 kopen. Of misschien vraag ik hem wel voor kerst, om vanzelfsprekend zelf wat geld bij te leggen voor games erbij etc. De launchtitel waar ik iig het meeste naar uit kijk is PGR3. Call Of Duty 2 lijkt me ook wel wat, maar daar weet ik nog niet veel info van.

    Dus... Vindt jij de launchtitels van Microsoft's 360 goed, ga je voor bepaalde titels een console halen en welke launchtitels lijken jou leuk?
     
    Laatst bewerkt: 14 nov 2005
  2. matn

    matn .

    Berichten:
    284
    Leuk Bevonden:
    0
    Gears of war is geen launchtitel, die komt pas in 2006.
     
  3. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
  4. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Doe dan maar een slotje tenzij de mods er anders over denken...

    Het gaat tenslotte over over of je de launchtitels goed genoeg vindt enzo dus misschien kan deze thread blijven staan? (A)
     
    Laatst bewerkt: 18 aug 2005
  5. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.741
    Leuk Bevonden:
    1.940
    Ik zelf vind de launchgames totaal niet interessant voor mij en daarom koop ik ook (nog) geen Xbox 360.

    PGR3 is het enige spel wat binnen afzienbaare tijd komt (Forza 2,Fable 2 etc reken ik niet daar toe) wat ik wil spelen en om daarvoor bijna €500 te betalen is me iets te gek.

    Nee, ik wacht nog gewoon een paar maanden tot dat ik zeker weet dat er meer (exclusive) games op komen die ik wil spelen anders haal ik dit keer denk ik de console van Sony ;)
     
  6. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Naast de te dure prijs is dit voor mij 1 van de redenen om geen 360 te halen bij de launch. Te weinig interessante launchtitels (voor mij dan). Enkel Dead or Alive 4 vind ik de moeite waard, maar dat is geen launchtitel in Europa (alleen in Japan). En DoA 4 wijkt niet zoveel af van Ultimate, dus daar ga ik geen honderden euro's aan uitgeven.
     
  7. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Ik koop de 360 icm Ghost Recon 3. Gelijk op Live spelen _O_
     
  8. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Poeh hé... ik weet niet meer welke ik ga kopen hoor; Project Gotham Racing 3, Ghost Recon 3, The elder Scrolls IV Oblivion. Ik wacht wel totdat de 360 goedkoper is dan kan ik ook gelijk reacties horen van welke nou het beste is!
     
  9. Cees

    Cees Active Member

    Berichten:
    300
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ga voor de dure uitvoering met Call of duty en live gold lijkt me über masterlijk
     
  10. Victor

    Victor Guest

    Ik weet het niet.... Ghost Recon 3 is prachtig maar waarschijnlijk weer een titel die geoefend moet worden op singleplayer en gespeeld op Live. Maar als ik de beelden zie denk ik: dit moet toch wel een goed singleplayer hebben? Oblivion lijkt me een prachtspel maar als het net zoals Morrowind is koop ik die niet, want het komt nooit écht lekker op gang. Alhoewel, als ik die filmpjes zie lijkt het me veel vlotter te lijken gaan. Dan is er nog Gears Of War en Kameo. Gears Of War is te weinig informatie over. Mijn voorkeur gaat op het moment uit naar Kameo, maar om daarvoor 399 euro uit te geven.... Ik zie wel wat voor andere titels er uit komen en anders krijgt Sony mijn geld voortaan binnen. :)
     
  11. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    Deze kan wat mij betreft wel open blijven als we bespreken welke titels allemaal interessant zijn voor de launch. Dat andere topic gaat meer over de poll en dus niet over de discussie van welke titels leuk zijn en welke niet.
     
  12. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik ga bij de launch Call of Duty 2 halen, de actie is echt vet, ben erg benieuwd naar die game. Misschien komt daar later nog PGR3 of Ghost Recon 3 bij, maar dat weet ik nog niet. En als Halo3 nog is komt, dan haal ik die natuurlijk ook, net zoals PES5/6.
     
  13. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Er komen zoveel titels op de 360 die mij wel aanspreken dat het moeilijk is om keuzes te maken, als ik uberhaupt aan de 360 kom van 400 euro.
     
  14. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    Sorry hoor, maar de PS3 wordt nóg duurder dan de 360, en tegen de tijd dat die uit is zijn er al lang weer nieuwe toffe games voor de 360 + dat die dan ook in prijs zal zijn gedaald _0/

    Edit... verkeerde quote :p
     
    Laatst bewerkt: 18 aug 2005
  15. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    Amped 3 (2K Games)
    Call of Duty 2 (Activision)
    Dead Or Alive 4 (Tecmo)
    Final Fantasy XI (Microsoft)
    Full Auto (Sega)
    Ghost Recon: Advanced Warfighter
    Kameo: Elements of Power (Microsoft)
    Madden NFL 06 (EA)
    Perfect Dark LE (Microsoft)
    Project Gotham Racing 3 (Microsoft)
    Quake 4 (Activision)
    Ridge Racer 6 (Namco)
    Top Spin 2 (2K Games)
    en de xbox luxe editie .

    en wie durft zeggen dat hier geen toppertjes tussen zit verklaar ik gek
     
  16. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ghost recon 3 moet ik hebben, normaal zou ik wachten op gears of war, maar dat ga ik waarschijnlijk niet kunnen, dus koop ik waarschijnlijk ghost recon 3 en waarschijnlijk nog een ander game ook, maar ik weet nog niet welke...
     
  17. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Wordt Top Spin 2 eigenlijk een launch titel, zo ja... Dan ga ik die ook halen, 'k heb deel 1 helemaal kapot gespeeld op de Xbox, en wil weleens zien hoe ik het t.o.v. andere spelers doe. Doen ze op L!VE ook bijna alleen maar Risk Shots?
     
  18. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar was ik ook benieuwd naar ik ben nog nooit verslagen met top spin door vrienden en in de single player is het op live nou werkelijk zo veel moeilijker?...
     
  19. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    _O_ _O_

    Ik ben ook nooit verslagen door m'n vrienden. :cool: maar altijd prachtige potjes tegen JPRaceGamer gespeeld. We waren ongeveer even goed dus da's altijd leuk, soms wel 10 Risk Shots achter elkaar.

    Maar back ontopic: Weet iemand of Top Spin 2 bij de release te verkrijgen zal zijn?
     
  20. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.741
    Leuk Bevonden:
    1.940
    Daarom wacht ik ook nog met het kopen van een nieuwe console. Ik ga geen 500 euro (Xbox 360 + game) voor 1 game die mij aanspreekt. Mochten er midden 2006 meer games die mij aanspreken dan koop ik alsnog de 360.

    Tja, de PS2 heeft al een beter line-up dan de xbox (persoonlijke smaak) dus ik verwacht dat het bij de volgende generaties ook zo is :)
     

Deel Deze Pagina