1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 controllers

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Hordo, 18 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    Leek me wel een mooie mogelijkheid om een topic te maken over de controllers van de Xbox 360. Aangezien ik de controller al eens heb vastgehouden kan ik concluderen dat dit een van de lekkerste controllers ooiit is. Goede grip, hij weegt bijna niets en de zwarte en witte knoppen zijn weg.

    [​IMG]
    [​IMG]

    Wireless moet je volgens Microsoft tot 25 uur kunnen gamen als je de accu gebruikt. Met batterijen is dit waarschijnlijk langer, maar dan moet je wel steeds batterijen halen. Er blijven uiteraard ook controllers met een draad en die worden goedkoper dan de draadloze variant.

    De prijzen zijn als volgt:

    Controller €34.99 Euro
    Draadloze Controller €44.99 Euro
    Play and Charge Kit €19.99 Euro <-- nodig voor het tegelijkertijd spelen en opladen
    Rechargeable Battery Pack €14.99 Euro <--- nodig om te spelen met accu

    [​IMG]
    [​IMG]

    Persoonlijk ga ik helemaal voor de draadloze controllers, die draden daar wordt ik helemaal gek van. Daarnaast blijft bij de draadloze controllers je concole mooi glad en zie je geen lelijke usb poorten etc :). De 35 euro extra voor alle oplaadbenodigdheden vind ik een beetje gortig, maar het moet maar :). Wat zijn jullie meningen over de controller? Wie heeft hem ook al vastgehouden? :9
     
  2. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    Het is idd aan de dure kant, maar dat kon je verwachten. Trouwens, de meeste mensen hebben toch al zo'n Rechargeable Battery Pack voor bijvoorbeeld digitale camera ofzo?
     
  3. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    Ik kan niet wachten zo'n ding in m'n handen te hebben. Hij lijkt me erg lekker en de controller is natuurlijk een zeer belangrijk deel van je console:)
     
  4. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    jeb ik ga ook een aantal wireless controller halen :)
     
  5. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Zwarte en witte knop geruild voor 2 extra schouderknoppen vind ik wel erg aangenaam :) Persoonlijk ga ik ook voor de draadloze controllers. Momenteel ben ik eerst een kwartier aan het vechten om alle draden uit elkaar te krijgen voordat ik eindelijk een goede pot pes4 kans spelen :eek: Vind de controller er overigens vet uitzien :)
     
  6. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    Ja of je pakt je controller maar het draad zit ergens opheen zodat datgeen op de grond flikkert :mad:
     
  7. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Hoe werkt het opladen van de Wirless controller als je geen Play and Charge kit hebt? Want jij zegt dat je die nodig hebt als tegelijkertijd wilt spelen en opladen. Of heb je die ook nodig als je enkel wil opladen? Die 20 euro wil ik me liever besparen als het niet nodig is.
     
  8. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Draadloze controler lijkt me heel handig, geen gekut meer met draden etc, maar ga niet nog een paar erbij kopen, als iemand wil multiplayeren dan neemt ie z'n eigen draadloze controler maar mee, heb me beste maat toch al overgehaald een xbox 360 te halen :+
     
  9. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Zo denk ik ook. Ga niet gelijk een tweede draadloze controller aanschaffen om beetje te gaan multiplayeren :9 ! Mag die gene mooi zijn eigenste meenemen.
    Maar hij ziet er zeer tof uit en lijkt mij lekker in de hand liggen. Alhoevel ik nu nog altijd met de grote controller speel zal deze controller (die veel van de S wegheeft) wel snel wennen :)
    En die 35 euro wil ik nog wel betalen voor een accu en oplaadset.
     
  10. The Hammerman

    The Hammerman The Hammerman

    Berichten:
    1.342
    Leuk Bevonden:
    0
    Ga ook voor draadloos. Heb echt altijd problemen met draden. Heb de controller nog niet beetgehouden, maar vind de Xbox controller de beste van de drie, dus ik heb wel vertrouwen dat het goed komt
     
  11. The Stig

    The Stig www.snyggast.se

    Berichten:
    718
    Leuk Bevonden:
    0
    je hoeft toch niet voor 4 controllers ook vier oplaatsets te kopen, volgens mij heb je aan 4 controllers genoeg aan 1 oplater en 4 accu's
     
  12. TotalSOLO

    TotalSOLO launch ball

    Berichten:
    518
    Leuk Bevonden:
    0
    Schitterende controller hebben ze er van gemaakt, geen draden meer die als je lang genoeg gespeeld hebt tot een dramatische warboel leiden die enkel gestruikel en gevloek opleveren. :mad:
    Of je pakt het uiteinde van je snoertje en houd die goed omhoog, begint je controller als een idioot rond te tollen.
    Koop er ook maar eentje bij voor een maat van mij, lekker trendy bezig zijn :cool: .
    Grote kans dat als ik later als fossiel gevonden wordt dat ik deze controller dan nog versteend in mijn handen klem.
     
  13. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Goede post Hordo, maakt veel duidelijk. Maar jij had toch de draadloze vastgehouden, heb je er ook mee gespeeld. Dus kun je mischien wat vertellen over de verbinding, dat het echt net hezelfde is als met draad, dus geen lag.

    Overigens vind ik de ring of light op de controllere behoorlijk revolutionair (hopelijk neemt de revolutionen ps3 het niet over) , echt heel handig dat je altijd friendlist, muziek etc.
     
    Laatst bewerkt: 18 aug 2005
  14. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik haal er zeker een draadloze bij. Vraag me alleen af hoe het gaat als je je xbox aanzet. Moet je dan elke keer die 'handeling' (zoals te zien in het xboxguide filmpje) verrichten? Want dan ben je toch weer even bezig met twee controllers. Dan is een gewoon draadje makkelijker..
    Misschien is het 'aanmelden' van de draadloze controller ook wat om te vermelden in de startpost (als er idd al iets concreets over bekend is). Want ik kan me voorstellen dat sommige mensen dan misschien toch kiezen voor 'makkelijk' met een draadje...
     
  15. dirtybolle

    dirtybolle xboxlive member

    Berichten:
    700
    Leuk Bevonden:
    0
    zo heb ik eens aan de hand gehad dat men controller zijn kabel vast zat ik strok er aan en men xbox viel naar onder en men controler was kapot ( weer geld uiytgeven dus) ;)
     
  16. forza katwijk

    forza katwijk Hardcore For Live

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    0
    maar als je alleen de accu koopt klopt het dan dat je hem gewoon kan opladen maar niet tijdens het opladen spelen? dus bijv. hij is leeg laad je accu op en gaat dan volgende dag weer gamen, of moet je perse dat draad erbij halen?
     
  17. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    De responsetijd is gewoon net alsof je met een draad speelt :). Dat was een van de criteria van Microsoft en daarom hebben ze hun eigen wireless systeem ontwikkelt. :)
     
  18. Alex RS

    Alex RS Green HJ Pub DJ

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Goeie thread Hordo! :)
    Zelf ga ik voor de Controller met draad. Ik ben niet zo weg van die draadloze controllers. Die draad is voor mij geen enkel probleem. Wel wil ik om de dure 360 versie die dus een draadloze controller bevat. Gelukkig kan ik hem altijd nog kwijt via de Xbazar dan ;) De conrtollers met draad zijn wel 5 euro goedkoper dan de controllers van de huidige Xbox zie ik net. Had ik niet verwacht.
     
  19. Roberto

    Roberto ....

    Berichten:
    308
    Leuk Bevonden:
    0
    In de pu las ik dat het rondje ( 360graden ) op de controller en case zelf een speciale functie hebben..maar wat?
     
  20. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Je kan dan direct in je dashboard komen + je kan zien of je berichten binnen krijgt + je kan de xbox 360 aan en uitzetten
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina