Rumble Roses Double X

Discussie in 'Algemeen' gestart door Zeroine 83, 18 aug 2005.

1. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Naam : Rumble Roses Double X
    Uitgever : Konami
    Genre : Wrestling
    Platform : Xbox 360
    Spelers : 1 - 4 tegelijk
    Live ondersteuning : Ja, online kan met en tegen elkaar geworsteld worden

Enkele screens :

Voor trailers en gameplay movies waarvan sommige in HD kwaliteit : KLIK :)

"Rumble Roses XX is an all female wrestling game for the Xbox 360."

Daar is het idd heel kort mee gezegd :+ Voor het (laatste) nieuws en feitjes rondom deze game verwijs ik je wederom graag door naar Gamespot. De reviewer is bij lange na niet lovend over het spel, dus laten we het erop houden dat het alleen voor de liefhebber is weggelegd.

Laatst bewerkt: 7 apr 2006
  2. Perfect Mark

Perfect Mark Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is dan ook het enige leuke lijkt me, de dames. Maar de gameplay gaat waarschijnlijk zuigen zoals de eerdere delen. Als ze zo'n game voor 20 euro in winkel leggen zou ik hem misschien, heeeeeeeel misschien kopen net zoals de Outlaw spellen. Maar voor 60 euro echt niet. Er komen zoveel toffe spellen uit, dus ga ik geen middelmatige wrestling game kopen omdat een paar dames met hun tieten zitten te schudden. Dead or Alive heeft naast tieten hele goede gameplay _O_ dan is het cool. Maar gameplay heeft bij mij nog altijd voorrang boven twee van die bulten...

3. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jah ik ken de eerdere delen (ik dacht overigens dat het er maar eentje was) niet....dus over de gameplay in dit spel kan ik niet oordelen.
    Ik heb alleen nog maar de trailer bekeken en gelezen wat het spel gaat bevatten, en het leek me wel een geinig spel :) Die trailer zag er namelijk wel vet uit (en dan bedoel ik niet alleen grafisch of qua "tieten-gehalte", maar ook de moves die ze lieten zien), over de gameplay kun je vanuit zo'n trailer niks zeggen dus daar oordeel ik wel over als ik het spel in huis heb en mocht het nie bevallen kenk um altijd nog ruilen.

Maar de moves die ze lieten zien in de, helaas vrij korte trailer, zagen er wel vet uit....tis idd nog maar de vraag of ze dit ook in de gameplay goed kunnen verwerken. De tag team mode (die nieuw schijnt te zijn) lijkt me in elk geval wel lachuh, vooral ook omdat je dit online met 2en zal kunnen spelen :)

Laatst bewerkt: 18 aug 2005
  4. Hvc.

Hvc. keep ya Head Up..!

Leuk Bevonden:
    0
    Rumble roses kreeg neregens een hoog cijfer terwijl ik hem best tof vond.
    met rumble roses xx zal ik ook weer tevreden zijn.

5. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jah van cijfers die games krijgen op sites/in bladen enzo trek ik me toch niks aan....vaak zijn die cijfers gebaseerd op de subjectieve mening van een reviewer, en gelden dus niet per definitie voor iedereen.

Als ik een spel zie in de winkel wat me ontzettend vet lijkt, en ik herinner me dattie op een of andere site een 5 heeft gekregen ofzo dan weerhoudt me dat er niet van om het spel toch ff te checken. En als het MIJ bevalt dan koop ik het alsnog :)

Zelfde gaat denk ik ook gelden voor dit spel, het lijkt me gewoon een tof spel....ik ga het checken tegen de tijd dat het uit is, als het mij bevalt hou ik um en zo niet kenk um altijd nog ruilen. Geen prob dus ;)

Laatst bewerkt: 19 aug 2005
  6. Perfect Mark

Leuk Bevonden:
    0
    Het is nogal logisch dat een review een subjectieve mening is. Zoiets kan niet objectief. De 1 vind een spel tof en de ander weer niet. Maar meestal hebben die gasten het wel bij het rechte eind. Een spel krijgt niet zomaar een 5, dat zegt wel iets. Ik had eerst ook het spel Alias gekocht omdat ik de serie zo tof vind, maar een miskoop was het wel. En na een aantal reviews gelezen te hebben, had ik beter moeten weten. Maar ik zeg niet dat dit ook het geval is bij Rumble Roses. Grafisch ziet het er best aardig uit en na een deel voor de Playstation 2 (die door de pers matig werd ontvangen) kan dit deel misschien verrassen. Let's wait and see

7. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Psies gewoon afwachten dat ben ik met je eens :)
    Ik zie het wel tegen die tijd, wat ik er tot nu toe van gezien heb echter vind ik zeker niet verkeerd overkomen....

8. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit spel lijkt me echt niks...
    Je moet of een Jap of een geile tiener zijn om hier op te vallen..
    Wacht maar op DOA4.

9. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die ga ik zeker ook halen, maar daar gaat het nu niet over :)

10. Hvc.

Hvc. keep ya Head Up..!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik gah hem ook zkkr halen
    hoe slecht ze hem ook vinden..

11. Perfect Mark

Leuk Bevonden:
    0
    Jij haalt volgens mij alle titels waar tieten in zitten ;) Natuurlijk is dat best een aardige bijkomstigheid, maar gameplay is belangrijker. Als dit spel een 6 krijgt of lager, waarom zou je hem dan halen??? Volgens mij wordt dit gewoon een flut spel

12. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Two words: Bitch fight.

13. Ryuchunk

Ryuchunk Guest

drie woorden: wat een boutgame

14. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Alleen geile japanners kopen deze. Echt dom die devs. Dan komt je droom uit en kun je eindelijk aan de slag als developer, dan ga je toch niet een wrestle-game maken met geile dames die uit pixels bestaan...

Laatst bewerkt: 8 okt 2005
  15. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Pagina wil niet erg laden bij mij, maar zo te horen is het niet veel soeps. :D

16. Hvc.

Hvc. keep ya Head Up..!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dat er genoeg gameplay in zit om me te vermaken

17. Victor

Victor Guest

Je meent het... :{

18. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tja, nogmaals ik ben ook nog niet zeker van deze game of het nou leuk is om te spelen ofzo....want ik heb het origineel nog nooit gespeeld :)

Een game met veel tieten erin is niks mis mee (in mijn ogen) maar het moet idd ook wel een beetje leuk zijn om te spelen :).....Als het allemaal maar een beetje loopt, als die Tag-Team modus nou een beetje leuk in mekaar zit en als de game nou ook gepaard gaat met een beetje humor kan ik het nog wel waarderen ;)

Vooralsnog is er nog niet veel over bekend, tot die tijd hou ik um wel in de gaten en of het nou echt iets is moet voor mij dan nog blijken :)

19. Hvc.

Hvc. keep ya Head Up..!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb vette screens gezien maar ik ben te lui om ze te posten...

20. Perfect Mark

Leuk Bevonden:
    0
    Tsjah, daar hebben we wat aan als je niet eens de bron geeft......

Deel Deze Pagina