1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gun

Discussie in 'Algemeen' gestart door Timmeh, 22 aug 2005.

  1. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    GUN ( Xbox / 360 )



    [​IMG]
    De makers van de game-reeks van Tony Hawk hebben hard gewerkt (zijn hard aan het werken) aan een nieuwe launch titel voor de xbox360.
    Ik schrok ervan dat er nog geen thread geopend was van deze game aangezien het een launchtitel is. Daarom voel ik me vereerd om deze thread te openen.

    De game: Er zijn nog niet zo veel wild west titels op de markt gekomen voor de xbox en andere consoles. De wild west titels die uitgekomen zijn voor dergelijke consoles die we tot nu toe hebben zijn alleen slappe aftreksels van wat een echte wild west game zou moeten zijn. Er was alleen 1 uitzondering in mijn ogen en in vele andere ogen: Red Dead revolver... Of de vrij onbekende developer Neversoft dit kan evenaren zullen we in November te weten te komen.

    The story...

    Het verhaal begint met een kennismaking van het personage Colton White en zijn vader Ned (White). Zij leven in het land Montana. Op een dag besluit de vader van Colton bij een vriend op bezoek te gaan (en colton gaat mee).Per boot/pond zijn ze van plan de vriend te bezoeken. Eenmaal aan boord worden ze geconfronteerd met een gevecht tussen andere lui die op de boot bivakeren en komen ze te weten dat de vriend van Ned is vermoord door iemand. Alleen weten ze niet door wie. Ned kan zijn zoon net vragen naar huis te zwemmen (hij gooit m in t water 8) het loopt uit de hand ) om dat het daar veiliger zou zijn dan op de boot. Zijn vader geeft hem 1 of ander medaillon mee waarvan Colton geen idee heeft van wie enwat het is. En dan zegt Ned tegen Colton dat ie niet zijn vader is voordat hij het water in gaat.
    Hij wordt te water gelaten en net dat ie een stukje weg was gezwommen van de boot vliegt dat ding in duizend stukjes. Colton wordt met een hoop vragen achtergelaten en begint zijn reis.
    Hij komt terug thuis en zit nog met het feit dat zijn vader nou jah van wie hij dacht dat het zijn vader was zojuist was verloren. En wie was zijn echte vader?

    Ride 'em cowboy!

    Aangekomen bij zijn `huis` komen er " foute mensen " op zijn pad en kan hij maar beter zijn wapen trekken voordat hij zelf overhoop wordt geschoten..

    De rest is aan jouw! ;)

    Komt uit op de: xbox en de 360 iig. ook op de ps maar dat gaat ons nix aan.
    Genre: Western/Action-shooter
    Releasedatum: November 2005 (dus het wordt waarschijnlijk een launchtitel.)
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    X360 screenshots:
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    X360 gameplay movie:
    http://archief.xboxworld.nl/media_file/856

    Ga voor meer trailers naar: http://www.gunthegame.com/flash.html
    Of check: http://www.gamespot.com/xbox360/action/gun/media.html
    Die van gamespot is verreweg de beste link. Hier staan de meeste filmpjes. Nu kun je zien hoe de game echt is.
     
    Laatst bewerkt: 8 nov 2005
  2. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
  3. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Dank je baas 8)
     
  4. SupahMaster

    SupahMaster Guest

  5. smarty_peanuts

    smarty_peanuts Active Member

    Berichten:
    356
    Leuk Bevonden:
    1
    lijkt me wel een lol spel al vindt ik wel dat de graphics niet echt de xbox 360 waardig zijn.
    dus dit is een mooie xbox versie of een lelijke 360 versie maar voor de rest ljikt het me wel wat.
    KAN wat worden als ze het netjes uitwerken en niet haasten anders krijg je gewoon ''nog zon wild west spel''
     
  6. SupahMaster

    SupahMaster Guest

    die screenshots zijn nooit zo mooi... daar ligt et aan denk ik.. bij andere Xbox 360 screen lijkt et meer Xbox graphics dan Xbox 360 graphics
     
  7. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0


    Je verkijkt je erop O-)
    En vergeet dat bij de nieuwe xbox niet alleen de graphics engine verbetert is ;)
    Maar veel en veel meer. Het gaat om de gameplay en je kunt een game en zijn graphics niet beoordelen in dit geval want niemand heeft het nog gespeeld.
    Bij screenshots is het vaak zo dat ze niet ingame zijn. En ingame screens zijn vaak lelijker dan niet ingame screens. Misschien zijn deze screens althans sommige ingame.
     
  8. Hvc.

    Hvc. keep ya Head Up..!

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind GTA een saaie game (mijn broertje is eraan verslaaft).
    Dus deze game vind ik ook crap..
     
  9. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    Wat jammer voor je!

    ik vond Red Dead Revolver ook onwijs leuk voor op de xbox!
    Dit genre spreekt mij wel aan opzich omdat het nooit zo vaak
    voorkomt!
     
  10. Lucca

    Lucca Bored

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd, ik kreeg gelijk een Desperados-gevoel toen ik de screens zag. Die gast lijkt enorm veel op de hoofdpersoon uit Desperados...

    Maar what about the gameplay? Is daar al wat over te lezen?
     
  11. Alex RS

    Alex RS Green HJ Pub DJ

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit is een domme opmerking. Je moet GTA niet met deze game gaan vergelijken. Deze games verschillen verre van elkaar. Red dead Revolver was opzich een beste game maar niet goed genoeg uitgewerkt. Jammergenoeg. En over deze game is nog niet veel bekend en je zegt al dat het een crap game is.
     
  12. Azumi

    Azumi *

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    25
    het ziet er wel veelbelovend uit :)
    mooie graphics ook, mooi!
     
  13. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    < Info over o.a. de gameplay van GUN.
     
  14. Hvc.

    Hvc. keep ya Head Up..!

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    0
    Het enige leuke aan dit spel is dat je hoertjes kan redden.
     
  15. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben je een pooier dan? :+ Nou dat weet je nog niet kasumi. We zullen zien. Misschien wordt het idd een flop. Maar het kan ook een hit worden. U never know! :)
     
  16. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    geen next gen waardig maar er zitten ook screens van de xbox versie tussen.
     
  17. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt idd maar het gaat niet alleen om screens (bij mij iig) ik hoop op een goede en frisse gameplay en dat je een beetje kan rondtouren in the wild west. Maar zoiets heb ik nog nooit gezien en zal vast ooit komen (een western rpg) maar ik denk dat dat nog wel een tijd kan duren. Maar ik ben teleurgesteld in sommige members dat ze alleen op screens afgaan en dmv dat materiaal een game keuren.
     
  18. X-Commander

    X-Commander SolidCake.Com

    Berichten:
    279
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt wel gelijk maar kijk als de graphics er niet op vooruit gaan kan ik gewoon maar me xbox houden, ik vind graphics wel erg belangrijk!
     
  19. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.304
    Als je graphics belangrijk vindt dan zou je toch ook geen GTA spelen? (staat in je games list) Ik vind dat als de graphics niet al te storend lomp zijn (RDR was op het randje hoor) en de game gewoon gaaf is om te spelen, dat het dan toch een goeie game kan zijn. Bovendien vind ik deze graphics helemaal niet zo lelijk! Ziet er flex uit...
     
  20. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar ik vind van zo´n game dat het lekker weg moet spelen als je begrijpt wat ik bedoel. En dat lukte aardig bij RDR. Maar waar ik zeer benieuwd naar ben (in de beginpost schijnen ok xbox screens te staan) maar wat het verschil is tussen de 360 versie en de xbox versie betaal jij 30 euro meer voor betere graphix? (als dat verschil er is?)
     

Deel Deze Pagina