Halo: Tripple Pack

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 25 aug 2005.

1. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686

Ontwikkelaars: Bungie
    Uitgever: Microsoft Game Studios
    Release datum: 4 oktober
    Genre: First-Person Shooter
    Online speelbaar: Deels (Halo2 - Halo Mappack) 1-16
    Aantal spelers: 1-4

Al deze titels komen samen in één 3-Disc editie uit! Voor €59,99 haal je alledrie de Halo titels in huis. Perfect voor diegene die nog niet kennisgemaakt heeft met Halo, minder of niet aantrekkelijk voor de Halo fan. Deze heeft namelijk minstens één van deze titels al in huis.

Laatst bewerkt: 29 aug 2005
  2. EmJee

EmJee Aiight

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het wel een goed idee, al denk ik dat er niet erg veel mensen zijn die nu nog een xbox gaan kopen. Maar als je nog geen halo hebt is dit een mooie aanbieding.

3. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Vind het opzich nog niet eens zo een goede aanbieding.

Je kunt Halo 1 al voor €20 en Halo 2 LE voor €30 kopen en tegen de tijd dat deze pack uit is kun je de multiplayer levels gratis downloaden

4. Alex RS

Alex RS Green HJ Pub DJ

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, daar heb je gelijk in. Plus, ik vind dat ze er wel erg laat mee komen overigens. Halo 3 is ook al een tijdje in de maak en meeste mensen hebben al minstens 1 van de 2 delen in hun bezit. Ik betwijfel het of dit een groot succes word.

5. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Tja, aan die kant heb je wel weer gelijk. Maar dat kan Bunige ook zelf bedenken. €20,- + €30,- + downloads = €50,- Misschein zit er meer achter?

Maar aan de andere kant heb je niet gelijk. Xbox Live kost ook €60,- En dan kom je op €110,- uit. Dus voor mensen zonder Live, maar die toch goede Multiplayer games in huis willen halen is het wel een goed idee! Dan ben je dus weer €50,- goedkoper uit!

6. sargeant swift

sargeant swift geen titel

Leuk Bevonden:
    0
    uitmelkerij, dat is het

7. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Goede actie..

Waarom is het uitmelkerij eigenlijk, het is gewoon een goede actie voor de mensen die nog geen halo heeft.

Als je het over uitmelkerij hebt, begin dan liever over de Gameboy, dat is pas uitmelkerij.

8. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Beetje zo'n EA actie.. uitmelkerij is het. Als je een Xbox hebt, dan heb je Halo. Ik denk dat 95% van de xboxbezitters dan wel Halo: CE, dan wel Halo 2 heeft. Er zullen ook weinig mensen zijn die nu een Xbox kopen (of mensen die geen Halo hebben).

Hoezo is Gameboy uitmelkerij? :confused:
    Elke Gameboy was een stap vooruit als het om techniek gaat. Volgens mij weet je niet wat uitmelkerij is. Uitmelkerij is bijvoorbeeld als The Sims (1) al jaren uit is.. The Sims 2 ligt dik en breed in de winkels, en EA brengt een Sims box uit met alle Sims 1 uitbreidingen.. nu heb je net zoiets met Halo.

9. Beowulf

Beowulf Intellectual Killer

Leuk Bevonden:
    1
    95 % is erg hoog hoor. van Halo 2 zijn volgens mij iets van 6 miljoen exemplaren verkocht en van de Xbox over de 20 miljoen. Ik schat het op een slordige 30 %
    Zo'n 1/3 dus.

10. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ok, lichtelijk overdreven :)

Maar ik bedoel meer: de mensen die Halo leuk vinden, hebben hem al. En deze pack komt gewoon te laat..

11. Perfect Mark

Perfect Mark Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja idd. Halo 1 kreeg ik gratis bij mn Xbox. Halo 2 haalde ik voor Xbox Live en die maps kan je gewoon gratis downloaden (de laatste 5 vanaf 30 augustus) en dit geld denk voor meerdere mensen. Het is alleen aantrekkelijk voor mensen die nu pas een Xbox voor het eerst kopen.

12. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    aanvulling: of geen xbox live hebben en halo nooit gespeeld hebben

13. NaZ

NaZ X&Y

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is idd een zeer aantrekkelijke aanbieding voor de mensen die niet uit waren of ze halo moesten kopen of niet en uit eindelijk om wat voor redenen dan ook niet hebben gehaald (doodszonde!;)) je bent idd goedkoper uit als het gaat om L!ve!

//:typo

14. Barcode

Barcode je moet toch wat...

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het nog wel een redelijke aanbieding hoor want het is tog alles van halo in 1 x je moet het eigenlijk een beetje zien als het GTA: double pack op de ps2 ;)

15. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    De release datum is bekend: 4 oktober.

16. Gunther

Gunther ///M Power

Leuk Bevonden:
    0
    Een beetje gezeur. Het hoeft geen kaskraker te worden, maar net die paar exemplaren voor degene die intresse hebben in de Halo serie.

17. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Zo maken ze de Halo-reeks nog wat aantrekkelijker. Ik denk om dan toch nog net ff de laatsten te verkopen voordat de xbox 360 uit is.

18. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Tja, Nintendo komt opnieuw met een 'gba' en zo heeft Microsoft opnieuw een 'Halo-pack'. Meer iets voor de liefhebbers of mensen die de spellen nog niet hebben.

19. L3MMING

L3MMING Command & Conquer !!

Leuk Bevonden:
    0
    zouden ze dan halo 1 ook live gemaakt hebben?

of is dit alleen om de 2 xbox 1 spellen forward compatible te maken

20. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Halo1 zal niet online speelbaar zijn. Het is in ieder geval nog niet bekend, en neem maar aan dat het niet zo zal zijn.

En Halo:Combat Evolved, Halo2 en Halo2 MapPack zijn zo ie zo al Forward Compatible voor de Xbox360.

Deel Deze Pagina