Informatie: Uitgever: Ubisoft Entertainment Ontwikkelaar: Taito Genre: Simulatiespel Release: Reeds verschenen Informatie: Het einde van de oorlog in het Midden-Oosten van de 21ste eeuw en het gebruik van non-nucleaire massavernietigingswapens zorgen er voor dat de wereldbevolking’s sentimenten zich ‘tegen oorlog’ keren. Het idee van een wereldfederatie wordt met de dag populairder. Deze wereldfederatie staat onder controle van het bestuur waarbij alle langen van de wereld verenigd zijn. Sommige dictatoriale Aziatische landen zijn ontevreden met de beslissingen van dit bestuur en sommige religieuze fundamentalisten en communisten grijpen naar de wapens. Hun militaire krachten worden uit het niets toegewend om de wereldfederatie omver te gooien. Deze doet een greep naar hun laatste linie van verdediging, een geheime eenheid aan piloten die de wereld moeten beschermen. Als piloot van deze geheime luchtmacht zul je de bekendste en modernste vliegtuigen besturen en in een eenheid functioneren. Uiteraard zijn je vijanden ook niet gek en zullen deze ook als een groep te werk gaan. In totaal zul je in vier spelmodi en 90 missies over de gehele wereld verspreid het spel tot een goed einde moeten brengen. Hierna zijn vervolgens de simulatie- of arcademodi te spelen, voor een realistische, of makkelijk te spelen potje luchtgevechten. De graphics beloven fotorealistisch te worden en we verwachten niet anders van de Xbox 360. Info over online modi is nog niet beschikbaar, maar het lijkt ons dat dit onvermijdelijk is. XBW Gamepage: http://archief.xboxworld.nl/game/1238/over-g-fighters/ Nieuws items: Vier minuten aan gameplay van World Airforce voor 360 Ubisoft brengt Taito's 360 titel Over G Fighters naar Europa Vijf screenshots en wat nieuwe details Over G Fighters Laatste trailers/video’s van Electronic Entertainment Expo Vele screenshots van vliegtuigsimulatie Over G Fighters Screenshots: Filmpjes: Filmpjes zijn te vinden op de XBW Gamepage van Over G Fighters: klik
Zou wel heel bruut wezen, maar dan moeten de vliegtuigen wel te besturen zijn. Dat je niet zo'n soort flight simulator krijgt, want dan is het niet te doen.
ziet er in iedegeval wreed uit! ik weet nog wel zown soort spelletje op de LINX was ook kicke! ze zouden btw california games weer eens overnieuw uit moetn brengen
Ziet er zeker stylisch uit, of het me tot aankoop zal doen is een tweede. Heb diverse vlieggames gespeeld op de Xbox, waaronder een wat realistischere flighter en je kon kiezen in hoeverre je de besturing realistisch wilde hebben en dat viel niet mee (om de bewegingen onder de controle te krijgen), maar was zeer toegankelijk. Denk dat ze hier ook best wel wat moois van weten te kunnen maken, als is het niet zo uitgebreid als op de pc.
ben benieuwd, ik heb vlieg spelletjes echt gemist op de Xbox. Crimson skies was ongeveer de beste daarna kwam er weinig meer. Ik zit nu dus ook erg op X3 te wachten, lijkt me echt top game "Morrowind in Space"!!
w00t die screen niet normaal, Eerst maar even ingame beelden afwachten voordat ik het spel helemaal de hemel in prijs.
Ja, het ziet er zeker mooi uit! Maar is dit wel In-game? Want ik denk dat dit Pre-Rendred is. Als dat niet zo is, dan heeft Microsfot de sterkste Console in handen op dit moment.
Lijkt me echt een strak spel. Die screens zijn prachtig en ik heb altijd al uitgekeken naar een ACE-combat game voor de xbox. Nu voor de 360, nog beter