He, Ik heb een probleem met FF. Ik kreeg laatst een melding dat het default profiel bezet was en ik een nieuwe aan moest maken. Naja ik dat maar ff doen he. Zijn opeen al mijn favorieten weg etc. etc. Maar nu wil ik die default weer terug met mijn instellingen enzo. Kan iemand mij helpen? Grrtzz. Niels.
Die melding heb ik ook wel 's gekregen. Gewoon je pc een keer opnieuw opstarten, dan heb je die melding niet meer. Tenminste..zo was het bij mij!
Ctrl + Alt + Del, dan bij Processen firefox.exe opzoeken en proces beëindigen klikken. Dan FF opnieuw starten en hij doet het weer. Volgende keer ook je bladwijzers exporteren .
Ik heb de melding ook eens gehad, toen braaf een nieuw profiel aangemaakt. Echter was ook ik toen al mijn bladwijzers kwijt.(echter had ik er maar 2). Voor mij was het geen probleem dus. Ik kreeg de melding denk ik zo'n 7 dagen terug.
Kijk hier eens. Je moet je profieldirectory van Firefox opzoeken en dan kijken naar profiles.ini. Je profieldirectory vind je door bij start-uitvoeren of in je adresbalk van de verkenner dit in te vullen: %AppData%\Mozilla\Firefox\ Ik heb het zelf nooit hoeven doen, maar ik zou het nieuwe profiel (de directory in de map profiles) zolang verplaatsen en dit aanpassen in profiles.ini.
Heb het laatst ook gehad en de manier van Darkwing moet helpen. Dus start -> uitvoeren -> %AppData%\Mozilla\Firefox\profiles.ini (en dan start with profile .....(nummer))
Dacht dat Firefox gebruiksvriendelijk(er) was.. 99/100 mensen begint hier niet aan... Krijg bij IE nooit van dit soort kut meldingen
Krijg bij IE alleen een of andere slechte internet browser en bij FF een geweldige brower (en nog nooit last van foutmeldingen gehad bij FF, alleen 1 of 2 keer ofzo een probleem met een extensie maar daar kan FF ook niks aan doen)