Firefox profiel

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Darkon 83, 9 sep 2005.

1. Darkon 83

Darkon 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    He,

Ik heb een probleem met FF. Ik kreeg laatst een melding dat het default profiel bezet was en ik een nieuwe aan moest maken. Naja ik dat maar ff doen he. Zijn opeen al mijn favorieten weg etc. etc. Maar nu wil ik die default weer terug met mijn instellingen enzo. Kan iemand mij helpen?

Grrtzz. Niels.

2. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Die melding heb ik ook wel 's gekregen. Gewoon je pc een keer opnieuw opstarten, dan heb je die melding niet meer. Tenminste..zo was het bij mij!

3. Tript

Tript Levensgenieter

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb het ook eens gehad... ben ik meteen weer over gestapt naar IE :) te lui om het te maken :+

4. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Ik stap no way over naar IE. Vind Firefox vele malen functioneler.

5. RuffRyder

RuffRyder 360º

Leuk Bevonden:
    2
    Ctrl + Alt + Del, dan bij Processen firefox.exe opzoeken en proces beëindigen klikken. Dan FF opnieuw starten en hij doet het weer. Volgende keer ook je bladwijzers exporteren :).

6. Darkon 83

Darkon 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar ik heb al een ander profiel gemaakt en wil die ouwe terug.

7. TheProf82

TheProf82 Geen pr0, geen 25 8)

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de melding ook eens gehad, toen braaf een nieuw profiel aangemaakt. Echter was ook ik toen al mijn bladwijzers kwijt.(echter had ik er maar 28)).

Voor mij was het geen probleem dus. Ik kreeg de melding denk ik zo'n 7 dagen terug.

8. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ook gehad. En ik wil dat vorige profiel weer!:mad: Iemand weet hoe?(A)

9. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Kijk hier eens.

Je moet je profieldirectory van Firefox opzoeken en dan kijken naar profiles.ini. Je profieldirectory vind je door bij start-uitvoeren of in je adresbalk van de verkenner dit in te vullen: %AppData%\Mozilla\Firefox\

Ik heb het zelf nooit hoeven doen, maar ik zou het nieuwe profiel (de directory in de map profiles) zolang verplaatsen en dit aanpassen in profiles.ini.

10. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Heb het laatst ook gehad en de manier van Darkwing moet helpen. Dus start -> uitvoeren -> %AppData%\Mozilla\Firefox\profiles.ini (en dan start with profile .....(nummer))

11. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Dacht dat Firefox gebruiksvriendelijk(er) was.. 99/100 mensen begint hier niet aan...:+
    Krijg bij IE nooit van dit soort kut meldingen:)

12. Darkon 83

Darkon 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ok het werkt. Er kan een slotje op.

600e PosT!

13. FabianNL

FabianNL Guest

Krijg bij IE alleen een of andere slechte internet browser en bij FF een geweldige brower :+

(en nog nooit last van foutmeldingen gehad bij FF, alleen 1 of 2 keer ofzo een probleem met een extensie maar daar kan FF ook niks aan doen)

Deel Deze Pagina