1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Casemodding] Vragen & Antwoorden (GEEN MODCHIPS!) **DEEL 2 **

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door snike888, 9 sep 2005.

  1. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0

    Hallo,

    Met toestemming van !SIC! open ik hierbij het tweede deel van de Vragen & Antwoorden thread. ik heb echter gewoon de oude startpost gekopieërd en wat kleine dingetjes aangepast, omdat er aan de post van StealthViper simpelweg weinig meer aan toe te voegen was. (link naar deel 1)

    Heb je een vraag over de getoonde projecten in de andere thread? Is er een tutorial in een casemodFAQ onduidelijk of snap je iets niet? Of heb je op een andere site een mooie xbox gezien, en wil je tips over hoe je hetzelfde resultaat kunt bereiken? Voor al deze vragen is deze thread het antwoord!

    Slowchats & Mod-chips
    Let er wel op dat het geen msn gesprek gaat worden, daar is deze thread niet voor bedoeld. Even een snel voorbeeldje: DIT is goed (vraag-->antwoord) en DIT is fout (hey-->hallo-->hoe issie?-->goed en met jou?-->wel ok-->eh, ik heb een vraagje-->ow, ik niet enz. enz.). Als je elkaar toch zo nodig wilt spreken met dit soort gesprekken, dan raden we je aan om emailadressen uit te wisselen (VIA PM!) en dan op msn verder te gaan. Ook is het NIET de bedoeling om het hier over mod-chips te hebben, Simpelweg omdat xboxworld dit niet ondersteunt. Daar is GEEN discussie over mogelijk.

    Voor de rest
    Let er ook op dat je niet met vragen komt die je makkelijk zelf op het internet kan opzoeken zoals: "Hallo, kan iemand mij vertellen hoe ik mijn xbox open krijg", Deze tutorials kun je o.a. vinden op www.xbox-scene.com, zie ook de links verder in deze post.

    en nog even voor de duidelijkheid
    [​IMG]

    Links
    Dit zijn nog een aantal belangrijke links voor casemodders:
    www.xbox-scene.com <-- een site met veel tuts, een groot forum en veel plaatjes.
    www.xb-t.com <-- wederom een site met ontzettend veel foto's. Goed om inspiratie op te doen.
    www.world-led.com <-- De beste internet leverancier op het gebied van ledjes, volgens ons. Ruim assortiment, snel en betrouwbaar.
    www.gamestore24.de/shop <-- Een Duitse internetwinkel waar veel spullen voor de xbox los te koop zijn.
    www.alternate.nl <-- Een Nederlandse internetwinkel met veel casemod spullen.
    www.atro.nl <--- Een Nederlandse internetwinkel met casemod spullen.
    www.perfect-systems.nl <-- Ook een Nederlandse internetwinkel met casemod spullen. "The online computershop"
    www.bouwplastics.nl <-- Een nederlandse internetwinkel voor al je plexiglas (voor bijvoorbeeld een DVD-window )

    Je kunt je casemodproject showen in deze thread .
    Deze thread is niet bedoeld om je project te laten zien
    .


    /edit !SIC!
    Toevoeging:
    Dit is even tijdelijk. Er komt wel iets beters :)
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 24 sep 2005
  2. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het mogelijk om een full DVD window te maken met de Samsung drive. Ik heb nog naar een tuturial gezocht, maar kon er geen vinden :confused:
     
  3. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat je die niet kan vinden is goed mogelijk, omdat ik er nooit een heb gemaakt :9
    De enige tutorial die er is voor de Full DVD window is die van de Philips, en in de thread staat ergens ook een uitlegje voor de Thomson. Samsung heb ik nog nooit gehad en dus ook nooit naar kunnen kijken.

    Maar het principe is telkens hetzelfde, het moet kunnen...be creative...
     
  4. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    Had !SIC! geen samsung gemod?
     
  5. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Thomson :)
     
  6. Cees

    Cees Active Member

    Berichten:
    300
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ga pas modden als ik me x 360 heb. Kan ik met mijn twee linkerhanden lekker knutselen. maar wat maakt het uit dan wat voor drive je heb en wat voor spuitbussen raden jullie me aan lievst zo goedkoop mogelijk :D
     
  7. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    De verschillende soorten drives vereisen verschillende methodes om een full dvd-window te maken. Qua verf kan ik je Dupli-Color aan raden (SV kan mij bijstaan ;) ).
    Misschien niet het goedkoopste maar wel het beste.
     
  8. Cees

    Cees Active Member

    Berichten:
    300
    Leuk Bevonden:
    0
    en wat zijn de basis dingen die ik moet weten om een beetje uit de startblokken te komen en nie zometeen met een mond vol tanden zometeen sta?
     
  9. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Ga eerst eens de XBOX uit elkaar halen en maak de ejectbutton rood, dit is een erg simpele doch leerzame mod. Voor tutorials kun je altijd de links volgend die in de startpost van snike staan.
     
  10. Cees

    Cees Active Member

    Berichten:
    300
    Leuk Bevonden:
    0
    ok danke
     
  11. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd, Dupli-Color kost wel even wat, maar de kwaliteit die je ervoor terug krijgt, is werkelijk fantastisch. Ik reis veel met mijn xbox op en neer en er is nog niet eens een afgeschaafd hoekje of iets dergelijks te vinden. Gewoon grondverf, kleur en laklaag eroverheen en je hoeft er nooit meer naar om te kijken. Topkwaliteit en dan valt de prijs best wel mee.
     
  12. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    En zorg dat je onder de goede weersomstandigheden spuit (dus niet in de winter, wat nog wel even duurt). ;)
     
  13. EvilWasp

    EvilWasp -

    Berichten:
    1.238
    Leuk Bevonden:
    3
    Dupli-Color kost 5,50 per grote bus hier :cool:
     
  14. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    licht eraan of je normale bussen of premium bussen koopt, die premium bussen kosten hierzo €10,50 ofzo
     
  15. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat maakt premium beter?
     
  16. EvilWasp

    EvilWasp -

    Berichten:
    1.238
    Leuk Bevonden:
    3
    Sneldrogend vooral. En nog een aantal andere voordelen.
     
  17. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Zoals??
     
  18. L3MMING

    L3MMING Command & Conquer !!

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe krijgen jullie het eigenlijk voor elkaar om te voorkomen dat de xbox vreselijk gaat storen zonder dat metalen afschermingschil, of maken jullie echt alleen op de plekken dat er een gat in het dak zit ook een gat in het staal (blik)?
     
  19. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    Tot nu toe ben ik nog niemand tegen gekomen, die achteraf problemen ervaarde na het verwijderen van het metalen schild. Je kan dus dat complete stuk metaal weglaten.

    Betere finish
     
    Laatst bewerkt: 13 sep 2005
  20. L3MMING

    L3MMING Command & Conquer !!

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    ow nou dan ben ik je eerste... t kan zijn omdat ik naast een ptt telecomtoren woon... maar ik had er meteen ellende mee... storend beeld enzo...

    maar ik zal het nog eens proberen met alleen de bovenste weg gelaten..

    ow dan ff nog een vraag, hoe kan je die jewel er het netst uitwerken?

    ik zie overal wel dat je het moet doen maar niet hoe...
     

Deel Deze Pagina