1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[centraal] Fahrenheit

Discussie in 'Algemeen' gestart door kriebelvisje, 17 sep 2005.

  1. kriebelvisje

    kriebelvisje Active Member

    Berichten:
    94
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben in het gedeelte waar je als kleine lucas speelt en je broertje en vriendjes gaan een loods in die op ontploffen staat, je moet over een hek aan de rechterkant maar dat lukt niet.
    Iemand een tip?
     
  2. SNK FOREVER

    SNK FOREVER Active Member

    Berichten:
    303
    Leuk Bevonden:
    0
    Er is een pad zichtbaar die je naar de beschadiging in het eerste hekwerk brengt. Zodra je daar aankomt kan je omhoog klimmen, dit doe je door omhoog op de rechter analoge stick te drukken. Eenmaal op het het hek moet je naar rechts of links drukken en vervolgens een kwart cirkel draaien in de aangegeven richting. Op het laatst druk je omhoog en je bent het eerste hek over.

    Nu moet je ervoor zorgen dat je aan de overkant komt. Je hebt hiervoor een handig hulpmiddeltje; namelijk je Y knop op je controller. Gebruik deze knop om in te zoomen om te kijken waar de bewakers van het terrrein zich bevinden, en om te kijken in welke richting ze lopen/kijken. Met een beetje goede timing moet het nu geen probleem zijn om aan de overkant te komen. Je kunt overigens gelijk de oversteek maken, of je loopt eerst een stukje naar links, om vervolgens bij de eerste rots/steen af te slaan naar rechts en zo de overkant te bereiken.

    Nu ben je als het goed is aan de overkant. Loop naar links door het geultje en hou dit aan (gezien vanaf het beschadigde hekwerk waar je vandaan kwam loop je naar links). Op een gegeven moment is er een heel klein gaatje in het hekwerk waar je doorheen kunt. Ga hier doorheen en je komt in het volgende terrein.

    Time je stappen nu zorgvuldig. Je moet er namelijk voor zorgen dat je twee rotsblokken dichter bij de loods komt. Blijf wel achter de rotsen want de bewakers kunnen je anders makkelijk zien! Op een gegeven moment komt er een vrachtwagen aan. Zodra deze truck jouw passeert loop je mee in de richting van deze truck! Deze truck rijd naar rechts richting de andere delen van de opslagplaatsen. Zodra je halverwege de volgende loods bent (dit kun je zien op je map) ren je er achterlangs waardoor de bewakers je niet zien, en kun je door een gat in de muur de loods binnen gaan!

    Ik hoop dat ik je heb kunnen helpen! Mocht je verder nog hulp nodig hebben dan hoor ik het wel! :)
     
    Laatst bewerkt: 17 sep 2005
  3. kriebelvisje

    kriebelvisje Active Member

    Berichten:
    94
    Leuk Bevonden:
    0
    Thanx
    Is gelukt
     
  4. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    dit kan wel een Farhenheit help treadth worden
     
  5. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    Alleen moet dan wel de titel anders. (dubbelpost)
     
    Laatst bewerkt: 17 sep 2005
  6. unXist

    unXist F5 hoer

    Berichten:
    707
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand mij vertellen wat ik in die boekewinkel met die chinees moet doen, ik heb die kleurencodes bekeken en dat aboek van shakespear ook met een vergrootglas, er viel een fragment uit van het een of het ander maar ik weet niet wat ik precies moet doen om info uit die boekenhandelaar te krijgen, iemand tips ?
     
  7. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Het is heel simpel, dat boek die je gekregen heb van die tjap, daar moet je een kopie van zoeken. Volgens mij moet je op de 3e etage zijn bij wit of groen. Trouwens zonder dat boek in je handen te hebben want anders kan je geen andere boek oppakken. Dus die moet je op die tafel leggen.
     
  8. unXist

    unXist F5 hoer

    Berichten:
    707
    Leuk Bevonden:
    0
    Wit was het, bedankt voor je uitleg ;)
     
  9. kriebelvisje

    kriebelvisje Active Member

    Berichten:
    94
    Leuk Bevonden:
    0
    ben nu in t kantoor van lucas waar die ondervraagd wordt door die vrouwelijke cop
    moet je met je sticks die kleurenpuzzels doen & je wordt 3 keer aangevallen door zo'n beest
    of ik die puzzel nu goed of fout doe, wordt gewoon aangevallen en kost me mijn health
    heb maar 50% en kan duz niet verder, je moet kennelijk 100% health hebben anders kom je niet verder
    is dat correct of zie ik iets over het hoofd?
     
  10. MaGoC

    MaGoC Active Member

    Berichten:
    74
    Leuk Bevonden:
    0
    uhm, wanneer ze niks zegt, dan moet je de sequences niet doen zodat Lucas ze negeert. Wanneer Carla praat moet je ze wel doen, want dan kun je haar gedachtes horen en erop reageren...
     
  11. unXist

    unXist F5 hoer

    Berichten:
    707
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit nu in die storm in dat huis van lukas, heb al die voorwerpen ontweken maar nu moet ik tegen die storm inlopen dus ik begin volop mn triggerts te raggen maar dan valtie telkens terug, iemand enig idee wat ik hieraan doe ?
     
  12. kriebelvisje

    kriebelvisje Active Member

    Berichten:
    94
    Leuk Bevonden:
    0
    sneller op die triggers raggen, daz de enige mogelijkheid
     
  13. MaGoC

    MaGoC Active Member

    Berichten:
    74
    Leuk Bevonden:
    0
    en echt om en om doen, als je twee keer dezelfde doet gaat die balk een stukje terug (pc versie)
     

Deel Deze Pagina