1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

SSX: On Tour

Discussie in 'Algemeen' gestart door Coen, 17 sep 2005.

  1. Coen

    Coen of niet?

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]

    [​IMG]

    Dit is het nieuwe deel in de beroemde snowboardserie SSX van Electronic Arts. Hij moet rond 28 oktober 2005 in de winkels liggen.
    Ik zelf kijk erg uit naar dit spel met de nieuwe grafische stijl en de mogelijkheid om op de ski's te stappen

    XBW:
    "In SSX On Tour stapt Electronic Arts af van alleen snowboarden. Ook ski’s worden dit keer toegelaten op de piste en staan uiteraard garant voor een hele berg nieuwe bewegingen en mogelijkheden. Het draait dit keer niet alleen om het worden van de beste snowboarden of skiër, maar ook om het worden van een rockster. Rockster? Je, dit keer speelt de muziek een essentiële rol in het spel. Hoe precies weten we nog niet, maar dat het origineel moet worden is zeker.

    De speler begint dit keer bij de nieuwe Shred Challenges. Uitdagingen die je moet vervullen om in de kijker te komen bij het publiek en een plaatje te veroveren in The Tour. Deze Tour is de plek waar alle grootheden verblijven en waar je echt zult moeten knokken om te winnen. Verwacht zoals inmiddels beroemd is in de SSX serie veel snelheid, bizarre trucjes en hopelijk een zeer vette soundtrack. Volgens EA zelf gaat SSX On Tour een volledige nieuwe kant op en dankzij de extra ontwikkeltijd en de nieuwe intergratie van muziek geloven wij wel dat EA hier iets speciaals neer gaat zetten."

    SSX: On Tour op IGN

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 18 sep 2005
  2. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    uuh kome er nog wat plaatjes
     
  3. Barcode

    Barcode je moet toch wat...

    Berichten:
    1.421
    Leuk Bevonden:
    0
    wauw wat een openingspost _O_ :+
     
  4. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Laatst bewerkt: 17 sep 2005
  5. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Lijkt me een zeer leuke game.
    Nu maar wachten tot ie in de winkels licht.
    Er waren alreeds wat SSX 4 draadjes, maar die zijn erg gedateerd, waardoor deze wel open mag blijven. :)
    Tevens wat leuke plaatjes en links op de eerste pagina (in 1ste post zou nog mooier zijn).
     
  6. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Ik zag het ja... Zat ff in 1tje van SSX 4 te kijken en wat schepte mijn verbazing:

    haha :p
     
  7. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Wow, bizar. Hoe oud is die post wel niet? :eek:
    Heb me met deel 2 prima vermaakt.
    Heb hem denk geplaatst toen ik kort SSX Tricky heb gespeeld en de besturing vreemdgenoeg nog niet goed doorhad, waardoor ik niet zo ver kwam. Hem niet meer zo leuk vond.
    Vervolgens na een lange tijd weer gaan spelen en mijn interesse opgewekt. :)
     
  8. Coen

    Coen of niet?

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry :D. Dit was m'n eerste openingspost ooit:confused:. MAar ik begreep niet waarom dit topic nog niet bestond dus vandaar...
     
  9. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Verander 'em dan ff, zet er wat plaatjes in, wat info, bovenaan een mooi logo-tje van de game, je weet wel. :D (dan weet ik meteen wat het spel inhoud O-) )
     
    Laatst bewerkt: 18 sep 2005
  10. Coen

    Coen of niet?

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    ok zal ik doen, maar ik ben nog beetje een n00b hierin:)
     
  11. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Maakt niet uit, is iedereen geweest, op xboxworld zélf staat genoeg info die je in je beginpost kan zetten. :)
     
  12. SupahMaster

    SupahMaster Guest

    ga ik zeker kopen.. SSX tricky en SSX 3 vond ik ook al heel erg leuk...
     
  13. Coen

    Coen of niet?

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    kijk! dat ziet er beter uit!:D
     
  14. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
  15. Coen

    Coen of niet?

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij stond ook in OXM (nederlandse versie) deze maand. ze waren er best positief over.
     
    Laatst bewerkt: 18 sep 2005
  16. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik was al een beetje bang dat de oude characters niet meer in dit deel zouden zitten, omdat de stijl nogal omgegooid is ten opzichte van de vorige delen. Maar gister een trailer gezien, maar gelukkig een hoop oude bekenden zoals Elise met een paar nieuwe gezichten.
     
  17. Coen

    Coen of niet?

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het juist wel vet dat je ook eigen karakters kan maken. En ook dat er gelicenseerde kleding! in het spel zit. Ben wel benieuwd welke merken trouwens.
    Wat gaan jullie meer kiezen? ski's of snowboard?
    Ik las wel dat het wel verschilt voor de gameplay. Ski's is sneller en snowboard kan je meer tricks mee. Ik persoonlijk ga denk ik voor ski's meer omdat het er gewoon veel vetter uitziet.
     
  18. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Leuk filmpje.
    Hou wel van die nieuwe grafische stijl. Op MTV zie je het ook en ik vind het een kunst apart.
    Zelf ga ik voor snowboard, lijkt me toch iets toffer en meer iets om mee te stunten.
     
  19. Coen

    Coen of niet?

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kReeg vandaag de PU binnen. En er stond een preview in. Het verbaasde me een beetje dat ze niet echt enthousiast waren. Komt misschien omdat het een andere reviewer is.
     
  20. Soulfly_3

    Soulfly_3 Active Member

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    0
    Bevat deze ook weer de lange pistes zoals in deeltje drie? Vond ik wel vet, afdaling van een dik half uur!
     

Deel Deze Pagina