[suggestie] Counter naar 2 december op de frontpage.

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door woolyonline, 18 sep 2005.

1. woolyonline

woolyonline I will kill you!!

Leuk Bevonden:
    0
    Zoals de titel eigenlijk al zegt, stel ik voor om een counter naar de release van de xbox360 op de frontpage te zetten, netals toen met halo2.

greetz wooly

2. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Tja kan, maar wat heb je eraan?
    Hoeveel dagen het nog duurt kan je zelf ook uitrekenen.
    En of dat er nu nog 4 of 6 zijn, je moet toch nog wachten en het is vanzelf wel 2 december.
    Ik vind het wat overbodig.

3. Vinnie 78

Vinnie 78 Vinnie vinyl

Leuk Bevonden:
    0
    Tja, dat klopt. Maar waarom wel (in het verleden) bij Halo 2 en nu niet bij de nieuwe Xbox? Als er mensen zijn die dat graag willen. Mij boeit het niet, maar maak dan een hele kleine count-down.

4. Panzer

Panzer Seven deadly sins...

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een non-argument, waarom dan wel bij Halo 2?
    Werd daar voor betaald ofzo???

5. err0r

err0r Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is dan ook maar een nieuwe console, niet een revolutie ofzo op xbox gebied ofzo. _0/

Kom op zeg, het is een nieuwe xbox en ik vind dat een xbox site zo iets moet hypen. Een countdown is dan toch hartstikke leuk.

6. geforce

geforce Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    die bij halo 2 kon je er op klikken en hem preorderen bij gcshop.nl

7. woolyonline

woolyonline I will kill you!!

Leuk Bevonden:
    0
    Tjah, ik vind dit ook een erg dom argument, wat anderen voor mij al zeiden, waarom dan wel bij halo2. Ik dacht juist dat jullie van xbw dat leuk vonden, en had eigenlijk al verwacht dat jullie dit aan het maken waren.

greetz wooly

8. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    whahahahaha
    lol hoe zwak!

wow xbw.nl is wel zooooooooooooo lui geworden lolololol

9. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Allemachtig wat lopen sommige mensen hier nu echt triest te reageren :{

2k geeft alleen maar zijn eigen mening hierover, that's it. Het is niet alsof hij met zijn post een almachtig veto heeft uitgeroepen dat dit hele idee gelijk naar de prullenbak verwerpt ofzo.

Het zijn anders altijd nog Kobold en de frontpage crew die beslissen of zoiets er wel of niet komt.

Laatst bewerkt: 18 sep 2005
  10. TotalSOLO

TotalSOLO launch ball

Leuk Bevonden:
    0
    De launch van de Xbox 360 is een mijlpaal in de gamesgeschiedenis, en verdiend dus zeker een aftelklok.
    En nog eentje met hele mooie cijfers ook!!

11. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik sluit mij totaal aan bij TotalSOLO en GothicRulez, en combineer hiermee de 2 beste antwoorden in het hele topic :+

12. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    zieje dan niet hoe fout 2k hier reageert?
    kom op hoe slecht is xbw wel niet aan het worden!

13. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    mogen mensen geen fouten maken? en trouwens, ik vind het geen fout, ik vind alleen maar dat hij eerlijk zegt dat hij het nut er niet van inziet. Wat is er nou belangrijker, dat je eerlijk tegen elkaar bent, of dat je allemaal dezelfde mening hebt? Om Mirik te citeren: let's agree to disagree

14. Mozilla

Mozilla Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    In Tegen stelling dit is een revolutie..
    Die console bevat wat geen 1 computer heeft en als je wat er in een xbox 360 zit in een computer wilt ben je minsten 2000 euro kwijt.
    De echt hij op het sherm dat is gewoon ongelofelijk dat je dat er op kan toveren voor 400 euro.
    Dit is de revolutie der consoles..

Helemaal mee eens

Greetz,
    Mozilla

15. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Ik zou het ook wel relaxed vinden :)!
    Want om het constant zelf uit te rekenen is ook zo iets...
    Met zo'n klokkie is dat gewoon handig en lijkt me leuk. Zo tel je rustig af TOT de dag zelf.

16. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Oke, Het duurt maar eventjes maar dit is een Xboxsite en bij halo 2 was er een aftelklok en waarom niet bij een compleet nieuwe console, de opvolger van de xbox 1? Als xbox site zou ik het gedaan hebben maar de keuze ligt aan jullie.:)

17. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Serieus, wat is jouw probleem?

Reageerde [2k] met zijn post soms uit naam van de algehele crew of is hiermee gelijk het hele idee verworpen? Nee dus, loop dan dus ook niet net te doen alsof dat wel zo is.

Hij heeft als moderator dan ook helemaal geen zeggenschap over zoiets. Het enige wat hij kan doen is zijn eigen persoonlijke mening er over geven. En dat is dus wat hij ook deed en dat deze jou dan blijkbaar niet aanstaat is dan jammer voor je.

En nogmaals, het zijn Kobold en de frontpage crew die daarover gaan. Maar waar loop je je in godsnaam eigenlijk zo druk om te maken? Het gaat maar om een of ander domme counter ffs :{

18. dirtybolle

dirtybolle xboxlive member

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind dat er een counter moet komen !!!!

19. UmbraAlias

UmbraAlias Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar de vorige counter was denk ik van bungie zelf (Halo2).. misschien komt er nog 1?

20. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik vind het een top idee, 2k geeft zijn mening, goed :p Maar een counter vind ik wel heel lief :D

Deel Deze Pagina