1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2 Live] The Live! Experience [Deel 5]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Arjan, 29 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Voor de mensen die zowel over Halo 2 als Xbox Live! beschikken.
    Dit is dé plaats om je ervaringen met elkaar te delen! Ook kan je hier terecht met je vragen enz...

    Dit is dus het 5e deel. Deel 1, 2, 3 en 4 kan je via de volgende links terugvinden:

    * Deel 1
    * Deel 2
    * Deel 3
    * Deel 4




    /edit - goiz

     
    Laatst bewerkt door een moderator: 4 nov 2005
  2. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Yeah 1ste post in nieuw deel:)

    Valt me op dat steeds meer mensen stoppen met halo2 valt dat jullie ook al op?
     
  3. flipmode

    flipmode Active Member

    Berichten:
    569
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk wel dat je gelijk hebt ja. een tijd geleden speelde bijna iedereen in mijn vriendenlijst halo2 nu zie ik toch wel vaker dat er ook andere games gespeeld worden. ik speel het zelf ook niet erg vaak meer. komt misschien ook wel omdat ik er niet goed in ben en toch niet beter wordt (naar mijn gevoel).
    als je dan steeds maar weer gekilled wordt en zelf bijna geen kills maakt is de lol er bij mij ook zo van af hehe
     
  4. Maqua

    Maqua Groen

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    0
    Whaha het is echt grappig om het eerste deel van The Live! Experience ff te lezen! Wát een gezeik over het matchmaking systeem! Ik moet zeggen, dat als ik nu bijvoorbeeld Timesplitters3 speel, matchmaking heel erg mis.

    Maar het matchmaking systeem lost dit toch op? je komt tegen andere gasten die ongeveer even goed zijn als jij..
     
    Laatst bewerkt: 29 sep 2005
  5. DonScorpion

    DonScorpion Guest

    Na de wcg idd zijn er een hoop mensen gestopt. In ieder geval met matchmaking. No offense maar er wordt zoveel gecheat op lager en vooral op hoger niveau, dat is gewoon niet leuk meer. En dan kan je zeggen ga customs spelen maar ook dat gaat na een tijdje vervelen. Iedereen kan nu een hoog level bereiken en de enige manier waarop ze het nu nog kunnen redden voor velen is door een statsreset, oude maps eruit en het oude level systeem. Maarja de 360 komt eraan, er wordt geen aandacht meer besteed aan halo2 door bungie.
     
  6. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    halo2 is voor mij grotendeels verleden tijd, dat komt ook omdat die WCG nu voorbij is en voor mij dus geen echte reden meer is om halo2 te spelen. Ik heb wel super veel lol gehad met halo2 en vind het wel een van de vetste shooters die ik ooit heb gespeeld, maar nu is de lol er toch grotendeels van af. Laat de xbox360 nu maar komen en Perfect dark 0 gaan rocken 8) 8) :p
     
  7. DonScorpion

    DonScorpion Guest

    Sluit ik me bij aan dan.
     
  8. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Eigenlijk moeten ze nu weer het oude statssysteem gebruiken. Dan zijn er weer een beetje eerlijke levels en is het nog een uitdaging voor de mensen die nu al 40+ hebben gehaald.
     
  9. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Sluit ik me deels bij aan. Ik vermaak me tot dan met andere games zoals Far Cry. Dit is een goede vervanger voor halo2 :)
     
  10. Darkon 83

    Darkon 83 Active Member

    Berichten:
    1.662
    Leuk Bevonden:
    0
    Speel halo 2 nooit meer. Vind het niet meer leuk. Die cheaters enzo.
     
  11. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Kan bungie je eigenlijk bannen als je hostprogramaatje geruikt :confused:
     
  12. flipmode

    flipmode Active Member

    Berichten:
    569
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar heb je wel gelijk in maar toch gaat het niet altijd lekker, ik weet niet waar dat aan ligt, terwijl ik het toch wel een tof spel vind. misschien denk ik te veel na, dat ik goed moet spelen en dan speel ik daardoor misschien wel slechter.
     
  13. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Ik speel ook geen Halo meer. Alleen dit komt omdat m'n Xdoos naar de tyfus is en ik niet verder dan de pregame lobby kom.
     
  14. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Weet je cker dat het aan je xbox ligt?

    Want wat jij zegt heb ik ook voor een gedeelte, namelijk dat alles heeeeel traag gaat en vriend van me kon ook geen halo2 meer spelen omdat het laden van alles wel een half uur duurde en toe nheeft die nieuwe halo2 gekocht en was het weer goed
     
  15. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kunnen ze nu makkelijk zien dat je hostprogramma gebruikt?? Niet!
     
  16. axess

    axess time wasted

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan me nog amuseren op Live bij halo2, plezier maken bij vrienden ...
    wordt ik niet vlug beu. Zolang het niet zo van randdebieliteit is zoals andere team mates kapot maken enzo ...
    Als er echt een avond is wanneer alleen de amerikaanse kindjes spelen ga ik naar ghost recon 2 of forza
     
  17. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32

    Tja ik krijg sowieso altijd een error 7 maar als mijn xbox het een keer doet dan kan ik normaal gesproken wel alles spelen. Mmm kan idd ook aan de disc liggen. Zitten behoorlijke krassen op. Maar maybe ook aan mijn drive. Check het wel ff met een andere disc. Vreemde is trouwens wel dat Ascension wel geladen kan worden. En alle andere maps niet, ook van de hd niet.
     
  18. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Vreemd want dan kan het inprincipe niet aan de disk liggen.
     
  19. BuGaBoO

    BuGaBoO Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is altijd al een poepspel geweest. :{
     
  20. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Mee eens. Vanaf de 1e keer dat ik het speelde had ik al van "nee dit is het niet". Het was niet wat ik er van verwachte. Daarbij komt dat ik mee van tactical shooters hou.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina