Het lijkt erop dat MS weer een mooi raadsel in de wereld aan het zetten is. Op diverse forums op de wereld izk xbox duiken vreemde posts op met foto's Wat zou het zijn.............. is bungie bezig met halo 3? is het iets met xbox 360... of is het een grap. fotos tot zover link naar het forum http://forum.xbox365.com/ubb/ultimatebb.cgi?ubb=get_topic;f=66;t=001568;p=2
ze zijn wel bezig volgens de geruchten met halo 3 en willen deze uitbrengen met de lancering van de PS3 maar of dat ooit bevestigd wordt. Hier kan ik echter geen jam van breien
en aangezien ze in amerika altijds eerst de maand zetten en dan de dag zal het 1 augustus 2006 zijn wat ze bedoelen. Maar die piloot, die kan ik niet in halo 3 plaatsen. Misschien de opa van master chief??
Hmm... ik zie het voorlopig maar als een "grap". Iets met Halo3 denk ik zéker niet, hadden we met z'n allen al bij origenxbox360.com verwacht en dat stelde uiteindelijk ook allemaal maar weing voor
Dit zag ik op xbox365.com staan: XBOX365 Says It's gettin freakier and freakier people. No one is safe. Not even Johnny 5. Ik kan het mishebben, maar heette die gitarist van Marilyn Manson niet precies hetzelfde? Ik hoop niet dat het een puzzel gaat worden, ik snap er nu al geen zak van
Hier een plaatje waarin is uitgetekend waar de plaatsen zijn van de foto's. Ook denken sommige dat die laatste foto iets te maken heeft met de nummers op het vliegtuig... ...ik weet het: Op het moment is het echt zo ongelofelijk onzinnig om nu al te denken dat je de 'puzzel' kan oplossen, want daar zullen vast nog wel meer plaatjes voor nodig zijn. Maarja, iemand moet ermee beginnen...
Maar johnny five was ook een bekende robot. met als sterke teksten... input input i need input http://www.johnny-five.com/
Maar dat ronde teken op dat plaatje dat is de licht cirkel die bij de xbox360 om de power knop zit deze vier verschillende lampjes laten ook zien welke poort gebruikt wordt door de draadloze controler volgens mij. Dus wie weet weer een hint sorry voor de dubbel post maar zag het plaatje later
Precies waar ik ook al aandacht. Maar tegenwoordig zijn dat geen grappenmakers meer. Je kan die gasten namelijk inhuren ( Gezien op Discovery ).
Appart, maar zoals eerder vermeld denk ik ook dat het iets van een data is. 01 January 2006. Maar wat heeft die onderste foto ermee te maken?