Vind Joanna Dark met Coca Cola en win! [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Slofsky, 22 okt 2005.

  1. Slofsky

    Slofsky XBW.nl Redactie XBW.nl VIP

    Berichten:
    238
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij deze het vervolg op de thread omtrent de populaire actie die georganiseerd is door Microsoft in samenwerking met Coca Cola. Op 12 oktober kwam het mysterieuze nieuws uit dat Joanna Dark zich in Nederland bevindt en wie haar ook daadwerkelijk kon vinden kon naar huis gaan met een Xbox 360 en Perfect Dark Zero. Het klinkt simpel, maar uiteindelijk hebben de spelers allerlei vragen moeten beantwoorden en puzzels moeten oplossen om tot haar uiteindelijke schuilplaats te komen.

    [​IMG]

    De prijsvraag is opgedeeld in twee fases, waarvan de eerste op 21 oktober is afgelopen. Deze bestond uit het vinden van het Nederlandse adres, die de speler middels allerlei hints gedurende een week op www.coca-cola.nl/joannadark kon vinden. De vijf winnaars van deze fase worden op 22 oktober bekendgemaakt, deze zullen opgebeld worden indien zij een telefoonnummer verstrekt hebben. Als dat niet zo is, zal je per email op de hoogte worden gebracht.

    Fase 2 is inmiddels in volle gang en lijkt een stuk makkelijker. Deze fase vereist het oplossen van een schuifpuzzel. Na het oplossen van deze schuifpuzzel verschijnt er een hint, waarmee je de nieuwe schuilplek van mevrouw Dark moet oplossen. Want tja, nu eenmaal haar Nederlandse holletje is ontdekt blijft ze niet hangen om de gevolgen daarvan te merken. Door tegenstrijdige voorwaarden is niet echt duidelijk wat je kan winnen met deze tweede fase. Waarschijnlijk zullen de winnaars van deze fase een rugzak vol Coca Cola krijgen en misschien wordt er weer een winnaar van een Xbox 360 met Perfect Dark Zero gekozen. Overigens eindigt deze fase op 30 november.

    De actie wordt helaas geplaagd door allerlei bugs, je kan bijvoorbeeld haar schuilplaats opnieuw invoeren, maar let wel dat je eerste poging daadwerkelijk telt.

    Sommigen hebben een email gekregen over het feit dat de eerste fase is afgelopen, en dat zij het nogmaals kunnen proberen voor de tweede fase. Niet iedereen heeft dit bericht gekregen en waarschijnlijk is hier niets aan de hand.

    De nieuwkomers willen we graag attent maken op de [FAQ]FAQ[/FAQ], hier staan de regels omtrent het posten op dit forum keurig uitgelegd. Als je deze naleeft zal deze thread schoon blijven van allerlei off-topic gepost en kunnen we het hier rustig hebben over de actie. Berichten als "Ik kan niet wachten op de uitslag" of "Zijn jullie al gebeld?" zijn onnodig.

    Game on :)!
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 22 okt 2005
  2. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Let op!

    Deze thread zal wat strenger gemodereerd worden dan de vorige i.v.m. veel offtopic gepost aldaar. dus let AUB een beetje op wat je post!


    Nogmaals een linkje naar de [FAQ]FAQ[/FAQ].. :)

    Succes met puzzelen! :)
     
  3. Nilamo

    Nilamo To Own or not to Own

    Berichten:
    904
    Leuk Bevonden:
    1
    nou ok ik zal me vorige vraag maar nog eens posten. Hoeveel mensen denken jullie dat meegedaan hebben?
     
  4. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan post ik mijn antwoord maar is: staat dat nergens?
    ik schat 100.000 met goede antwoorden.
     
  5. Nilamo

    Nilamo To Own or not to Own

    Berichten:
    904
    Leuk Bevonden:
    1
    Hebben jullie andere nederlandse xbox sites gecheckt? Zijn daar ook zulke threads?
     
  6. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Is er van xboxworld bekent hoeveel mensen er mee doen?
     
  7. Kaan

    Kaan Active Member

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik Heb ff rond gegoogle'd maar niks kunne vinde over de winnaars en hoeveel mense er meededen. mss dat iemand anders beter geluk heeft met zoeken :9
     
  8. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat voor 5 uur bekent is wie de winnaars zijn veel later zullen ze niet meer bellen.
     
  9. Kaan

    Kaan Active Member

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    0
    ja idd. kd8 zelf ook al tusse 15:30 //17:00.
     
  10. gn!uz

    gn!uz Logic is overrated!

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat er hooguit 1500 hebben meegedaan. Hiervan schat ik dat 10% met slechts 1 account de juiste antwoorden hebben gevonden. 150 dus! Kans van 1 op 30! :) Niet gek.. Maargoed, daar zullen ze nog wat selecties uithalen. Zelf zal ik wel buiten de boot vallen omdat ik de 30 inmiddels ben gepasseerd. :mad: Heb het wel met 1 account gedaan en het adres had ik best snel goed. 1 keer verkeerd ingevuld.. Maar daar ontkom je bijna niet aan. Volgens mij heeft vrijwel iedereen eerst iets met spui geprobeerd.

    Anyway, ze zullen wel na 14:00 uur bellen. Zou tof zijn als er in elk geval 1 winnaar bijzit die dit forum leest. Als zo iemand dan geen regged user is zou het erg ok zijn in elk geval even te laten weten dat de prijzen vergeven zijn.. Slapen wat mensen weer wat rustiger! :) Maar ga er maar van uit dat je naast de pot piest! Dan kan het altijd meevallen!
     
  11. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    gn!uz is er bekent dan dat je met meerdere accounts word uitgesloten zo jah dan denk ik dat er heeeel weinig mensen overblijven;)
     
  12. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Offtopics verwijdert. Please mensen, het is geen chat.. ;)

    Voeg elkaar anders ook ff toe op MSN o.i.d.
     
  13. Kaan

    Kaan Active Member

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    0
    Ontopic. Iemand al wat nieuws gevonde op google ???



    @ mod:/ WOW. zo Streng. Oke Dan weet k dat teminste.
     
    Laatst bewerkt: 22 okt 2005
  14. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Nope, heb al wel gezocht op google maar ik denk dat je het hier op xbw snel genoeg hoort :)
     
  15. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat is wel erg overdreven. Ik denk een paar duizend at best. Denk dat er rond de 500 met goede antwoorden zijn. Maar ja kans is dus nog steeds laag.
     
  16. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Grote kans dat een winnaar hier op xbw zit. Andere sites doen hier niet al te veel aan dus ik denk dat het aantal deelnemers wel mee valt. Grootste deel zal zich hier bezighouden.
     
  17. Kaan

    Kaan Active Member

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    0
    k hoop ook dat er een winnaar op XBW zit. zou leuk zijn. Weten we teminste dat EEN iemand heeft gewonnen
     
  18. gn!uz

    gn!uz Logic is overrated!

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    Om 0:00 was de sluiting.. Ze zullen vast niet 's nachts bezig geweest zijn om de winnaars eruit te pikken. Dan doen ze lekker vanaf vanmorgen. Om 17:00 willen ze weer naar huis. Dus rond 16:00 uur zal het wel bekend gemaakt worden.
     
  19. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Hoor ik hier wanhopigheid in doorklinken? ;)
     
  20. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Even een vraag. Worden de winnaars na bekentmaking ook op internet gezet dus op de cocacola site?
     

Deel Deze Pagina