BBC 2 18oo.183o uur: Microsoft's Big Games Gamble

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door INXBOX, 3 nov 2005.

1. INXBOX

INXBOX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 3 nov 2005
  2. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Was al eerder gepost jah.'
    BBC 2 om 19.00 uur, voor de mensen die het bericht niet kunnen zien ofzo.

Zeker dat ik ga kijken, ben namelijk wel benieuwd :D!

3. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Deze komt dus op Vrijdag 4 november om 20:00-20:30 Net geprogrammeerd om op te nemen :)

In Engeland is de wintertijd nog niet begonnen

Laatst bewerkt: 3 nov 2005
  4. MYSTERY X

Leuk Bevonden:
    31
    Ow, oké :p
    Dat wist ik dan weer niet.

Opnemen is meaby wel een goed idee ja.
    Waar gaat het dan precies over? Over de Xbox 360 prijzen en getallen enz. Dus NIET interesant.
    Of echt OVER de Xbox 360, zijn Graphics, en games?

5. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    geen idee .. maar ik ben vrijdags altijd aan het schaken ... dus moet ik het missen ... dus neem ik hem op met mijn media center pc ;)

6. dirtybolle

dirtybolle xboxlive member

Leuk Bevonden:
    0
    ik ga het kijken en opnemen :D

7. Boxxanna

Boxxanna Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb mirik enkingtuur gezienin de show :)

8. dirtybolle

Leuk Bevonden:
    0
    ik ook

en wat een verlies wat ze maakte met de XBOX
    weet je waar ik nu voor vrees dat ik geen xbox360 ga hebben op de laucnh dag :mad:

maar het was een vette show en veel info !

Laatst bewerkt: 4 nov 2005
  9. Nilamo

Nilamo To Own or not to Own

Leuk Bevonden:
    1
    vond het gedeelte met de moeders en die kinderen een beetje :{

10. Fireballs_nl

Fireballs_nl OF JE WORST LUST!

Leuk Bevonden:
    0
    Ok, ok mijn thread is dicht, zeer waarschijnlijk tegelijk getypt, scheelde slechts paar minuten... maar neem nu wel de tijd voor (kwas dit aan tikken en toen op verzend klikte was ie gesloten... lekker was dat... tekst nog kunnen redden 8) :

Programma net afgelopen, was wel aardig. Even een minisamenvatting van wat je o.a. hoorde en zag:

Centraal stond het feit of de Xbox-en versus de Sony Playstations het (alsnog kunnen) gaan maken. Ze lieten verschillende doelgroepen aan het woord die de huidige consoles evalueerden (paar wijsneuskids, huismoeders met kwijlende babies en een yo yo "gangsters"clubje). Vervolgens lieten ze mogelijkheden van de 360 zien. Hun conclusie was al snel: het is meer een entertainment systeem geworden dan een spelcomputer.

Verder keken we achter de schermen bij de X05 event, de marketing mannen, de journalisten pods, de "grote" problemen rondom fabricage, transport en levering van de 360 op tijd, evenals... de vele games het (uiteindelijk) niet zullen halen bij de launch... en dat hebben we gemerkt...

Wat vonden jullie ervan?

btw... is het forum op dit so ******* traag????

Laatst bewerkt: 4 nov 2005
  11. dirtybolle

Leuk Bevonden:
    0
    ja dat is wel waar

maar daar wouden ze mee aantonen dat 360 mikt op een breedt publiek en dan wilden ze eens controlleren als zij ook echt overtuigt zijn ! :D

12. The Stig

The Stig www.snyggast.se

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat het de hardcore gamer, wat ik toch wel een beteje was nog aanspreekt. Dit nieuwe concept spreekt mij gelukkig nu meer aan, aangezien ik nu toch meer ene casual gamer geworden ben...

13. Alé Gertje!!!

Alé Gertje!!! Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik wel eigenlijk geen xbox voor het brede publiek. Ik wil gewoon een keiharde gameconsole voor de hardcore-gamer......ik ben daar weliswaar niet 1 van maar als ik een game speel ben ik gewoon veeleisend. Een console voor het hele gezin is gewoon zo soft. Tuurlijk is et voor Microsoft beter als ze een groter publiek aantrekken maar echt bijzonder is et straks misschien niet meer om een xbox 360 in huis te hebben. Of sla ik hier compleet de plank mis???!!!

14. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Moet het dan bijzonder zijn om een 360 te hebben. Hoe meer mensen met een 360, hoe meer mensen op live en hoe minder PS2 fanboys.

15. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik vond het wel een interessant programma. Eindelijk tv-aandacht voor games dat echt wat te zeggen heeft! Geen mensen die zonder voorkennis met wat termen rondslingeren. :) Het backstage gebeuren van X05 was ook interessant om te zien.

16. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Alleen dom dat ze een stelltje domme huismoeders hun mening hebben gevraagd. Je gata ook niet aan een vegetariër vragen wat hij van vlees vind. En dan nog die kleine kleuters|:- Daar moet je ook niet aan de deur kloppen als het om publieke opnie gaat, want de 360 verkoopt denk ik heel goed bij een publiek van 14 en hoger

17. Traxx

Traxx Dutch Racing Crew

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand hier zo lief om het opgenomen filmpje te uploaden?O-)

18. Occisor

Occisor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Damn ik heb het gemist in verband met een reunie
    is het filmpje ook ergens te downloaden ? :+

19. Angelwithsoul

Angelwithsoul Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had liever nog wat meer shots gezien van het 360 menu en de opties die erop zitten... Plus wat goede in-game videos ofzo... Dat Microsoft moeilijkheden heeft met het bijhouden van de orders wist ik namelijk al ;)

20. MYSTERY X

Leuk Bevonden:
    31
    Idd, dat manneke van 6 jaar ofzo, begon over de "wel ow zo mooie" graphics van de playstation 2 ofzo te praten gek :p.

Verder vond ik het wel tof om te zien, en te horen wat ze vertelde.
    Ik denk dat dit programma nu ook wel ECHT een bevestiging heeft gegeven, van doe hoeveelheid Xbox 360's die er gaan komen.
    Oftewel, ben blij als je een Pre-order Kitje in je handen hebt.

Deel Deze Pagina