1up heeft bewijs gevonden dat Koyeo, dochtermaatschappij van Sony, haar werknemers (ook third party werknemers!) heeft aangespoort om valse berichten over oververhitte/kapotte xbox 360's de wereld in te brengen. Als dit waar is, vind ik het een zeer lage actie. Van sony fanboys kun je zoiets verwachten, maar als een dochterbedrijf van sony dat doet vind ik het echt niet kunnen. Bron: http://www.news0r.com/index.php?p=2801 (Ondanks dit bericht zijn er natuurlijk nog wel 360's waar echt iets mis mee is)
Het desbetreffende artikel dateert van de 24e. Toch een beetje vreemd dat ze echter geen link plaatsen naar het zogenaamde "bewijs" of dat er nu inmiddels twee dagen later nog steeds niets over terug te vinden is op 1Up zelf. Gewoon bullshit dus.
Als dat écht waar zou zijn, zou het een smerige kutstreek zijn geweest, die perfect in de oorlog zou passen van de Consoles.. Maar wel stoer
Het is inmiddels toch al vrij duidelijk bij veel mensen dat alle problemen bij de 360 reuze meevallen en sporadisch zijn. Niemand maakt zich er zorgen om. Al is dit slechts een nieuw gerucht tegen Sony, hijs wel sappig natuurlijk en kan Sony grote schade opleveren.
lekker, ik hoop dat sony op zn flikker krijgt, dan ga ik een feestje vieren, als de PS3 straks helemaal wordt afgetuigd.
Precies. Er waren ook veel berichten over scheurende iPod Nano schermen etc. Die hebben de verkoopcijfers ervan ook niet gehinderd. Dit soort nieuwsberichtjes zul je altijd horen bij nieuwe apparaten. Ik betwijfel of Sony daadwerkelijk hier achter zit. En als het zo is, dan doet het me toch vrij weinig. Beetje kansloos, maar ook weer grappig.
Even voor de duidelijkheid, er schijnt inderdaad een dergelijk bericht op 1Up te hebben gestaan, maar was omschreven als zijnde een gerucht en is inmiddels ook al weer van de site gehaald. En als dit echt waar was geweest stond het internet er al vol mee, wat dus niet het geval is. Nogmaals, het was dus gewoon bullshit.
Dacht ik al, Sony is soms niet de slimste in hun persberichten, maar zulke dingen doen kan ik me niet voorstellen... En veel had het me ook niet geboeid... De mensen zélf merken er toch niets van
*zucht* Hoe kun je iets in een doofpot stoppen wat er niet is? Of kun jij het tegendeel bewijzen _0/ Tja, en als zelfs een site met een naam als xbox360fanboy.com het nieuws al afschiet... http://www.xbox360fanboy.com/2005/11/26/sony-hazes-the-xbox-360/ Geen site voor jou Plasticman NL?
Ik bedoelde het gerucht alleen al, dat Sony er achter zou zitten. Die zal echt nog lang de wereld niet uit zijn. Er zijn natuurlijk wel aardig wat mensen die er persoonlijk belang bij hebben om een beetje een anti-ms relletje te veroorzaken. Mocht dit laatste echt zo zijn geweest, en men komt met bewijzen. Dan kan dit vervelend gaan uitpakken voor Sony.
1up Wat een domme/slechte games site is dat.... 99% van wat zei zeggen/doen is echt BS-crap.... Dus dit neem ik dan ook niet serieus.