Koyeo verantwoordelijk voor oververhittings berichten 360?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door tino, 26 nov 2005.

  1. tino

    tino Active Member

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    1up heeft bewijs gevonden dat Koyeo, dochtermaatschappij van Sony, haar werknemers (ook third party werknemers!) heeft aangespoort om valse berichten over oververhitte/kapotte xbox 360's de wereld in te brengen.

    Als dit waar is, vind ik het een zeer lage actie. Van sony fanboys kun je zoiets verwachten, maar als een dochterbedrijf van sony dat doet vind ik het echt niet kunnen.

    Bron:
    http://www.news0r.com/index.php?p=2801

    (Ondanks dit bericht zijn er natuurlijk nog wel 360's waar echt iets mis mee is)
     
  2. NL Eagle

    NL Eagle Californication

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    0
    wat is 1up:confused:
    betrouwbaar iets?

    als het waar is, tja een kat in het nauw maakt rare sprongen...
     
  3. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    Het desbetreffende artikel dateert van de 24e. Toch een beetje vreemd dat ze echter geen link plaatsen naar het zogenaamde "bewijs" of dat er nu inmiddels twee dagen later nog steeds niets over terug te vinden is op 1Up zelf.

    Gewoon bullshit dus.
     
    Laatst bewerkt: 26 nov 2005
  4. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Als dat écht waar zou zijn, zou het een smerige kutstreek zijn geweest, die perfect in de oorlog zou passen van de Consoles..

    Maar wel stoer 8)
     

  5. Het is inmiddels toch al vrij duidelijk bij veel mensen dat alle problemen bij de 360 reuze meevallen en sporadisch zijn. Niemand maakt zich er zorgen om.

    Al is dit slechts een nieuw gerucht tegen Sony, hijs wel sappig natuurlijk en kan Sony grote schade opleveren.
     
  6. Brolly

    Brolly Pr0 G4m3r

    Berichten:
    245
    Leuk Bevonden:
    0
    lekker, ik hoop dat sony op zn flikker krijgt, dan ga ik een feestje vieren, als de PS3 straks helemaal wordt afgetuigd.
     
  7. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Precies. Er waren ook veel berichten over scheurende iPod Nano schermen etc. Die hebben de verkoopcijfers ervan ook niet gehinderd. Dit soort nieuwsberichtjes zul je altijd horen bij nieuwe apparaten.

    Ik betwijfel of Sony daadwerkelijk hier achter zit. En als het zo is, dan doet het me toch vrij weinig. Beetje kansloos, maar ook weer grappig. :D
     
  8. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    Even voor de duidelijkheid, er schijnt inderdaad een dergelijk bericht op 1Up te hebben gestaan, maar was omschreven als zijnde een gerucht en is inmiddels ook al weer van de site gehaald. En als dit echt waar was geweest stond het internet er al vol mee, wat dus niet het geval is.

    Nogmaals, het was dus gewoon bullshit.
     
    Laatst bewerkt: 26 nov 2005
  9. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Dacht ik al, Sony is soms niet de slimste in hun persberichten, maar zulke dingen doen kan ik me niet voorstellen...

    En veel had het me ook niet geboeid... De mensen zélf merken er toch niets van :)
     
  10. Brolly

    Brolly Pr0 G4m3r

    Berichten:
    245
    Leuk Bevonden:
    0
    ah jammer, ik zag het al in mn gedachten, hoe sony een opdonder zou krijgen.
     

  11. Ik denk niet dat ie zo gemakkelijk in de 'Doofpot' zal verdwijnen:D
     
  12. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    huhm alweer iets negatiefs, lekker hoor *zucht*
     
  13. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    *zucht*

    Hoe kun je iets in een doofpot stoppen wat er niet is? Of kun jij het tegendeel bewijzen _0/


    Tja, en als zelfs een site met een naam als xbox360fanboy.com het nieuws al afschiet...

    http://www.xbox360fanboy.com/2005/11/26/sony-hazes-the-xbox-360/

    Geen site voor jou Plasticman NL?
     


  14. Ik bedoelde het gerucht alleen al, dat Sony er achter zou zitten.
    Die zal echt nog lang de wereld niet uit zijn.



    Er zijn natuurlijk wel aardig wat mensen die er persoonlijk belang bij hebben om een beetje een anti-ms relletje te veroorzaken.

    Mocht dit laatste echt zo zijn geweest, en men komt met bewijzen.
    Dan kan dit vervelend gaan uitpakken voor Sony.
     
  15. Xbox360boy

    Xbox360boy Active Member

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    0
    jepz heel vreemd allemaal,maar het zou mij echt niet verbazen als Sony er werkelijk achter zit.
     
  16. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    *Heeft een sloophamer in gedachten 8)
     
  17. VanGoghNL

    VanGoghNL Xbox 4 life

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    Als dit waar is hoop ik dat ze een flinke geldboete moeten betalen.
     
  18. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    1up :9 Wat een domme/slechte games site is dat.... 99% van wat zei zeggen/doen is echt BS-crap.... Dus dit neem ik dan ook niet serieus.
     

Deel Deze Pagina