1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Xbox Live Marketplace

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Martini, 30 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Martini

    Martini O RLY

    Berichten:
    1.034
    Leuk Bevonden:
    2
    [​IMG]

    Wat is Xbox Live Marketplace?
    Jouw ultieme gameshop op Xbox Live voor extra content, trailers, leuke arcadegames, kaart- en bordspelletjes, demo's en meer voor de Xbox 360.
    Xbox Live Marketplace is ongeveer de belangerijkste locatie van de online service op de Xbox 360, waarschijnlijk komen sommige functies wel bekend voor oude Xbox beheerders, zoals content download en Xbox Live Arcade.

    Hoe werkt Xbox Live Marketplace?
    Ten eerste is het erg toegankelijk, zodra je bent ingelogged met Xbox Live kan je gelijk naar de Marketplace, Silver of Gold maakt niet uit, beiden hebben toegang tot Xbox Live Marketplace.
    Ten tweede Xbox Live Marketplace accepteerd geen geld, alles wordt betaald met Microsoft Points, dit zijn prepaid kaarten die gewoon in de winkel te koop zijn

    Wat kan je nou precies krijgen op Xbox Live Marketplace
    Je kan genoeg dingen downloaden op Xbox Live Marketplace voor ieder wat wel anders, onder andere:
    - Demo's en trailers
    Heb je een leuke game gezien of komt die binnekort uit, maar weet je niet of je 'm wilt kopen, download dan de trailer of speel de demo om er zeker van te zijn.
    - Skins en thema's
    Maak je interface wat meer pikanter door skins en themes te downloaden die de uiterlijk voor je menu, gamer profile veranderen en meer!
    - Gamecontent
    Voor de meeste gamers is dit de rede om lid te zijn van Xbox Live Marketplace, niet alleen omdat de content de game plezier verlengt met content, maar ook omdat het zo simpel is om te downloaden en te verwijderen.
    - Xbox Live Arcade
    Ook wel bekend voor oude Xbox beheerders, oude classics die compleet te downloaden zijn, geschikt voor alle gamers, jong en oud.

    Als je nou per ongeluk je content verwijdert hebt, bijvoorbeeld een killer map voor Perfect Dark Zero, kan je die altijd makkelijk opnieuw downloaden via Download History, gratis natuurlijk.

    [​IMG]

    Check voor meer informatie over de laatste updates en nieuwtjes op Xbox.com.
    Heb je verder nog vragen over Xbox Live Marketplace of wil je iets kwijt erover is dit de thread.
     
    Laatst bewerkt: 30 nov 2005
  2. Martini

    Martini O RLY

    Berichten:
    1.034
    Leuk Bevonden:
    2
    [​IMG]
    Wat zijn Microsoft Points?
    Microsoft Points is het nieuwe betaalmiddel voor de next-gen Xbox console dat voor iedereen toegangkelijk is, bij de oude Xbox console was het zo, als je geen credit card had dan had je geen premium content, maar nu kan je dan een prepaid kaart kopen in de winkel met een bepaalde waarde.

    Wat kan ik nou precies doen met Microsoft Points?
    Natuurlijk kan je premium content via Xbox Live Marketplace kopen onder andere skins, levels, maps voor multiplayer games, volledige versies van Xbox Live Arcade games.
    In de toekomst is de verwachting dat de User-to-User transactie mogelijk zou moeten zijn, dit houdt in dat je bijvoorbeeld een skin voor Project Gotham Racing 3 kan verkopen doormiddel met Microsoft Points.

    Hoe kom ik aan die Microsoft Points?
    Er zijn meerdere manieren om aan Microsoft Points te komen:
    - Voor mensen met een creditcard kan je ze simpelweg via Xbox Live Marketplace kopen.
    - Als je nou geen creditcard hebt kan je altijd nog een prepaid/gift kaart kopen bij de lokale retailer.
    - Natuurlijk kan je ze ook gewoon winnen met promoties of krijgen bij speciale events waar ze dan worden uitgedeeld.

    [​IMG] [​IMG]


    Gamer Pictures & Themes
    Je wilt wat Gamer Pictures kopen voor je Gamer Profile of wat Themes voor je dashboard, maar je weet niet hoe ze eruit zien.
    Geen probleem, check ze in de Preview Gallery, hier alvast een paar voorbeelden wat je er kan vinden:

    Amped 3
    [​IMG]

    Call of Duty 2
    [​IMG]

    Condemned: Criminal Origins
    [​IMG]

    GUN
    [​IMG]

    Kameo: Elements of Power
    [​IMG]

    QUAKE 4
    [​IMG]

    Tony Hawk's American Wasteland
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 29 dec 2005
  3. Martini

    Martini O RLY

    Berichten:
    1.034
    Leuk Bevonden:
    2
    Beschikbare downloads

    American Wasteland (14 downloads)
    Amped 3 (13 downloads)
    Bankshot Billiards 2 (2 downloads)
    Bejeweled 2 (2 downloads)
    Call of Duty 2 (12 downloads)
    Condemned (8 downloads)
    Digital Entertainment (7 downloads)
    EA SPORTS™ FN 3 (3 downloads)
    Full Auto (1 downloads) New!
    FIFA 06 RTFWC (78 downloads)
    Binnekort :9

    Gauntlet (2 downloads)
    Geometry Wars Evolved (2 downloads)
    Gun (14 downloads)
    Hardwoord Backgammon (2 downloads)
    Hardwoord Hearts (2 downloads)
    Hardwoord Spades (2 downloads)
    Joust (2 downloads)
    Kameo (22 downloads)
    King Kong (2 downloads)
    Lost Planet (2 downloads)
    Madden NFL 06 (70 downloads)
    Binnekort :9

    Marble Blast Ultra (2 downloads) New!
    Mutant Storm Reloaded (2 downloads)
    NBA 2K6 (2 downloads)
    NBA LIVE 06 (68 downloads)
    Binnekort :9

    NFS Most Wanted (3 downloads)
    NHL 2K6 (2 downloads)
    Optional iPod Support (1 downloads)
    Outpost Kaloki X (7 downloads) New!
    Perfect Dark Zero (12 downloads)
    PGR3 (3 downloads)
    Quake 4 (11 downloads)
    Ridge Racer 6 (28 downloads) New!
    Robotron: 2084 (2 downloads)
    Smash TV (2 downloads)
    Tiger Woods PGA TOUR06 (2 downloads)
    Wik: Fable of Souls (2 downloads)
    Xbox 360 Community (36 downloads)
    Xbox 360 Dashboard (27 downloads) New!
    Zuma (2 downloads)
     
    Laatst bewerkt: 26 jan 2006
  4. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Netjes :)

    Ik heb nog een paar vraagjes:
    1.) Is er al bekend in welke smaken/groottes die MP-kaarten komen?
    2.) Kost een prepaidkaart dan exact hetzelfde als dat je de MP's via je credit card koopt?
    3.) Zijn de punten voor ons duurder dan voor Amerikanen? Op de volgende screenshot staat nl dat 2000 punten $25,- kosten, en bij ons kost een kaart volgens mij ook €25,-
    Stom ook dat je geen extra punten krijgt als je voor een hoger bedrag haalt (bijv. 1000 kost 12,50 en 2000 is gewoon het dubbele)...
    [​IMG]
     
  5. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor €25 krijg je toch 2100 MS points?
     
  6. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk dat dat alleen in de winkel is...
     
  7. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Nice, dit gebeuren.

    Wil die punten namelijk eigenlijk alleen gebruiken, voor vette Themes op mijn blades of leuke plaatjes als avater.
    En aangezien deze weinig punten kosten, wil ik dus voor een zo klein mogelijk bedrag punten kunnen aanschaffen.

    Ik zie nu dus dat dat het geval is :)!
    Wel zo prettig, hoef ik niet meteen veel geld aan punten uit te geven.
     
  8. Xdude

    Xdude Live baby Live!

    Berichten:
    35
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor 24,99 euro krijg je een kraskaart voor 2100 points. Dat is dus ongeveer het zelfde als 2000 punten voor 25 Amerikaanse Dollars. Je kunt ook middels een credicard online points aanschaffen. Gaat dan op dezelfde manier als voorheen met betaalde content.

    Kom maar op met die vette themes ,gamerpictures enz...:)
     
  9. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Zal het ook ooit mogelijk gaan worden om door middel van wat punten een avater naar microsoft te 'zenden' en dat deze naar je Xbox Live profiel wordt geplaatst?
     
  10. M@cer

    M@cer PES Freak

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik ben blij dat je ook een kleiner aantal punten kan aanschaffen, voorlopig heb ik nog geen 2000 punten nodig.. Met 500 kan ik toch een hele tijd voort denk ik.
     
  11. kes

    kes kes

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft misschien iemand anders ook geen fifa 06 RTWC demo op marketplace staan. Ik wilde die vanacht gaan downen maar kon hem niet vinden :'-(
     
  12. Corneel

    Corneel Active Member

    Berichten:
    358
    Leuk Bevonden:
    0
    Yup, ik heb die ook niet. De King Kong demo is ook niet aanwezig jammergenoeg :mad:.
     
  13. Martini

    Martini O RLY

    Berichten:
    1.034
    Leuk Bevonden:
    2
    Er missen inderdaad wat demo's, misschien komt dat door de instelling van de regio, heb die info maar slechts ook alleen gequote van Xbox.com.
    Ik zou snel mogelijk info plaatsen over Microsoft Points, ben nu te druk bezig met gamen :9
     
  14. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Ik kon alleen de demo van Kameo vinden, maar er waren toch ook demo's van Need For Speed Most Wanted en nog meer.....?
     
  15. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Ja waar is die demo van Fifa?? Die wil juist hebben...
     
  16. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Er is genoeg te downloaden... de Demo van Kameo staat helemaal onder aan de lijst, is 500 mb.
    Demo van NFS: Most Wanted is bijna 1 gb. Die 20 gb harde schijf zit snel vol ben ik bang.
    Tevens kan je ook allerlei andere filmpjes downloaden zoals pgr3 bezoek van Gamekings en intervieuws en RED vs BLUE :cool:
    Gewoon overal op klikken en je vindt vanalles! Ik ben nu de hele interface van de 360 gewend en het bevalt me uitstekend!!!
     
  17. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Game Kings is echt vet op me 360 _O_ Maar waar is nou die king kong demo?
     
  18. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Die demo is er nog niet zo te zien :)
    Ik zie wel kameo, madden, nba, nfs: most wanted
     
  19. berry

    berry Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    is het ook mogelijk om punten te krijgen door goed te gamen???
    En met die behaalde punten dingen op de marketplace kopen???
     
  20. mark8925

    mark8925 Guest

    ik wil de fifa demo wel spelen, echte spel lijkt me nix.. veels te uitgemelkt
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina