Xbox360 Game Help/Cheats?

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Willem, 3 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Nu de Xbox360 in Nederland te koop is, en ook de games komen er meteen vragen over die games!
    Want misschien zit je vast bij Perfect Dark Zero, of vraag je je af welke auto je het best kan aanschaffen bij PGR3?
    Daarom moet er een apart Xbox360 Game Help/Cheats sub-forum komen.
    Er is al een Xbox360 Games forum, dus waarom geen Help/Cheats?

XBW, laat iets van je horen!

2. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hier zat ik idd ook op te wachten maar is er nog niet? :confused:

Games als Kameo en Condemned zijn toch games waarbij je heel wat kan vragen...

3. Borix

Borix Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    zou het niet gewoon de bedoeling zijn dat je die topics in het oude xbox help forum plaatst?

4. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Oh? Nou als het moet dan komt ie eraan hoor! ..

Anyway; je kan gewoon het huidige Help forum gebruiken. Dat forum biedt nog genoeg capaciteit om daar ook 360 vraagstukken te verwerken.
    Waarom geen melding dan van onze kant? Leek mij for the obvious. Wil je een help thread aanmaken en je ziet er geen 360 forum gedeelte voor dan doe je dat toch al in het bestaande help forum?

5. Eellie

Eellie The E stands for Eellie

Leuk Bevonden:
    4
    ja en volgens mij was er ook al gezegt dat het forum binnenkort geupdate zou worden.... dus dan weet je toch dat je zo'n sub-forum kan verwachten!

6. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Moet, moet. Sorry hoor! Zo bedoelde ik het niet.
    Maar aangezien er na een tijdje een apart Xbox360 Games forum kwam, dacht ik: Ik vraag het meteen, inplaats dat al die helpthreads weer verzet moeten worden naar een later verschenen sub-forum.
    Maar als het gewoon in het Xbox Game Help/Cheats kan, is mijn vraag beantwoord en kan deze thread (denk ik) dicht.

7. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Bedankt voor het meedenken in ieder geval dan. :)
    Maar voorlopig kan alles nog in het huidige forum, en misschien veranderd dat wel nooit. Dat moeten we even afwachten, stel we maken toch een apart forum er voor aan dan is het verplaatsen van die threads redelijk snel gedaan tegenwoordig. :)

- Closed

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina