Ik heb gezien dat je op 1 of andere manier je gamercards op je achergrond kan krijgen weet iemand hoe dat moet?? bedankt
Voor Windows XP klik met de rechter muis knop op het bureaublad, kies dan voor "eigenschappen". Nu zie je het "eigenschappen voor beeldscherm" menu kies dan het tabblad "Bureaublad" en dan de optie "Bureaublad aanpassen". Dan het tabblad "Websites" en onder "nieuw" vul dan bij locatie het volgende in: Code: http://gamercard.xbox.com/[I]jouwgamertag[/I].card Druk "OK" en dan komt er de melding "Een nieuwe Active Desktop-item toevoegen" druk dan ook op "OK" zorg er voor dat de url is aangevinkt sluit de openstaande menu's af door op "OK" te drukken en voila daar is je gamertag op je bureaublad..
bij mij lukt het niet er gebeurt niets je moet toch gewoon op xbox.nl aanmelden en dan bij je gamertag staat toch een url van je gamercard .? en die moet je ttoch plakke in je tekstje zeg maar
Ja klopt alleen de servers van live.xbox.com liggen om de haverklap plat omdat ze de drukte niet aan kunnen maar ze zijn er mee bezig..
Server Error in '/' Application. -------------------------------------------------------------------------------- Runtime Error Description: An application error occurred on the server. The current custom error settings for this application prevent the details of the application error from being viewed remotely (for security reasons). It could, however, be viewed by browsers running on the local server machine. Details: To enable the details of this specific error message to be viewable on remote machines, please create a <customErrors> tag within a "web.config" configuration file located in the root directory of the current web application. This <customErrors> tag should then have its "mode" attribute set to "Off". <!-- Web.Config Configuration File --> <configuration> <system.web> <customErrors mode="Off"/> </system.web> </configuration> Notes: The current error page you are seeing can be replaced by a custom error page by modifying the "defaultRedirect" attribute of the application's <customErrors> configuration tag to point to a custom error page URL. <!-- Web.Config Configuration File --> <configuration> <system.web> <customErrors mode="RemoteOnly" defaultRedirect="mycustompage.htm"/> </system.web> </configuration>
Nee, de 360 controllers hebben usb. Ik heb het geprobeerd en het werkt ook maar: 1) Ik krijg een lelijk grijs vlak onder me gamercard 2) de namen van de overige programm's krijgen een wit vlak or omheen.
ik heb nog ff een vraagje he ik zie dat bij die gamercards heel veel andere avaters staan dan die ik kan kiezen, Hoe zet je die er op???