Perfect Dark Zero Helpthread

Discussie in 'Algemeen' gestart door Panzerdelta, 6 dec 2005.

  1. Panzerdelta

    Panzerdelta Konnichiwa!

    Berichten:
    633
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]


    het spel zelf is al een paar dagen oud. en er zijn vast wel vat mensen die vast zitten of een irritant gedeelte zijn tegen gekomen.

    je kan hier vragen (onderandere):
    - Hoe je verder komt in level X
    - Hoe je achievment Y unlocked
    - Hoe elk wapen werkt
    - Hoe je welk wapen unlocked in de SP
    - Welke base waar zit (Darkops)
    - De beste route naar punt Z


    De algemene PDZ Tread vind je hier: deel 1 en deel 2
     
    Laatst bewerkt: 12 dec 2005
  2. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    Een voorbeeld van een achievement is "100 Kills in Killcount" of "100 Flags Captured". Is er een mogelijkheid om te zien wat je huidige statestieken (bijvoorbeeld hoeveel kills je al hebt gemaak) zijn?
     
  3. Gamer

    Gamer PS3 - 360 Verslaafde

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    1
    ik heb een demo kit nodig voor het derde level van PDZ ...maar ik kan nergens meer die vinden , weet iemand waar je die kan vinden ?? ik moet namelijk een muur opblazen
     
    Laatst bewerkt: 6 dec 2005
  4. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    Een demo kit heb je al bij je. Je moet gewoon naar de muur lopen die je moet opblazen. Zodra je bij de muur bent verschijnt een icoon met "Blow Up". Duw dan op het linker of rechter pijltje van je D-Pad, verbind de draad van het ene naar de andere punt en ren weg voordat je zelf meeontploft :9 Maar over welk level heb je het eigenlijk (De telling begint bij missie nul, dus heb je het over Subway Retrieval of Rooftops Escape?) en in welk punt in dat level want ik kan me niets herinneren van een muur opblazen.
     
    Laatst bewerkt: 6 dec 2005
  5. Beawulf Agate

    Beawulf Agate aka Mad Murdock

    Berichten:
    651
    Leuk Bevonden:
    1
    [Perfect Dark Zero]
    Zit een beetje vast in Mission 10 Secret Agent. Als ik beneden ben, dan kan ik niet over een kuil (hoewel heel bijzonder, de hulp pijlen het wel aangeven). Ben ik ergens een switch vergeten? (Bijzonder dat de kuil wel overbrugd is in mode Agent)
     
  6. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    Is dat die kuil waar je aan de overkant die rode lasers ziet? Als je voor die kuil staat moet je je omdraaien en dan zie je links en rechts 2 vierkante blokken staan. Links zit onder het blok een plaat. Rechts zit die plaat ook maar het blok staat er niet op. Ga dus achter het blok staan en sla er dan zo tegen dat het op de plaat komt de staan. Bij de kuil komt dan de vloer omhoog en je kunt er dan overheen lopen ;)
     
  7. Beawulf Agate

    Beawulf Agate aka Mad Murdock

    Berichten:
    651
    Leuk Bevonden:
    1
    Check, thanks!!! Dit is wel leuk aan Perfect Dark Zero... Als je een hogere moeilijkheidsgraad kiest, dan zijn er meer enemies én meer andere soort uitdagingen/puzzels :)
     
  8. kelianx

    kelianx Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    is wel een mooi spel maar het is de erste op de 360
     
  9. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0
    Heey heey,

    Ik vroeg me af of je in Multi-Player Split sceen (dus niet op Live) ook voertuigen kan gebruiken (de hoevercraft en de jet-pack)

    Ik ben ze nog niet tegen gekomen, of licht dat aan mij?
     
  10. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat kan gewoon. Er staan blauw doorzichtige schermen in het spel. Als je daarin kan staan kun je hm met A activeren. Als je dit doet berschijnt er een groene jetpack of hovercraft.
     
  11. Panzerdelta

    Panzerdelta Konnichiwa!

    Berichten:
    633
    Leuk Bevonden:
    0
    je moet het wel selecteren en dan kan je een Hovercraft en een Walker/jetpack krijgen.
     
  12. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    Een vriend van mij speelde laatst in dat level in de stad (kom niet op de naam, dacht urban) en daar vond hij een jetpack. Ik heb deze nog nooit gezien en hij wist ook niet meer waar het was. Kan iemand mij vertellen waar ik deze jetpack kan vinden?
     
  13. Panzerdelta

    Panzerdelta Konnichiwa!

    Berichten:
    633
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet het eerst instellen als je een game start en daarna vind je ze bij een base
     
  14. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    Het was tijdens een killcount game. Er was dus niet echt een base. Hij had hem ergens gevonden in een gebouw.
     
  15. Panzerdelta

    Panzerdelta Konnichiwa!

    Berichten:
    633
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar het gebouw waar hij het vondt is een base. er staat niet dat het een base is. maar in Urban heb je 4 bases. die worden gebruikt voor Darkops/ spawnpoint voor player/voertuigen
     
  16. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok thanks. dan ga ik daar in buurt maar eens zoeken.
     
  17. fl0wrush

    fl0wrush Vitamin R

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je zeg maar in de lobby zit moet je op je eigen gamertag A drukken en dan Pre-Game Stats kiezen. Hier zie je al je kills, headshots enz. Ook kun je jou stats vergelijk met die van andere mensen in de lobby. Persoonlijk vind ik dit een heel relaxte optie! _O_
     
  18. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja was ik al achter gekomen. Toch bedankt ;)
     
  19. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan alleen voertuigen in DarkOps krijgen, niet in deathmatch... of hoort dit (in niet online potjes)
     
  20. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, ook in deatmatch kun je voertuigen krijgen
     

Deel Deze Pagina