Ik heb mijn headset keurig aangesloten. En het knopje overgehaald om de micro te activeren. Maar tijdens games hoor ik helemaal niks van andere mensen wat moet ik doen. De volgende games geprobeerd: Cod2 Pgr3 Pdz
hoor je wel de stemmen door je tv? dat had ik vandaag ook moet je ff je headset eruit halen en dan terug erin stoppen.
volgens mijn kan je bij een opties voices volgens mijn zeggen hoe je het geluid wil laten lopen over de boxen of headset of beide misschien dat het daaraan ligt
Welke optie moet je nemen dan? Ik heb vandaag een nieuwe headset gekocht en hoor echt heel vaag af en toe wat mensen (CoD 2) en dan nog alleen in het menu. Verder hoor ik mezelf dubbel en met een driedubbele echo.... het geluid zachter zetten zorgt ervoor dat ik niks meer hoor Bij CoD 2 hoor je toch ook mensen te horen tijdens de game?
Ik weet niet tegen wie je het hebt, maar mijn geluid staat iig niet op mute. Ik hoor echt wat gemurmel af en toe in het menu van CoD 2 en verder dus helemaal niks Vind het trouwens maar een krakkemikkig ding voor €20,-:{
ja veel mensen hadden het probleem, en om het op te lossen moet je naar de family settings ofzo gaan daar kom je via je xbox dashboard en dan moet je allemaal dingen aanzetten waardoor je andere mensen behalve je friends ook gewoon kan horen via xbox live
Kan uiemand anders ff precies uitleggen hoee dat zit? er zijn vast veel mensen met het zelfde probleem
Jah ik heb hetzelfde probleem als Kevf. Ik hoor af en toe wat gemurmel (dit is in private chat). De mic doet het wel want mensen horen mij wel. Als ik het geluid op mijn boxen zet dan hoor ik mensen wel praten . Ik denk dat het aan de headset zelf ligt want als ik de oude headset van de xbox er in doe dan doet ie het wel goed.