de advanced scart kabel voor de xbox 360 die sluit je dus aan de ene kant, achterkant xbox 360 en dan de andere kant in je tv, maar hoe zit het dan met het geluid? je bent dan dus verplicht om geluid van de tv te nemen en niet van je radio of iets anders?
Heb je wel op www.xbox.nl gekeken bij dat ding? Er zit dus een optische aansluiting op. Daarmee sluit je de 360 aan op je receiver / stereo d.m.v. een toslink kabeltje.
vraagje: ik wil zo'n kabel gaan kope maar is het mijn geld wel waard.. want wat veranderd er eigenlijk qua beeld kwaliteit?? THANKS
enne nogmaals.... je kunt een scart-blok gebruiken om meer scart aansluitingen te kunne gebruike op 1 tv.... works fine bij mij heb de ps2 xbox1 en xbox360 en dolby erop aangesloten.... ongeveer 6 euri bij hema ofso
als je een scart blok gaat gebruiken met een advanced scart is het je geld niet waard ... die scart blokken resoneren als een gek
Je moet wel kwaliteit kopen hé! Ikzelf gebruik een scartblok met 3 ingangen : geen storingen : perfect beeld op alle consoles.
Heeft iemand een duidelijk antwoord op deze vraag? Want ik hoor menige mensen zeggen dat de advanced scart cable niet echt een verbetering geeft.
Inderdaad, ikzelf heb een advanced scart, en ik moet eerlijk toegeven dat het verschil echt minimaal is. Het is niet meer zoals vroeger waar het een wereld van verschil was. Ik zou zeggen, spaar je geld voor een VGA kabel in de plaats. Greetzzz!
Mijn tv op mn kamer is bijna 10 jaar oud (hij werkt nog uitstekend en is een perfecte tv voor zijn tijd) Zou het dan wel nuttig zijn om een Advanced Scart te kopen?
Als je niet van plan zou zijn om later een VGA kabel te kopen om op CRT of eender welk monitor te spelen, dan zou ik je aanraden om toch maar de advanced scart aan te schaffen. Met z'n RGB signaal is het de beste keuze na component, VGA en dergelijke. Ik vermoed indien je een xbox360 aanschaft, je daadwerkelijk het beste beeld wil wat je TV kan weergeven, ik dat geval zou een aankoop niet misplaatst zijn. Nogmaals, enkel alleen als je op een gewoon TV wil blijven spelen. (heb ook nog een 70cm Sony Trinitron staan en met RGB kabel perfect beeld, gebruik nu wel mijn 82cm TV... en wanneer de VGA kabel hier beschikbaar is, schakel ik over op m'n 22inch IIyama CRT monitor ). Greetzzz!
Ik ben wel van plan een HDTV te gaan kopen, maar ik wacht op een aanbieding of dat ze wat goedkoper worden zodra de markt opengebroken is. Als die aanbieding niet snel komt denk ik wel dat ik er zolang eentje ga aanschaffen.
same for me... die dingen zijn nu te godsgruwelijk duur, maar dat was vroeger net zo met die flatscreens, terwijl ze nu voor nog geen 200 euri's te koop staan bij de MM... dus nog ff wachtte en eruit halen wat er uit te halen valt nu...
MM heeft nu net een aanbieding. De Aced AL2671 W 26 voor 700 euro. Dat vind ik nog wel te doen maar volgens mij kun je daar de 360 niet op aansluiten. Dat wordt dus maar weer wachten .
tja je kunt natuurlijk ook een pc monitor gebruiken en kijken wat daar uit komt... maar ja de maten daarvan zijn niet zo gek groot... of je moet veel geld kwijt zijn...
Ja klopt, maar het zal niet meer lang duren voordat ik het huis uitga. Als ik dan nu een HDTV koop kan ik daar 10 jaar mee doen. Die kan ik dus ook in mijn eigen huis kopen. Lijkt me wel zo makkelijk om nu al gelijk eentje te kopen, omdat ik het anders later toch doe