The Shadow of Aten

Discussie in 'Algemeen' gestart door Ms. Smith, 12 dec 2005.

1. Ms. Smith

Ms. Smith Smithfire

Leuk Bevonden:
    0

Genre: actie/adventure
    Platforms: Xbox 360 en PC
    Publisher: niet bekend
    Developer: Silicon Garage Arts
    Release datum: (*komt niet uit in Europa) Amerika - 4de kwartaal 2007

The Shadow of Aten is een 3D actie/adventure game die zich afspeelt in het Egypte van de jaren '30. De aantrekkelijke Britse avonturier Allan Scott baant zich een weg door de droge woestijn opzoek naar de mysteries en schatten van het oude Egypte. Het spel heeft zijn naam te danken aan de vele mythische verhalen over de god Aten.
    Allan bevindt zich voor een groot deel van zijn tijd in de exotische stad Caïro. Hij bezoekt o.a. de Valley of the kings en The city of Luxor. Hierbij maakt men gebruik van het free-roam systeem dat we kennen van GTA.
    De missies zijn vrij gevarieerd. Zo kan men puzzelen, vechten en racen. Bij het laatste kan men gebruik maken van verschillende voertuigen waaronder trucks, kamelen en motoren. Naast missies bestaan er ook nog mini-games.

Zoals hierboven al vermeld komt de game helaas niet in Europa uit.

Check hier de trailer en houdt deze site in de gaten.

PC screens

Laatst bewerkt: 12 dec 2005
  2. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    poe blij toe dat tie nie in europa uitkomt.... dit is egt bij langer na geen xbox 360 kwaliteit... maar ja das mijn mening

3. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Niet in Europa?
    WAAROM?!?!

Maar daar kan nog verandering in komen, hoop ik.
    Wat ik nu zie is erg vet, ben nu de trailer aan het downloaden dus kan hem zo zien.
    Aan de screens te zien (Vooral die met tekst) kan je ook communiceren/praten met NPC's zoals in KOTOR?
    Hoop dat het wat wordt.
    Binnenkort zal ik laten horen wat ik van de Trailer vind.

EDIT: Mwa, aan de hand van die trailer kan ik eigenlijk niks zeggen. Afwachten dus.

Waar slaat dit nou weer op?
    Ten eerste moet het spel nog gemaakt worden, dus er kan nog zoveel veranderen. Bijvoorbeel de graphics.
    Ten tweede, de graphics hoeven niet alles te zijn wat een game goed maakt. Misschien is de gameplay wel hardstikke goed.

Laatst bewerkt: 12 dec 2005
  4. Ms. Smith

Ms. Smith Smithfire

Leuk Bevonden:
    0
    Op IGN staat bij release in Europe: Unreleased, maar dat kan inderdaad nog veranderen. Ik zal even in de beginpost zetten dat de screens van de PC-versie zijn, zo te zien zorgt dat een beetje voor verwarring.

5. Boxxanna

Boxxanna Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Hhm had een bepaald bedrijf genaamd Microsoft niet beloofd voor wereldweide launch vanaf nu. Dus niet dat wij uit europa moeten wachten. Microsoft houd zich zo te zien niet aan zijn woord.Jammer de game lijkt me wel wat hebben. btw ze hebben tot eind 2007 om de graphics op te poetsen. dat is 2 jaar;)

6. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4
    Tijdens het bekijke van de screens was ik zo van: GAAAAAP

zulke graphics kan de 1e Xbox nog wel aan

7. Boxxanna

Boxxanna Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ze hebben nog tot einde 2007, en als ie uitgesteld is tot 2008. Is genoeg tijd neem ik aan;)_0/

8. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4
    De setting is ook echt niet-boeiend IMO .. Egypte jaren 30 :confused:

9. Boxxanna

Boxxanna Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik weet het niet. Ik ben zo'n die elke game een kans geeft. Als je erover naddenkt kan vechten in de woestijn met kamelen, auto's, geweren en zwaarden wel interessant zijn. En die steden kunnen ze ook wel goed uitwerken. Het idee kun je goed uitwerken maar of dat ze lukt is een ander verhaal.l(:D

Deel Deze Pagina