[Centraal] Het Dashboard

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door fl0wrush, 13 dec 2005.

1. fl0wrush

fl0wrush Vitamin R

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gezocht maar kon geen thread vinden die in het algemeen over het dashboard gaat. Toch vind ik het dashboard één van de beste verbeteringen ten opzichte van de 'normale' xbox.
    Ook zie ik dat er op dit forum hier en daar toch nog een x aantal vragen zijn over het dasboard. Dit is begrijpelijk want hij heeft toch een flinke dosis functies en opties. Deze hebben enig speurwerk nodig om het uiterste er uit te halen.

Ikzelf wil beginnen met een vraag:

Ik heb ergens in mijn dashboard gezien (weet niet meer precies waar dat was) dat er zoiets stond van. Dashboard v1.2 (dit gebruik ik maar als voorbeeld want ik weet niet meer precies wat er stond). Waar ik op doel is dat er een bepaalde versie is van XBox Dasboard, wat het dus mogelijk maakt dat er in de toekomst het updates komen voor het dashboard bijvoorbeeld: nieuwe versies, functies en uiterlijk.

Ik zou graag wat meer informatie hier over willen. Is het al eens aangekondigd of gewoon gezegd dat er updates van het dasboard komen of is hier geen sprake van.

2. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Hoe kan ik een andere "Theme" kiezen. Ik heb overal al meerdere keren gekeken, maar kan het echt nergens vinden!

Laatst bewerkt: 13 dec 2005
  3. fl0wrush

fl0wrush Vitamin R

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is wat je precies doet:

1. Druk, als je in het dashboard zit, op de guidebutton midden op je controler.
    2. In je guide ga je naar Personal Settings.
    3. In je personal settings selecteer je Themes en voila daar staat een lijst met themes.

4. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Thx ik ga het meteen even proberen :)

5. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    juist, dat moest ik ook nog weten, thx _O_

6. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    jeb er komen nieuwe versies van de dashboard ...voor bc word deze elke keer geupdate en als men ergens een lek vind word deze ook met een update gefixed... De originele xbox dashboard was ook een tijd gelden ge-update naar versie 2.0

7. fl0wrush

fl0wrush Vitamin R

Leuk Bevonden:
    0
    Aha ok dan. Dus ik moet geen grote updates gaan verwachten zoals hele nieuwe functies. De meeste updates die gedaan worden hebben wij niet door en zijn alleen software bugs.

8. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Wat voor extra functie wel je er dan nog bij?

9. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    is het mogelijk als jij in een game zit terug te kunnen keren naar het volledige dachbord (dus zonder de cd lade te hoeven openen?

10. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Ja,

kilk op de ''Guidebutton'' en dan op ''Y'''en dan op ''Yes''

11. Brandts

Brandts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Persoonlijk plaatje aan je gamertag toevoegen.

12. fl0wrush

fl0wrush Vitamin R

Leuk Bevonden:
    0
    het is niet dat ik er om zit te springen maar ik zou het altijd leuk vinden als er ooit in de toekomst wat kleine dingen veranderen. Het moeten geen supergrote veranderingen worden maar gewoon wat kleine dingen zoals dat je je eigen foto als gamerpic kan gebruiken. Ik vroeg me gewoon af of dat vanaf afstand aan te passen was en of ik daar nog op kan hopen.

13. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht ook dat je met de Xbox 360 muziek, savegames en andere dingen kon uitwisselen met andere gebruikers.

14. fl0wrush

fl0wrush Vitamin R

Leuk Bevonden:
    0
    Juist zulke dingen wil ik ook graag zien. Dat het meer ala msn is. Maar dat muziek gaat moeilijk worden omdat Microsoft ook vast zit aan die rechten van illegale muziek enzo.

Maar misschien dat er ooit nog een webcam gaat komen.
    Ja ik weet het hij is pas 11 dagen uit en het is ook niet broodnodig maar het zijn gewoon wat ideeën

15. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    save games kan wel maar muziek niet

16. Brandts

Brandts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Savegames uitwisselen lijkt me geen goed idee. Dan help je gelijk het hele idee van de "achievements" naar de knoppen. En je wilt een spel toch zelf uitspelen als je het koopt lijkt mij zo. Wat moet je dan met de savegame van iemand anders.

17. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Vertel :eek:

18. *NK*

*NK* The American Dream

Leuk Bevonden:
    0
    Heb een vraag over die savegames heb nu een savegame van PES5 op de XBOX kan ik die op de 360 zetten of is dit niet mogelijk? :confused:

19. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Dat heet piraterij en dat wilt ms niet ... dus je kan alleen streamen .... Net als de gamerpicture aan laten passen zal ms ook nooit toe staan, omdat men dit niet kan managen ..en ms is bang dat er illegale/verboden/schokkende plaatjes gebruikt gaan worden

Save games kan je niet overzetten. Waarom niet? Omdat dit een beveiligings lek kan zijn ... ms wilt hacken voorkomen ... dus daarom is het niet mogelijk

Als je een memory unit hebt kan je save games overzetten ... maar dit kan alleen met de memory unit van MS

Laatst bewerkt: 13 dec 2005
  20. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    voeg mij ff toe dan gaan we het ff proberen kun jij nu?

Deel Deze Pagina