vraag/verzoek

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Bidle, 18 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Ik ben bezig om heel mijn computer op te schonen incl alle fora en websites.

Nu ben k eigenlijk overal bekend als Bidle. Alleen hier nog als AJK. In het kader om alles gelijk te maken zou ik het zonde vinden als ik een neiuwe account daarvoor moet gaan aanmaken.

Dus voorstel:

Jullie veranderen mijn naam van AJK in Bidle!
    Ik laat als onderschrift een maand of 2 staan dat ik voorheen AJK heette en ook mijn avatar!!?

Alvast bedankt, groeten

Laatst bewerkt: 18 dec 2005
  2. VoYTeC

VoYTeC Xbox Af -_-

Leuk Bevonden:
    1
    Laatst bewerkt: 18 dec 2005
  3. woolyonline

woolyonline I will kill you!!

Leuk Bevonden:
    0
    AJK, er is laatst nog een naam verander ronde geweest. Waarschijnlijk mag het nu niet meer, als je toen met deze reden aan was gekomen had het waarschijnlijk gemogen, nu heb je als ze strict zijn.. pech!

greetz wooly

4. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Meen je niet!!

Damn, zulke dingen houd ik niet echt in de gaten natuurlijk...........

Als kadootje dan voor mijn jubileum met 1500posts!!! Wellicht gelijk een idee om enkel de namen te veranderen bij 1000post. Dus bij 1000posts één keer het recht om te veranderen. Of bij een ander aantal.......

5. Cygnum

Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
  6. mr. E

mr. E Giraffe XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    en een kleine toevoeging van mijn kant:
    als we dit zouden invoeren, dan zou iedereen die zijn/haar naam wil veranderen gaan spammen totdat hij/zij dat aantal bereikt heeft.
    Het systeem wat we nu hebben, met naamwijzigingsrondes, werkt goed en zal waarschijnlijk niet veranderen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina