1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Wii] [GC]Mario Smash Football

Discussie in 'Games' gestart door Zeroine 83, 22 dec 2005.

  1. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de zoekfunctie gebruikt, maar volgens mij bestond hier nog geen thread over....zo wel, tja dan heb ik de zoekfunctie niet goed gebruikt en kan deze dicht :cool:

    Goed mijn vraag was, zijn er hier mensen die ervaring hebben met deze Arcade achtige Soccer game ? Ik geef normaal gesproken geen ruk om sportspellen, maar Nintendo weet er altijd wel een leuke niet-al-te-serieuze draai aan te geven ;) Zo vond ik Mario Tennis op de N64 bijvoorbeeld ook zeer vermakelijk, zet ik nog weleens aan voor een paar potjes als ik vrienden over de vloer heb ofzo.

    Ik heb een review gelezen van Smash Football op Gamespot, en ze zijn er wel positief (niet uber-positief, maar wel positief) over. Echter zou ik graag van de mensen hier op het forum die al ervaring hebben met deze game willen horen wat ze ervan vinden :)

    Waarschijnlijk ga ik de game toch wel halen, en zou ik het leuk vinden daarna mijn ervaringen zelf te delen met jullie....echter, als iemand mij kan en wil behoeden voor het maken van een miskoop hoor ik het graag :cool:
     
  2. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb 'm gekocht...een week voor de 360 uitkwam...:{
    Vond het wel geinig. Heb het vooral voor multiplayer gekocht. Maar heb eigenlijk nog niet multiplayer gespeeld. Ga ik pas na kerst doen...
    Singleplayer is wel geinig. Eerste moeilijkheidsgraad was makkelijk en had ik megaoverwinningen. Daarna deed ik gelijk de moeilijkste maar werd ik afgeslacht door de computer. Maar het triggeren van die speciale schoten is wel vet. Verder eindigen die wedstrijden (vooral in multiplayer denk ik) in hakpartijen. Je hebt zo'n onzichtbare zijlijn waar je tegenstanders op kan rammen en ze onder stroom komen te staan. Dan maken ze leuke geluidjes...

    Maar ja, ik heb ook een 360 he...dus ik zou 'm alleen kopen als je je echt kappot verveelt met kerst of als je vaak wilt multiplayeren.
     
  3. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm ja ik wil um ook vooral voor de multi-player hebben :)

    Dit soort games zijn gewoon ideaal als je wat mensen over de vloer hebt en als je met 4en een potje wil knallen. Zie ook Mario Tennis en Smash Bros. Melee bijvoorbeeld....

    Ik heb ook een X360 staan, maar dat neemt niet weg dat ik niks meer doe met mijn andere consoles. Ik geloof goed dat de multi-player van deze game gewoon lachen is, dus ik denk dat ik um wel koop als ze hem weer binnen hebben bij mijn lokale retailer :)

    Btw, ik las in de review van Gamespot iets over dat de framerate soms nog weleens wil droppen. Is dit goed merkbaar of valt het allemaal wel mee ?
    Hetzelfde zeiden ze namelijk ook van Quake IV op de X360, maar dat vond ik achteraf allemaal behoorlijk overdreven....
     
    Laatst bewerkt: 23 dec 2005
  4. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond alleen Mario Tennis leuk voor de Nintendo 64, maar ik ben dan ook een groot tennisliefhebber. Maar dan speel ik toch veel liever met de professionele spelers uit de ATP en WTA tour. Gewoon omdat het realistischer is. Met die andere Mario sportspellen heb ik niets. Het oogt allemaal zo verschrikkelijk kinderachtig. Lijkt me leuk voor even, dus huren. 60 euro lijkt me wat veel voor zo'n spel. Mario moet gewoon platformen, daar hoort hij thuis
     
  5. Barcode

    Barcode je moet toch wat...

    Berichten:
    1.421
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind dat mario games zoiezo eigenlijk altijd met zijn meerderen moet (kunnen) spelen, multiplayer + mario= Top!!
     
  6. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm nja, ik ga um toch wel halen :) Sportspellen moeten bij mij juist allesbehalve serieus zijn, anders vind ik er geen reet aan ;)
    Mocht ik het toch niks vinden kan ik um altijd nog ruilen....

    Blijkbaar is het toch wel een populair spelletje, want gisteren ben ik heel de stad af geweest en in iedere zaak waar ze ook maar iets van games verkopen hebben ze um niet meer liggen 8)

    Via internet bestellen dan maar....
     
  7. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik heb um gisteren gekocht hoor, en het spel is alles wat ik ervan verwacht had :)

    Erg leuk gedaan, simpel maar toch verslavend vooral als je met meerdere mensen zit te spelen. Typisch Nintendo dus :cool:

    Je kunt Power Ups en Super Strike Moves eventueel uitzetten, waarna je een wat simpeler en minder chaotisch voetbalspel overhoudt. Het wordt dan toch wat "realistischer" althans tot een bepaalde hoogte....want je hebt nog steeds geen scheidsrechter, geen vrije trappen of kaarten na een overtreding en geen uitlijn :9 Heerlijk :+

    Btw, framedrops nog niks van gemerkt. Dus Gamespot overdreef weer eens ;)
     
    Laatst bewerkt: 31 dec 2005
  8. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Framedrops heb ik wel gemerkt hoor. Maar alleen met die team die je nog moet unlocken. Verder blijft het een leuk spelletje. Dit soort spellen zou ik nou online willen spelen. Hopen dat er op de 360 nu wat van zulke online partygames komen.
     
  9. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Een online functie zou idd een leuke toevoeging zijn aan dit soort games :)
     
  10. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Even een korte review, aangezien iemand me in een andere thread vroeg of het een goed spel was :

    Ik vind het een zeer leuk en vooral verslavend spelletje jah, als je van Mario sportspellen (Mario Tennis en weet ik veel wat er allemaal nog meer is :D) houdt dan weet ik zeker dat je deze ook leuk vindt :)

    Zo heb ik totaal niks met "serieuze" sportspellen, bijvoorbeeld FIFA en Pro Evo dat trekt me totaal niet. De bal gaat over de zijlijn, spel wordt onderbroken want er moet ingeworpen worden. Er staat een speler buitenspel, weer dat irritante kutfluitje. Je maakt een overtreding, hoppa weer spelonderbreking voor een vrije trap enzo. Ja zo hoort voetbal dat weet ik, but that's not my style :+

    In dit spel heb je 5 man per team ; een keeper (in de vorm van een Kremling uit Donkey Kong), een captain (denk aan de bekende Mario characters zoals Mario zelf, Luigi, Peach enz.) en 3 sidekicks (Toad's, Koopa's enz.). Je kunt mannetjes beuken zoveel je wilt (soms lijkt het gewoon op rugby O-) ), en als je ze tegen de zijlijn beukt krijgen ze 220 op der flikker en maken ze leuke geluidjes :9

    Verder ist gewoon de bedoeling om met de meest lompe acties te scoren, en de animaties daarvoor zijn gewoon typisch Nintendo stijl :+ De captain van je team is bovendien ook in staat zogenaamde "Super Strikes" uit te voeren en deze zijn, mits goed getimed, unblockable voor de keeper van de tegenstander.....je schopt de bal dan gewoon met keeper en al de goal in ;) Matrix effecten, je kent het wel.

    Tot 4 man kunnen samen tegelijk spelen, in 1 team of tegen elkaar wat je wilt. Gewoon een super grappig spel :)
     
    Laatst bewerkt: 3 jan 2006
  11. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Wel eens Fifa Street geprobeerd?? Die punten die je hierboven opnoemt zitten niet in Fifa Street, maar je kan wel met de professionele spelers spelen.
     
  12. falcon NL

    falcon NL Creatief mens

    Berichten:
    1.225
    Leuk Bevonden:
    53
    Dank je wel voor deze verhederende review_O_
     
  13. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Perfect Mark : Nee nooit gespeeld, maar ik wist dus niet dat dat ook een minder "serieuze" footie is blijkbaar :)

    @ falcon NL : Geen punt. Bij Karwei.....ofzoiets :+
     

Deel Deze Pagina