Even een korte review, aangezien iemand me in een andere thread vroeg of het een goed spel was :
Ik vind het een zeer leuk en vooral verslavend spelletje jah, als je van Mario sportspellen (Mario Tennis en weet ik veel wat er allemaal nog meer is ) houdt dan weet ik zeker dat je deze ook leuk vindt
Zo heb ik totaal niks met "serieuze" sportspellen, bijvoorbeeld FIFA en Pro Evo dat trekt me totaal niet. De bal gaat over de zijlijn, spel wordt onderbroken want er moet ingeworpen worden. Er staat een speler buitenspel, weer dat irritante kutfluitje. Je maakt een overtreding, hoppa weer spelonderbreking voor een vrije trap enzo. Ja zo hoort voetbal dat weet ik, but that's not my style
In dit spel heb je 5 man per team ; een keeper (in de vorm van een Kremling uit Donkey Kong), een captain (denk aan de bekende Mario characters zoals Mario zelf, Luigi, Peach enz.) en 3 sidekicks (Toad's, Koopa's enz.). Je kunt mannetjes beuken zoveel je wilt (soms lijkt het gewoon op rugby ), en als je ze tegen de zijlijn beukt krijgen ze 220 op der flikker en maken ze leuke geluidjes
Verder ist gewoon de bedoeling om met de meest lompe acties te scoren, en de animaties daarvoor zijn gewoon typisch Nintendo stijl De captain van je team is bovendien ook in staat zogenaamde "Super Strikes" uit te voeren en deze zijn, mits goed getimed, unblockable voor de keeper van de tegenstander.....je schopt de bal dan gewoon met keeper en al de goal in Matrix effecten, je kent het wel.
Tot 4 man kunnen samen tegelijk spelen, in 1 team of tegen elkaar wat je wilt. Gewoon een super grappig spel
Laatst bewerkt: 3 jan 2006