1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ninja Gaiden 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door mello206cc, 27 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mello206cc

    mello206cc streetrace 4ever

    Berichten:
    409
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gelezen op internet dat Tecmo bezig is met Ninja Gaiden 2,maar dat is ook het enige wat er daarover te vinden is,geen plaatjes en video's en zelfs geen mogelijke releasedatum.
    Maar ik weet dat ie ooit uitkomt,ook al kan dat 2007 zijn....ik kijk er al wel naar uit.
    Ninja Gaiden op de xbox vind ik nog steeds het beste spel op de xbox en er is geen ander spel geweest die het spel overtrefde,laat staan''mooier''kon zijn.
    Wat ik graag zou zien in een nieuwe deel zijn:nog meer levels,meer difficulty's(dus ook easy),meer personage's van Dead or Alive erin bijvoorbeeld kasumi of hayate,meer core(dus niet alleen koppen die rollen,maar ook armen of benen:9 )en misschien een co-op mode,maarja...we weten nog nix over het spel dus misschien komt het er wel in(dus afwachten maar:'-( )
    wat vinden jullie,wat moet er allemaal in komen,weet iemand wat info over de game,gaarne hier bespreken a.u.b_0/
     
  2. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke..
    ik vond de oude ninja gaiden een prima platform game;)
    dus ik verwacht ook wel iets van ninja gaiden 2;)
     
  3. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    ze zijn nog niet bezig met Ninja Gaiden 2, dat is zo goed als duidelijk. Itagaki heeft duidelijk gezegt dat ze eerst DOA 4 willen afronden voordat ze beginnen met NG 2 , maar hij heeft wel gezegt dat er al goede ideen/scripts zijn voor deel 2 ;)

    voor meer info verwijs ik je naar de interview op 1UP of de TGS interview met de mister himself
     
  4. mello206cc

    mello206cc streetrace 4ever

    Berichten:
    409
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh,dan heb ik dat verkeerd gelezen,MAARRRRRR hij komt wel:D
     
  5. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    ja maar pas later uit:mad:
     
    Laatst bewerkt: 28 dec 2005
  6. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    ja das wel waar ;) en daar kan ik echt niet meer opwachten :)

    deeltje 1 is naar mijn mening nog steeds de beste xbox game
     
  7. mello206cc

    mello206cc streetrace 4ever

    Berichten:
    409
    Leuk Bevonden:
    0
    waarom zou deze topic dicht moeten dan,er valt genoeg te discussieren over dit spel en er is nog geen andere topic hieroverO-)
     
  8. Necro v2

    Necro v2 Guest

    indd waarom closen..gebruik dit dan voor de alvste treat. planne heet dat;):p
     
  9. Keukenhufter

    Keukenhufter Active Member

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    Ninja gaiden is op halo 1 na de geweldigste game op de Xbox
    Het zou best moeilijk zijn om ninja gaiden te overtreffen
    ik hoop dat ze dat wel doen want dat zou voor mijn echt de doorslag geven om een Xbox 360 te kopen
    Maar HOE maak je een vervolg op een spel dat zo geweldig was als ninja gaiden 1
     
  10. mello206cc

    mello206cc streetrace 4ever

    Berichten:
    409
    Leuk Bevonden:
    0
    zie mijn startpost:D
     
  11. FeaR

    FeaR Inside you ...

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    4
    DOA4 is klaar hoor :)

    K zou graag een co-op mode zien in NG2 ... 2 ninja's op 1 scherm koppen eraf hakken lijkt me echt vet! En dat je dan speciale combo tricks met zn tweeen kan afwerken bijvoorbeeld een vijandelijke ninja zo ver de lucht in trappen dat de andere speler hem dan weer terug naar beneden slaat ofzo :p
     
  12. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    :D ninja gaiden 2....

    Hou de basis en breid het uit... :)

    @FeaR, via live zou co-op veel beter zijn, maar`ja we kunnen natuurlijk altijd hopen :)
     
    Laatst bewerkt: 27 dec 2005
  13. Barcode

    Barcode je moet toch wat...

    Berichten:
    1.421
    Leuk Bevonden:
    0
    ik neem aan dat je gore bedoeld ;)

    maar het lijkt me wel heel erg gruwelijk om een vervolg te spelen op dit meesterlijke spel :p lijkt me super geweldig _O_
     
  14. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Als deze uit gaat komen ligt er zeker een versie van dat schijfje hier!

    Ninja gaiden was voor mij denk ik de beste game op de Xbox :D Gaat nog lang duren, maar in de tussentijd is er nog voldoende vermaak :cool:
     
  15. FeaR

    FeaR Inside you ...

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    4
    Hij was wel overdreven moeilijk bij sommige eindbazen .. pff
     
  16. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Niks aan toe te voegen. :cool:
    Ik wacht al tijden op de officiële aankondiging. Co-op mode is een mooi idee, ik zie ook graag een soort van multiplayer. En ik wil meer extra's naast de storyline, bijvoorbeeld weer een mode vol kleine uitdagingen, zoals in Black (maar het mag wel wat minder onvergefelijk moeilijk zijn die missies O-)).
    Met enkel de storyline van NG1 was ik al maandenlang tot een jaar lang zoet, maar ik wil wel dat deel 2 wat meer biedt, alsjeblieft geen simpele sequel. :'-(
     
  17. Celius

    Celius Guest

    Ik verheug me zeker op deze game, want ik heb veel plezier gehad met Ninja Gaiden *)
     
  18. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    neej dat vond ik juist goed, een game die je niet zo 1, 2, 3 uitspeelt. en idd co-op zou erreg mooi zijn. en het allerliefst dan met co-op moves die je met zijn tweeen moet uitvoeren.
     
  19. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Valt wel mee, ik had hem zonder 1 keer dood te gaan uitgespeeld, ben nou bezig om hem uit te spelen zonder 1 keer dood te gaan op hard, pittiger. Ben al drie keer overnieuw moeten gaan bij chapter 7/8 zoiets, maarja gaat nu wel, ben bij chapter 11. Heb het alleen een tijdje niet meer gespeeld. Hoop niet dat ik strax door gebrek aan spelen afga.

    Maargoed wat ik hoop dat er in NG 2 komt is een co-op. Veel meer levels. Een mooie aansluiting van de verhalen van deel 1 en 2. Veel meer wapens. Uiteraard nog veel meer vette moves. Enz...enz...
     
  20. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Hmm.. jullie hebben het over een eventuele co-op mode.
    Maar ik denk dat de gameplay van ninja gaiden te snel is om samen met een buddy al die enemy,s te killen.
    Ik denk dat het dan een beetje chaotisch zou worden.
    Maargoed ALS het goed zou worden uitgewerkt why not!!8)
    Verder ben ik ook wel benieuwd wat het 2e deel ons gaat brengen,want zoals iemand net al zei "hoe overtref je een game als ninja gaiden" het was al dicht bij perfect.

    Ook hoop ik dat ze er weer in mission mode in stoppen net als ngb.
    En wat ik helemaal hoop is dat de moeilijkheidsgraad LEKKER HOOG BLIJFT!!!}:] 8)
    F*ck ninja dog mode!! van mij mag ie lekker moeilijk blijven.
    Geeft je meer voldoening als je verder komt enzo!!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina