Als ik een download start (zoals daarnet de trailer van condemned) en ik stop m voor de 50% en start hem daarna weer op, dan begint de download bij 50% of verder... Iemand anders ervaring hiermee? Ik ben nu de demo van condemned aan het downen, en hetzelfde gebeurde, stopte m bij 7%, startte m weer, en hij begon bij 50%...
Klopt, dit is een fout van Xbox Live ofzo. Heb het zelf ook. Is niks om je druk over te maken. Waneer je de download stopt, en hem weer start begint ie inderdaad bij de 50%. Maar dan gaat ie wel een stuk langzamer. Het maakt dus eigenlijk niks uit. De download zal altijd even lang duren.
ja heb ik ook al gemerkt, die % is niet heel accuraat als je opnieuw begint te downloaden. demo full auto, gestopt op 23% een uurke later herstart en vertrokken op 60% ofwel blijft hem toch door downloaden ondertussen, don't know.
neej, hij blijft m niet downloaden gloof ik, zoals gompy zei; als dit gebeurt en hij aangeeft datie al veeeeeel verder is, dan gaatie ook tering langzaam zoals bij mij nu het geval is... ik hoop echt dat MS met updates komt voor de x360...
Had dacht ik ergens gelezen, dat er binnenkort een update zou komen. Weet alleen niet meer waar ik dat had gelezen.
Ik heb het ook gehad, ik denk iedereen wel.. Als die update komt hoop ik ook dat ze er voor zorgen dat je op de achtergrond door kan downloaden. Nu is het echt irritant wachten zonder dat je iets kan doen.
Dat is onzin. Als je een grote download onderbreekt op bijvoorbeeld 15%, en je start de donwload gelijk opnieuw, dan zal deze altijd 50% aangeven.
weird als ik hem bijvoorbeeld afsluit vij 25% gaat hij de volgende keer bij 20% verder... hij gaat dus terug in plaats van naar 50%